• Rollentopic

Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!

================================================

Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh|| Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing||Aecio AllAround

Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

================================================

Rules;

*Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

[ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:10 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Flint
    "Hetero natuurlijk. Lekker slim vandaag, hé Connor!" grijns ik. "Ik denk dat Connor je tassen dit keer wel wil dragen, hij is vast wel sterk genoeg" zegt Austin en meteen knipper ik weer met mijn ogen. Ik ga met mijn hand naar Connors biceps en voel even. "Ah, Austie je hebt gelijk. Connortje is véél sterker."

[Vind ik eigenlijk best dubbelzinnig. Let maar niet op mij... :Y) Wie is dit ook stiekem aan het doen terwijl je je Aardrijkskunde moet leren?! ]

[ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:03 ]

kindness is never a burden.

Austin
    'Ik heb toch altijd gelijk'zeg ik lachend. Daarna probeer ik mijn lach in te houden en trek een pruillipje. 'je gaat me nu toch niet gelijk inruilen hea?'zeg ik en moet echt moeite doen me lach in te houden.

Connor

"Hetero natuurlijk. Lekker slim vandaag, hé Connor!" Grijnst Flint.
    "Ik denk dat Connor je tassen dit keer wel wil dragen, hij is vast wel sterk genoeg." Zegt Austin, Flint voelt aan mijn biceps.
    "Ah, Austie je hebt gelijk. Connortje is véél sterker." Zegt Flint dan.
    Ik lach hoofdschuddend. "Tuurlijk, van gitaar spelen word je sterk, aha." Grinnik ik en rol met mijn ogen. "Maar natuurlijk allerliefste Flint, ik draag je tassen." Grijns ik.

Ich liebe dich 27.12.23

Austin
    'Tuurlijk,van gitaar spelen word je sterk, aha'zegt Connor en ik kijk verast op. 'Speel jij ook gitaar'vraag ik en vindt het gelijk al leuk. Misschien wil die wel een keer samen met me gitaar gaan spelen..

[Te lui om aan te passen. Kunnen jullie iets minder snel typen? Ik denk nogal na over wat ik typ. ;')]

Ich liebe dich 27.12.23

Flint
    "Ah, Austie natuurlijk niet! Je blijft natuurlijk mijn vriendje." zeg ik en knijp ik zijn wang. Even dreig ik het te verliezen en schiet half in de lach maar vind snel de kracht terug om me in te houden en concentreer me weer.
    "Maar natuurlijk allerliefste Flint, ik draag je tassen." grijnst Connor. "Oh, bedankt, Connortje, bedankt."

[Tja, niet simpel als twee mensen tegen je praten, hea! :Y) ]

Madison
    Toen de bus opeens stopte voor een gignatisch hotel keek ik er even naar met grote ogen.Ik stapte de bus uit en zet meteen mijn zonnebril op, ik sleepte mijn koffer achter me aan en wachtte tot Sophie ook buiten zou zijn. En samen lopen we het hotel binnen

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Sophie.

'Niet zo snel Maddie' grinnikte ik. Ze wilde veel te snel. 'Het beste idee is dat we op de rest wachten. Straks worden ze boos.'

Pretty is just a pretty word.

Madison
    "Maar het is zo mooi" zeg ik met een zeurderige stem maar liep toen terug naar de bus en wachte op de rest.

[ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:12 ]

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Connor

"Oh, bedankt, Connortje, bedankt." Ik glimlach even naar Flint en kijk dan naar Austin.
    "Ja, vanaf mijn negende, en ik zing ook. Niet pro of zo, al zeggen mijn ouders dat het nogal pro klinkt." Zeg ik met een wegwuifend gebaar.
    "Dus, jij speelt gitaar, zing je ook of dat niet"?" Vraag ik terug en kijk hem onderzoekend aan.
    Wel leuk, een gitaar maatje. Alleen wat stom is, door alle haast ben ik mijn gitaar dus vergeten...
    Ineens stopt de bus en ik kijk om. "Geez!" Zeg ik en val bijna om. "Wat een kast!" Zeg ik met open mond.

[ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:13 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Austin
    "Ah, Austie natuurlijk niet! Je blijft natuurlijk mijn vriendje." zegt Flint . 'Yeah!'roep ik lachend door de bus. 'Horen jullie dat? Hij is van mij!'roep ik lachend door de bus heen en kijk dan grijzend naar Flint. 'Weten hun dat ook weer'grinnik ik.

Flint
    "Komop, mijn hetero vrienden, de meisjes wachten op ons." Ik neem mijn tassen en spring uit de bus.

[Ik ga, heb geen zin meer bye]

Ich liebe dich 27.12.23

TrueKlainer schreef:
    [Ik ga, heb geen zin meer bye]

[No, don't leave me. (huil) ]