• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Cornnor verteld dat die al sinds zijn negende gitaar speelt en er ook bij zingt. Daarna vraagt hij of ik ook zing en ik twijfel even. Meestal vertel ik niet bij dat ik zing maar nu knik ik. 'Maar ik kan echt niet goed zingen hoor'voeg ik der aan toe. 'Heb jij je gitaar bij je?'

    Connor

    Ik volg de jongens.
    "Nope, door alle haast ben ik die dus blijkbaar vergeten." Zeg ik spijtig en schouder ophalend.
    Ik loop naar Flint. "Moest ik nou je bagage nog vast houden, lieferd?" Grijns ik en kijk wbw naar Austin.

    [Ik ga eten, ik weet niet of ik terug kom, als ik zin hem dan.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    "Komop, mijn hetero vrienden, de meisjes wachten op ons."zegt Flint en pakt zijn tas. Ik spring ook op en pak mijn koffer en gitaar mee. 'Laten we maar is kijken of het hotel een beetje leuk is'zeg ik vrolijk en spring de bus uit.'Nope,door alle haast ben ik die dus blijkbaar vergeten'zegt Connor en ik knik. 'Jammer anders konden we samen gitaar spelen.'zeg ik.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:22 ]

    Flint
    "Graag," zeg ik en dump mijn zakken bij Connor. Ik ga naast Madison en Sophie lopen en sla mijn arm om de meisjes hun schouder heen. "Hallo, dames. Hebben jullie het al naar jullie zin?"

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:21 ]


    kindness is never a burden.

    Connor

    "Jammer anders konden we samen gitaar spelen." Ik knikte.
    Ik krijg Flints tassen in mijn handen en kijk naar Austin.
    "Die gozer spoort niet." zeg ik en knik naar Flint en de meiden.
    "Nu hangt hij weer bij de meiden." Grijns ik en geef Austin een duw.
    "En al eentje op het oog?" Vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ke niet te snel ik ga eten]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sophie.

    Flint sloeg zijn armen om mij en Madison heen. 'Ja, wij hebben het wel naar ons zin. Ga je zo ook mee zwemmen met mij en Madison?' giechelde ik.


    Pretty is just a pretty word.

    Madion
    Ik lach naar Flint "Zeker" antwoord ik hem en kijk naar het hotel "Nou gaan we nog naar binnen of blijven we de helet ijd hier buiten staan" zeg ik en trek Sophie mee naar binnen


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    "Tuurlijk waarom niet. Maar enkel als jullie een sexy bikini aandoen." grijns ik en schenk Sophie een wenkbrauwwiebel. Ik zei het enkel om te lachen, maar welke jongen zou dat nu niet wensen?


    kindness is never a burden.

    Sophie.

    'Doen we, sowieso!' zei ik met een knipoog toen Madison me meesleepte naar binnen. Met openmond keek ik rond. Het was hier prachtig. Echt gewoon prachtig.


    Pretty is just a pretty word.

    [Even in beide pov schrijven.]
    Flint
    Ik voeg me weer bij de jongens en werp een blik op Noah die eenzaam en alleen ons volgt. En de vreemde jongen? Ah ja, die zwijgt zoals gewoonlijk. "Gaan jullie straks mee zwemmen met Madison en Sophie?" vraag ik aan Connor en Austin.


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik liep met Sophie naar de balie en check mij en Sophie alvast in, ik wist niet zeker of ik ook alvast de rest moest in checken maar ik wou niet dat ze boos werden dus laat ik ze het zelf maar afhandelen "Room 346" zeg ik lachend en zwaai met de sleutels voor Sophie haar gezich.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    Ik griste de sleutels uit Madison haar handen. 'Jongens, en Noah. Wij zijn alvast naar onze kamer 346. Over kwartiertje bij het zwembad?' vroeg ik.


    Pretty is just a pretty word.

    [Moet eten, ben er straks terug ^^ ]


    kindness is never a burden.

    Flint
    Ik loop het hotel in en waaw, wat is het mooi. De meisjes hebben hun sleutels al. "Jongens, en Noah. Wij zijn alvast naar onze kamer 346. Over kwartiertje bij het zwembad?" "That's a deal, chickas!" grijns ik en knipoog. "Laten we onze sleutel ophalen, jongens." mompel ik en slenter naar de balie. "Wie heeft de papieren?"


    kindness is never a burden.