• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh|| Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:10 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Madsion
    Ik loop behendig op mijn hakken met Sophie mee naar de Lobby en kijk om me heen en zie Flint en Austin al staan, ik loop samen met Sophie naar ze toe "Heey Guys" zeg ik en kijk ze alle twee lachend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'Hi boys' glimlachte ik.
    'Komen Noah, Connor en Aecio nog?'


    Pretty is just a pretty word.

    Flint
    Fluitend kijk ik naar de meiden die afkomen. "Jullie zien er goed uit." complimenteer ik hen en bekijk hun kleren -lees: lichaam- eens goed. "Nu nog enkel wachten op Connor en Aecio, weet iemand eigenlijk of die gast meekomt?","Noah staat- zit daar." zeg ik tegen Sophie en wijs naar Noah die in een sofa zit. Ze heeft haar ogen gesloten en met haar hoofd een beetje opgetild zit ze in het zonlicht van de ondergaande zon.


    kindness is never a burden.

    Austin
    'Heeey'begroet ik de meiden simpel en glimlach even. 'Connor was nog niet eens in de kamer dus ik weet niet waar die is en hoelang dat nog gaat duren en Aecio die heb ik niet gezien of gesproken.'

    Madison
    Ik kijk even naar Noah en grinnik even, raar kind dacht ik in mezelf, "Nee ik weet niet of hij mee gaat hij is wel heel erg stil vinden jullie ook niet" zeg ik tegen flint en kijk even naar Sophie "Maar even serieus laten we vanavond na het eten uit gaan ok." zeg ik tegen Flint en kijk ook Austin aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    -Sorry profiel van mijn zus.-

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 19:02 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Flint
    Ik knik gretig en knipper met mijn wimpers. "Maar dan moeten we wel even terug komen. Ik moet mijn outfit veranderen. Deze volstaat niet voor een avondje stappen." Zeg ik zoet en tuit mijn lippen. Ik meen er geen woord van maar ach, me is me right?


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik grijns naar hem en duw hem even aan de kant "Tuurlijk Flint waar jij gelukkig van word" zeg ik lachend en haal mijn hand door mijn haar heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    'tuurlijk gaan we uit! Onze eerste avond hier moeten we vieren toch?'zeg ik en geef even een knipoog. Ik kijk even om me heen of de andere er al aankomen als ik zie van niet kijk ik even op mijn horloge. Al een kwartier te laat..

    [Laten we gewoon doen alsof Connor en Aecio afkomen en dan vertrekken oké? TrueKlainer is naar d'r oma en waar SilverWing is weet ik niet. Wanneer zou ze online komen?]

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 19:06 ]


    kindness is never a burden.

    *Ja is goed c:*

    Madison
    Ik kijk om me heen "Kom op zullen we gaan" vraag ik de andere en als ze hun hoofd knikken lach ik naar ze "Goed zo want ik heb echt honger" zeg ik en we lopen met zijn vijven naar het restaurant.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Geen idee,doen we dat maar gewoon anders moeten we zo lang wachten]

    We kunnen nooit allemaal tegelijk online zijn.. ?


    Pretty is just a pretty word.

    [ Laat ze gewoon weer instromen tijdens het etentje we doen nu gwn of ze zijn gekomen]

    Flint
    Even later komen aan bij het restaurant. Ik heb het gegoogled en god wat is het chic. Ik open de deur voor de anderen en wanneer een jonge vrouw in een net pak aankomt glimlach ik. "Gereserveerd voor 7 op de naam Coaster." zeg ik tegen haar.


    kindness is never a burden.