• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:43 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'See you there boys!' gilde ik door de gigantische gang en stak mijn twee vingers als 'peace' teken omhoog. Verschillende mensen keken mij met een kwaad gezicht aan. Achjah, het boeide me geen flikker. En aan het karakter van Madison deed zei dat waarschijnlijk ook niet.


    Pretty is just a pretty word.

    Madison
    Ik kijk lachend naar Sophie en kijk de mensen een beetje arrogant aan "Hebben we wat van jullie aan" zeg ik kortaf en begin te lachen de mensen kijken snel weer weg "Ja dat dacht ik dus ook" zeg ik weer en trek Sophie mee onze kamer in.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    'Die gozer spoort niet. Nu hangt die weer bij de meiden' zegt Connor en ik grinnik 'Kom je daar nu pas achter?'vraag ik lachend. 'En al eentje op het oog?'vraagt hij daarna en ik schud mijn hoofd. 'Jij?'

    Sophie.

    Met openmond begin ik hyper te gillen en ren onze kamer in. 'Wat een mooie kamer!' Ik storm de badkamer in en zag een gigantische bubbelbad. 'AM I IN HEAVEN?'


    Pretty is just a pretty word.

    Austin
    Als ik het hotel binnenkom kijk ik met grote ogen rond het is echt prachtig. Daarna loop ik samen met Flint naar de kamer die ook mooi is. Ik gooi mijn koffer op het bed en zoek naar een zwembroek.

    Madison
    "OMG THIS IS FREAKING AWESOME" gil ik en begin op het bed te springen en schud met mijn haar "Whoeeee" schreeuw ik en laat me dan op mijn rug vallen "Dit is GEWELDIG" roep ik weer en veeg het haar uit mijn gezicht.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    "Godmiljaar! Zouden alle kamers zo mooi zijn?" mompel ik bewonderend en kijk om me heen. Austin is al bezig zijn zwembroek te zoeken en ook ik gooi mijn rugzakken op mijn bed en ga op zoek naar mijn zwembroek.


    kindness is never a burden.

    Sophie.

    'We hebben een hele mooie kamer. Oh my god' piepte ik ongevolig. Ik zette mijn roze koffer op mijn bed en pakte mijn knal roze bikini eruit en liep naar de badkamer.


    Pretty is just a pretty word.

    Connor

    Ik loop mee en we komen in de kamer.
    "Jeesus!" Zeg ik en kijk rond.
    "O ja, Noah, zij is leuk." Zeg ik tegen Austin en kijk dan weer rond.
    "Ommeg." Zeg ik dan en leg mijn spullen op het bed.
    "Ik weet wat ik ga doen en volgens mij willen jullie dat ook als ik het zo zie." Zeg ik als ik mijn zwembroek omhoog houd met een brede grijns.
    Ik kijk de twee aan.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    *ff douchen*


    Pretty is just a pretty word.

    Madison
    Ik zie hoe Sophie naar de badkamer loopt om haar bikini aan te doen, ik haalde mijn schouders dan doe ik het hier. Ik pak snel mijn zwarte bikini en kijk even snel in de spiegel en draai lachend een rondje

    *Ik ga even douchen en dan eten tot zo*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    Even later sta ik klaar in mijn zwemshort en wacht aan de deur met over mijn schouder een handdoek en op mijn neus mijn über-coole zonnebril. "C'mon guys!" roep ik.


    kindness is never a burden.

    Connor

    Ik grijns en kleed me als een speer om, idc boys onder elkaar, toch.
    Ik pak de donkerblauwe handdoek uit mijn koffer en leg hem om mijn nek.
    Pak mijn Police zonnebril en zet hem op mijn neus.
    "Austin, kom!" Zeg ik als ik naar Flint die in de deur opening staat toe loop.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Nee natuurlijk niet,ze hebben speciaal voor jou een extra mooie kamer gemaakt'zeg ik lachend en kijk nog even om me heen. Deze kamer is echt mooi! Daarna richt ik me weer op de koffer en zie mijn zwembroek liggen. 'Eindelijk'zeg ik en hou mijn zwembroek omhoog.