• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    *Ik ga ook alvast slapen, moet echt een keertje vroeg me bed in c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (fuuuu, ik hadonline moeten komen :()


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (je kan toch ook nu gewoon weernaar iemand toelopen,dan zit je ook weer helemaal in verhaallijn)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 13:37 ]

    Flint
    "Ik ga me douchen." deel ik mee aan Connor en Austin en neem mijn handdoek waarna ik het hotel terug inloop. Fluitend neem ik de lift naar onze kamer en smijt de handdoek daar in een wasmand.


    kindness is never a burden.

    Austin
    'Ik ga douchen'deelde Fint mee en ik knikte. Hij liep fluitend weg en ik besloot maar mijn kleding uit te gaan zoeken aangezien ik toch pas daarna kon douchen. 'Ik ga naar de kamer'zeg ik tegen Connor en liep rustig door de gang.

    Sophie.

    Behendig deed ik een dikke laag mascara op mijn wimpers. Kritisch keek ik naarmezelf. Oogpotlood had ik nodig. Ik pakte mijn oogpotlood en maakte een goede zwarte lijn onder elk oog. 'En?' vroeg ik aan Madison.


    Pretty is just a pretty word.

    Flint
    Ik kleed me in een snel tempo om en droog mijn haren met mijn fantastisch natte handdoek. Ik doe mijn grijze muts op en doe mijn Vans aan. De kleren waren nog van mijn zus, Caitlin d'r trouw. De mooiste die ik heb. Ik loop nonchalant uit de badkamer en loop naar het terras. "Moet iemand het Noah niet vertellen?" mompel ik. Ik dacht dat er iemand in de kamer was maar ben het niet zeker. Ah, ja. Praten tegen jezelf, zo erg is het niet. Toch?


    kindness is never a burden.

    Austin
    Ik liep de kamer in en gooide mijn koffer open. Ik zocht naar wat net's aangezien we naar een chic restaurant gingen. Gelukkig had mijn moeder me verplicht wat nette kleding mee te nemen. Eerst wou ik het niet maar nu ben ik blij dat ik het toch maar mee had genomen. Ik pakte een shirt en een broek. Ik bekeek het even bij elkaar en vond het wel best. Ik hoorde Flin vragen of iemand het Noa het nog moes vertellen. 'Ja,kan jij dat doen? Ik ga douchen!' riep ik naar hem en ging gauw de douche in.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 16:32 ]

    [Flint zit op het terras... -.- ]


    kindness is never a burden.

    [Ow Grapje... Overheen gelezen..]

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 16:33 ]

    Flint
    "Sure, zie je straks wel." antwoord ik en loop de kamer uit. Die van Noah en Aecio is niet ver van die van ons dus klop ik op de deur van hun kamer. Even wacht ik en al snel word de deur opengedaan en staat een hijgende Noah voor mijn neus. "Wat heb jij gedaan?" grinnik ik en leun tegen de deurpost. "Gerent?" mompelt ze en kijkt me geïnteresseerd aan. "Wat kom je doen, Flint?" vraag ze zacht. Het klinkt nogal hard maar op de manier dat Noah het zegt kan ik het haar niet kwalijk nemen. "We gaan straks met z'n allen uit eten. Om zeven uur in de lobby, oké?" zeg ik. Noah knikt. "En zeg het ook aan je roomie." grijns ik en loop terug naar de kamer. "Bericht overgebracht!" schreeuw ik naar Austin en ga terug op het terras in een ligstoel liggen. Ik haal mijn mobiel uit en chek mijn berichten. 2 van mijn moeder. 1 van Sarah, mijn beste vriendin en 1 van Alex, mijn maatje. Ik open eerst die van mijn moeder waarin ze zegt dat ze me veel plezier toewenst en dat ik niet moet vergeten een kaartje op te sturen. Sarah vraagt hoe de jongen zijn hier in Aruba met een knipoog en lachend stuur ik terug dat ze heel erg lekker zijn en dat het jammer is dat ze er niet bij is. En Alex stuurt eigenlijk hetzelfde als Sarah maar dan over meisjes.


    kindness is never a burden.

    Austin
    Ik ga weer onder de douche vandaan en droog me gauw af. Ik trek mijn kleding aan en loop naar de spiegel. Ik doe mijn haar even in model en stap daarna weer de badkamer uit. Ik loop naar het terras en ga op de ligstoel naast Flint zitten.

    Flint
    "Yo mate," grijns ik naar Austin. En typ verder aan mijn bericht. "Wie vind je eigenlijk de leukste van de meiden?" vraag ik.


    kindness is never a burden.

    [Is Connor dood? hehe. :P ]


    kindness is never a burden.

    Austin
    'Wie vindt jij eigenlijk de leukste van de meiden?'vroeg Flint en ik haalde mijn schouders op. Ik had eigenlijk nog geen idee,ze zagen er allemaal niet verkeerd uit. 'Jij?'vroeg ik aan Flint.