• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Noah
    Ik lach,"Ik ben oké, bedankt." Connors hand brand op mijn schouder. "Zitten? Ga je dan niet zwemmen?" vraag ik glimlachend en raap mijn spullen op.


    kindness is never a burden.

    Austin
    Ik zie Cornnor staan samen met Noa,volgens mij vinden die twee elkaar wel leuk. Ik loop langs ze heen en loop rustig naar buiten waarna ik rond kijk of de meiden of Flin al ergens zitten.

    Flint
    "Yo, Austin. Ga eens trager gast. Ik kan niet volgen!" schreeuw ik lachend naar Austin en ren naar hem toe. "Heb je haast of zo? Meisjes lopen niet weg hoor."


    kindness is never a burden.

    Connor

    Ik glimlach even naar de grijnzende Flint die langs komt en richt me dan weer op Noah.
    "Ach, natuurlijk wel, maar als we uit het water komen." Zeg ik dan.
    Ik weet niet goed wat te zeggen maar dit klopt wel denk ik.
    Ik zet mijn bril weer op en pak Noahs spullen over, wel zo netjes.
    "Kom je?" Vraag ik en wijs naar twee vrije ligstoelen. Voor ze bezet zijn loop ik erheen en leg mijn handdoek op de ene, en Noah's spullen op de andere.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Volgens mij lezen sommige mensen elkaars stukjes niet. Dat van Austin en Flint loopt neit echt in elakar over xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    "Yo, Austin. Ga eens trager gast. Ik kan niet volgen!"scheeuwde Flint lachend en ik stopte met lopen. Hij rende naar me toe 'Heb je haast of zo? Meisjes lopen niet weg hoor'zegt hij en ik grinnik. 'Jullie waren dit keer gewoon sloom'zeg ik lachend. 'Maarja Cornnor staat daar te flirten met Noa dus voordat die komen kan nog wel even duren'zeg ik lachend en kijk nog even naar Noa en Cornnor.

    Noah
    Glimlachend kijk ik naar Connor die beleefd mijn tassen over neemt en naar twee ligstoelen brengt. "Bedankt, Connor." glimlach ik en haal mijn zonnebril uit mijn strandtas. Ik haal ook mijn zonnecrème uit mijn zak en bijt op mijn lip. Damn, ik kan mijn eigen rug niet inwrijven.


    kindness is never a burden.

    [ Nou soms is het zo dat je een stukje aa het typen ben en dan lees je na het posten pas het stukje van de ander en zo dus dan klopt het niet helemaal xD]

    Connor

    Ik kijk naar Noah die met zonnebrand in haar handen staat. Ik zie haar op haar lip bijten.
    "Eh, zal ik je insmeren?" Vraag ik ietwat verlegen.
    Vinden meiden dat wel leuk? Ja toch?
    Ik sta wat te sukkelen en kijk naar Noah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sophie.

    Ik deed over mijn bikinibroekje een licht doorschijnende witte rok. Ik liep terug naar Madison die al klaar stond. 'Ready?'


    Pretty is just a pretty word.

    Madsion
    Ik doe snel een paar spijker shorts aan en besluit om maar gewoon zonder shirt te gaan dus alleen in mijn bikini topje en doe mijn witte lage all stars aan "Sophiee kom op" schreeuw ik naar haar. "I'm readyy" zeg ik lachend en wiegel eventjes met mijn heupen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:34 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Mij lukt het niet om van fotos een linkje te maken, een site is geen probleem maar fotos lukt me niet, hellup!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flint
    "Waar zijn de meiden eigenlijk?" peins ik hardop. Ik kijk op mijn oude versleten nokia en zie dat ze nog 2 minuten hebben. "Vrouwen. Dat moet altijd zo lang duren." klaag ik en gooi mijn handdoek op het muurtje bij het zwembad. "Ah, wat. Ik spring erin." zeg ik en duik het zwembad. God dat water heeft warm. "Austie, kom je?!" schreeuw ik naar hem.


    kindness is never a burden.

    Sophie.

    Samen liepen we naar beneden. Het boeide ons geen flikker dat we geen shirt aanhadden in een luxe hotel. Wij hadden ook lol nodig? Iedereen was al bij het zwembad. 'Hi guys, en hallo nieuw stelletje' grijnsde ik naar Connor en Noah.Connor was Noah haar rug aan het insmeren.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:37 ]


    Pretty is just a pretty word.

    [Lol Connor heeft ook een Nokia.:P en Connor smeert nog helemaal niets ]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.