• Rollentopic

Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!

================================================

Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh|| Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing||Aecio AllAround

Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

================================================

Rules;

*Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

[ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:10 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[Je loopt achter @quin98 xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Flint
    "Echt, speciaal voor mij?!" lach ik. "Oh, dat hadden ze niet moeten doen. Maar doe nu voort Austie, de meiden wachten." zeg ik beschuldigend en het valt me dan in dat ik mijn slippers vergeten ben. Snel loop ik naar mijn rugzak en haal mijn zwarte teenslippers eruit.

kindness is never a burden.

[Waar is Aecio? Eigenlijk. Noah is kinda alone... ]

[Laat haar anders naar buitenkomen als Connor en de jongens voorbij lopen, dan loopt hij tegen haar op xD. O en doe haar bikini aan :P]

Ich liebe dich 27.12.23

Noah
    Ik besluit de sleutel te halen aangezien mijn 'roomie' niet erg bij de pinken is. Ik ga naar mijn kamer met de gedachte dat ehm- dingesje me wel zou volgen. De anderen hadden afgesproken aan het zwembad maar ik hoorde er niet echt bij. Ik besloot toch naar het zwembad te gaan en deed mijn bikini aan waarna ik mijn teenslippers aandeed en strandtas meenam naar beneden.

[ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:11 ]

TrueKlainer schreef:
    [Laat haar anders naar buitenkomen als Connor en de jongens voorbij lopen, dan loopt hij tegen haar op xD. O en doe haar bikini aan :P]

[Wacht, pas het wel even aan. ^^ ]

Connor

"Kunnen we nu?" Vraag ik en spring wat ongeduldig op en neer.
    "Heb zin in een lekkere duik." Zeg ik en hang op Flints schouders.
    Ik kijk naar Austin en lach even. "Komop!" Zeg ik tegen hem, hij meot opschieten!

Ich liebe dich 27.12.23

Austin
    Nadat ik mijn zwembroek aan had gedaan pakte ik mijn blauwe ray-ban zonnebril en pakte mijn handdoek. 'Ik ben klaar'zeg ik daarna en kijk even naar de andere of die ook al klaar zijn.

[-,- Flint en Connor staan al bij de deur en zijn tegen Aus aan het praten xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Connor

"Yea we kunnen!" Ik weet niet hoe snel ik weg moet zijn.
    Ik loop naar beneden en kijk om me heen. unbeleveable!
    Ik zit zo te dromen dat ik tegen iemand aanloop.
    "Sorry!" Zeg ik en zie dat het Noah is. "Noah, hoi." Glimlach ik en vang nog net mijn bril die van mijn neus glijd op, ik kijk haar recht aan.
    "Eh, ook zwemmen?" Vraag ik als ik zie dat ze haar bikini aanheeft.

Ich liebe dich 27.12.23

[Ja weet maar had ik te laat gelezen,maar ben te lui om aan te passen xD]

Noah
    Iemand botst tegen me aan en van de schok val ik op de grond. "Aw." mompel ik zacht en wanneer ik opkijk kijk ik recht in de ogen van Connor. "Sorry!" zegt hij en wanneer hij ziet wie ik ben zegt hij,"Noah, hoi. Eh, ook zwemmen?" Verdwaast sta ik op. "Ja, zo kun je het stellen." prevel ik en krabbel overeind.

Austin
    Cornnor weet niet hoe snel die de kamer uit moet zijn en ik loop er rustig achter aan. Hij is wel heel snel weg want als ik een paar stappen de gang in zet zie ik hem al niet meer lopen. Ik haal mijn schouder op,dan zie ik hem wel weer bij het zwembad.

Connor

"Ja, zo kun je het stellen." Prevelt Noah en komt overeind.
    "Heb je je bezeerd?" Vraag ik snel en leg mijn hand op haar schouder.
    Wat ben ik toch weer een sukkel, beter uitkijken voortaan.
    Ik kijk Noah aan. Ze is leuk, nog nooit heb ik zó een leuk meisje gezien.
    En je gaat weer dromen, wakker blijven!
    Ik schud mijn hoofd en lach even. "Zullen we bij elkaar zitten?" Vraag ik dan.

Ich liebe dich 27.12.23

Flint
    Fluitend volg ik de andere jongens naar buiten en passeer langs Connor en Noah. "Connor, ik zie je buiten wel goed?" zeg ik en grijns. Hier bloeit liefde.