• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh|| Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:10 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Connor

    Uiteindelijk is toch mijn lucht op en kom ik boven water omdat mijn lucht snel opgeraakt. Ik kijk naar Noah die nog onder water zit en lach even, omdat er iets in me opkwam. Ik doe het maar niet, dat is lullig. Ik wacht netjes tot zij ook boven water komt.
    veel over hoe je met een meisje om moet gaan weet ik niet maar het komt denk ik wel goed.


    Ich liebe dich 27.12.23

    TrueKlainer schreef:
    [Ach mag er toch niets over zeggen dus ga gerust je gang (Y)]



    Hou op met dat sarcastische gedoe -_-


    Pretty is just a pretty word.

    Madison
    Ik zwem hem lachend achterna en spring soort van op zijn rug "Gotcha" zeg ik fluisterend en geef hem dan ook een kus op zijn wang en klem me vast aan zijn lichaam.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [En iemand denkt dat het op diegene gericht is, geez. btw het is geen sarcasm, ohmy... ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Noah
    Na een tijdje besluit ik dat het genoeg is en ga boven. Als in een reflex wrijf ik het water uit mijn ogen en de haren uit mijn gezicht. "Gewonnen!" lach ik blij.


    kindness is never a burden.

    Flint
    "Oh, dat is zo lief, Madison!" lach ik en knuffel haar -hoe dat ook mogelijk kan zijn aangezien ze op mijn rug zit- terug. "En wat ga je nu doen?" lach ik en zwem terug naar Austin en Sophie.


    kindness is never a burden.

    *Wacht zit ik nou nog steeds op FLint zijn rug*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Connor

    "Gewonnen!" Lacht Noah blij als ze boven komt.
    "En terecht!" Glimlach ik. "Ik moest niet zo dom zijn naar jou te glimlachen, dan had ik nu mijn lucht nog gehad." Zeg ik lachend.
    "Gefeliciteerd." Ik leg mijn hand op haar schouder en kijk haar aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Sophie.

    'Stelltje kleuters!' lachte ik.


    Pretty is just a pretty word.

    TrueKlainer schreef:
    [En iemand denkt dat het op diegene gericht is, geez. btw het is geen sarcasm, ohmy... ;)]


    Ik hoor me ook aangesproken te voelen, lijkt mij. Donder gewoon op met je sarcasme ofzo ;s


    Pretty is just a pretty word.

    *Ik vind dat SEXYSTYLESx gelijk heeft. Je moet echt kappen ;s*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Geez hey! Kap met tegen mij te zeuren en trek je gewoon niets van me aan of zo. Nu zijn het er ineens twee tegen me, wat is het straks? Iedereen, Godverdomme, kap gewoon, dan kap ik ook.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ben ik weer]

    OK C;


    Pretty is just a pretty word.

    *Best :8*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.