• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sophie.

    'Dat is niet zo moeilijk. Bikini aan doen en zwemmen en dan naar leuke jongens kijken die ook zwemmen' giechelde ik hard. Jongens spotten was gewoon een leuke bezigheid.


    Pretty is just a pretty word.

    TrueKlainer schreef:
    [Lol Austin ziet zichzelf zitten xD]

    [Ooh zie het. slim.... xD Heb het aangepast]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:49 ]

    Madison
    "Amen" zeg ik en begin te lachen, ik kijk om me heen in de bus en mijn blik valt even op Flint, en ik lach eventjes. Ik draai me weer om naar Sophie en stoot haar even aan "Lekker jongens spotten" zeg ik lachend/


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    "Ik kan helemaal niet kaarten dus zeg jij het maar." zeg ik met een lach. "Austie." ik knipper terug meisjesachtig met mijn ogen.


    kindness is never a burden.

    Austin
    'Hoelang duurt het eigenlijk voor we bij het hotel zijn?'vraag ik aan Flint en Connor terwijl ik me omdraai naar hun. Net op dat moment zegt Flint wat 'Austie'zegt hij en knippert als een meisje. Ik grinnik even. 'Wat ben je nu weer vergeten,of wat moet ik voor je dragen?'vraag ik lachend

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:52 ]

    Sophie.

    Ik zag Madison naar Flint kijken. 'Lekker jongens spotten' zei Madison lachend. 'Zoals Flint' grinnikte ik met een grote glimlach. Hem wilde ik wel in zwembroek zien.


    Pretty is just a pretty word.

    [Flint heeft kotjes -six-pack- ^^ Vlamingen op dees RPG? ]


    kindness is never a burden.

    Connor

    "Flint? Is het raar dat ik toch begin te twijfelen aan je?" Vraag ik met een grijns.
    "Twintig minuten." Zeg ik tegen Austin als hij zich naar ons toedraait.
    "Denk je ook niet Austin?" Vraag ik op wat ik net tegen Flint zei.
    Ik geef Flint een duwtje en lach weer even.
    "Wat ben je nu weer vergeten, of wat moet ik voor je dragen?" Vraagt Austin en ik lach weer.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Madison
    "Je weet zelf toch" zeg ik lachend en voel opeens hoe de bus begint te rijden en kijk uit het raampje en zie de prachtige omgeving van Aruba "Dit gaat nog een leuke zomer worden" zeg ik tegen Sophie.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    "Tuurlijk niet. Maar ik ben 98 % hetero. De andere twee procent homo." grijns ik en duw Connor terug. "En jij. 100 %? Of wat?"
    "Ga je straks mijn zakjes weer dragen? Anders breek ik mijn nageltjes." giechel ik en aai Austin over zijn arm. "Je bent ook zó sterk."

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:56 ]


    kindness is never a burden.

    Austin
    'Denk je ook niet Austin?'vraagt Connor op wat die tegen FLint zei en ik grinnik. 'Nou ik weet het wel bijna zeker'zeg ik lachend terwijl ik even lachend naar Flint kijk.

    Sophie.

    De bus reed. Dromerig keek ik naar buiten. Het landschap was ademmbenemend. Ik ging een beetje omhoog met mijn hoofd zodat ik de anderen ook kon zien. De enige die alleen zat was Noah. Stille, verlegen Noah.


    Pretty is just a pretty word.

    Connor

    "In wat voor zin honderd procent?" Vraag ik lachend.
    "Nou, Flint genoeg." Zeg ik en duw hem grinnikent tegen te stoel aan.
    "Genoeg aan Austin gezeten nu." Zeg ik en trek mijn wenkbrauw even op.
    Ik kijk naar Austin en rol even lachend met mijn ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'a je straks mijn zakjes weer dragen? Anders breek ik mijn nageltjes.'giechelt Flint en aait over mijn arm. Je bent ook zó sterk'zegt hij en ik grinnik. 'Ik denk dat Connor je tassen dit keer wel wil dragen,hij is vast wel sterk genoeg'zeg ik lachend en kijk even naar Connor.

    Noah
    Ik kijk wat naar de mensen buiten en stel vast dat de meeste Spaanse en Mexicaanse invloeden hebben. Onwillekeurig vraag ik me af welke taal hier gesproken word. Ik denk aan mijn tatoeage. Zelf vind ik 'm heel mooi. Zo voel ik me ook; als een vogel in een kooi, maar het hekje staat wijd open.


    kindness is never a burden.