• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Madison
    "Ja dat zou we echt te gek" zeg ik als ik op Flint zijn vraag antwoord, en lach even.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    Ik klim het zwembad uit en loop naar de stoel waar ik mijn handdoek en bril had neergegooid. Ik pak mijn handdoek en hang om mijn nek. Ik zet mijn zonnebril op en loop naar Flint en de meiden toe. Ik hoor hem nog net voorstellen om vanavond uit eten te gaan. 'Ja lekker maar zo'n chic restaurant? als ik maar geen kaviaar en al die dingen krijg'zeg ik en trek een vies gezicht.

    Noah
    Ik sla een handdoek om me heen en neem mijn strandtas. "Noah wacht!" Connor klimt het zwembad uit,"Je hoeft je niet te schamen. Je bent adembenemend, het is dat je het zelf zegt." Ik schud mijn hoofd en zet het op lopen. Regelrecht naar de kamer. Daar loop ik naar de badkamer en ga onder de douche staan.


    kindness is never a burden.

    Sophie.

    Lachend keek ik Austin aan die een opmerking maakte over het eten. 'Je hebt gelijk, Austin.'


    Pretty is just a pretty word.

    Flint
    "Dan hebben we een deal. Hoe laat is het? Vier uur dertig? Om zeven uur beneden in de lobby goed?" vroeg ik en lachte zacht met Austins opmerking over het eten.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 21:19 ]


    kindness is never a burden.

    Madison
    "Ja is goed" zeg ik weer tegen Flint en por Sophie in haar zij "Laten naar onze kamer gaan" zeg ik lachend


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'Is goed. Awwh, dan gaan we zo in het bubbelbad op onze kamer! Wel met een bikini aan. Geen zorgen' grinnikte ik, omdat ik anders niet wist watAustin en Flint zouden denken.


    Pretty is just a pretty word.

    Flint
    "No! Maddie. Laat me niet alleen joh. Of moet je je outfit voor vanavond al klaarleggen? IK ga in pak hoor, dames." grijns ik en schenk hen een wenkbrauwwiebel. "Kan ik niet mee in het bubbelbad? Ik ben een hele brave jongen. Hou mijn handjes wel thuis."

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 21:22 ]


    kindness is never a burden.

    Austin
    'Ooh zeven uur al? Weet je zeker dat je dan wel genoeg tijd heb voor je haar en make-up'grap ik tegen Fint en ga op de stoel naast hem zitten.

    Madison
    Ik lach naar Flint "Je overleeft het wel zonder mij" zeg ik en trek mijn short weer aan en pak mijn schoenen, ik haak mijn arm in die van Sophie en loop heupwiegend weg met Sophie.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 21:24 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Connor

    Noah loopt weg en ik kijk om me heen.
    Lekker gedaan Corrnor! Denk ik sarcastisch en laat me op de ligstoel zakken, doe mijn bril op en zucht luid.
    Waarom moet ik nou weer zo dom doen.
    Ze vond het dus niet leuk wat ik zei, of wel maar schaamt zich.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flint
    "Geen zorgen schat. Met mijn komt alles goed." grijns ik naar Austin. "Maar met de vrouwen? Dat weet ik niet hoor." Ik volg Sophie en Maddie met mijn ogen tot ze -heupwiegend- uit het zicht zijn verdwenen.


    kindness is never a burden.

    Sophie.

    In de lift drukte ik op het knopje zodat we naar onze kamer 'zoeften'. Eenmaal daar liet ik het bad vollopen en ging ik er meteen inzitten met mijn bikini aan. 'MADISON, HIER NU. MEIDENTALK!' gilde ik hyper.


    Pretty is just a pretty word.

    Madison
    "Ok rustig" zeg ik lachend en ga naast haar zitten in het bubbelbad, ik kijk haar aan "Ok meid girl time" zeg ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    'Ach die komen waarschijnlijk weer te laat in de lobby,is altijd hetzelfde'zeg ik grijnzend. 'Dus jij gaat in pak hea' zeg ik lachend.