• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sophie.

    De spottende blik van Madison liet mij grijnsen terwijl ik mijn wijn opdronk. Wat dacht zij wel niet?

    * BRB GTST *


    Pretty is just a pretty word.

    Noah
    "Dit is zo goed!" zeg ik. En kijk wat de anderen eten. "Waar gaan we dan straks naartoe? Toch wel een club waar we kunnen dansen hé? Oh, Flint, je danst toch met me?!" ratel ik aan één stuk door. Flint kijkt me vreemd aan. "Eh- goed." stamelt hij en één verder aan zijn lasagna.


    kindness is never a burden.

    Sophie.

    Fronsend keek ik naar Noah. 'Flint, gaan wij ook nog dansen?' lachte ik zoetjes.


    Pretty is just a pretty word.

    Sophie.

    Fronsend keek ik naar Noah. 'Flint, gaan wij ook nog dansen?' lachte ik zoetjes.


    Pretty is just a pretty word.

    Sophie.

    Fronsend keek ik naar Noah. 'Flint, gaan wij ook nog dansen?' lachte ik zoetjes.


    Pretty is just a pretty word.

    Madison
    Ik keek Sophie aan en keek toen naar Austin "Wij dansen" vraag ik hem knipoogend en neem een slokje van mijn wijn.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    "Ik dans met iedereen." lach ik en schuif het lege bord wat van me weg. "Ook met jou Austie." Ik grijns naar hem en schenk hem een knipoog. 2% gay...


    kindness is never a burden.

    Sophie.

    'Maar het meeste met mij hoor Flinnie' C: *ja zo kijkt ze*


    Pretty is just a pretty word.

    Flint
    "Tuurlijk," glimlach ik. "Ik wil een dessert?" verander ik van onderwerp en ga met mijn ogen opzoek naar een serveerster.

    [RPG 3: Link ]

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:06 ]


    kindness is never a burden.

    [Ik ben er weer]

    *Jee dan kan ik ook weer verder*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    'Wij dansen'vraagt Madison en knipoogt. 'Tuurlijk'zeg ik vrolijk en glimlach even. Ik neem nog een slok van mijn wijn en kijk even Flint aan die begint over een dessert. 'Ik wil ook!'

    Madison
    Ik lach even naar Austin "Ik wil ook een toetje" gil ik en neem de dessert kaart aan van de ober "Ik wil chocolade taart" zeg ik lacherig naar de ober en geef hem een glimalach.

    *Hmm jij of Poeh kunnen het wel doen denk ik*

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:01 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    -

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 20:48 ]


    The night is dark and full of terrors - but the fire burns them all away †

    Austin
    'Ik wil chocolade taart'zegt Madison lacherig naar de ober. 'Ik ga met je mee!'roep ik en zeg het nog een keer voor de zekerheid tegen de ober.
    [ Ja hadden Poeh en ik het ookal over,wie doet?]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 20:58 ]