• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sophie.

    'Hmm, ik zei niets. Ik zei alleen dat ze van mij niet mee hoeft. Dus dan bedoel ik dat het haar eigen keus is?' acteerde ik zo echt mogelijk. Dat ik het op een bitchie toon zei boeide niemand iets.


    Pretty is just a pretty word.

    Madison
    Ik lachte naar Sophie "Dus je zei het gewoon op een normale toon" zeg ik en stoot haar even aan met mijn elleboog terwijl onze wijntjes er aan komen. Ik pak een glas en neem meteen een slokje van mijn rode wijntje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'Ja serieus!' riep ik verontwaardigd. Vluchtig zende ik naar Madison een knipoog dat niemand anders zag. Natuurlijk wilde ik niet dat ze mee ging. Ze zou preuts en gillend wegrennen als een jongen tegen haar aan zou schuren.


    Pretty is just a pretty word.

    Flint
    Dankbaar neem ik mijn wijn en en zet die van Noah naast mij neer. Ik neem er een slok van en proef de zoete smaak. Dit gaat gezellig. denk ik in mezelf en werp nog een blik op de gesloten wc-deur. "Weet iemand een goeie club zijn, want ik ben hier nog nooit geweest in Aruba."


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik kijk Sophie aan en hard even hard op, natuurlijk wist ik wel op wat voor een toon Sophie het had gezegt ik had eerlijk gezegt ook geen zin in een verlegen, stil meisje in een club. Ik nam nog een slokje en zag dan dat eindelijk ons eten werd gebracht en kijk verlekkerd naar mijn bord terwijl ik een aardappeltje in mijn mond stop.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'Proost bitches!' Ik hief mijn wijn op en keek verlekkerd naar mijn spaghetti.


    Pretty is just a pretty word.

    Austin
    Ik schonk mijn glas vol met wijn en nam er een slok uit. 'Moet je niet aan mij vragen,ben hier ook nog nooit geweest'zeg ik. Ik kijk even de kant van de wc's op of Noa al terugkomt.

    Flint
    Ik kijk hoe mijn bord lasagna voor mijn neus word gezet. En even lik ik over mijn lippen. "Proost bitches!" zegt Sophie en heft haar glas wijn op. Ik hef het mijne ook op en tik het tegen het hare. "Laten we klinken op een fantastische zomer!"


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik proost mee "Laten we klinken op een fantastische zomer!" zegt Flint "Op een geweldige zomer" gil ik en neem weer een slokje van mijn wijn.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Noah
    Met schokkende schouders loop ik het wc-hokje uit. Mijn mascara ik helemaal uitgelopen terwijl ik de kraan opendraai scheur ik een stukje wc-papier van de rol en probeer het meeste eraf te krijgen. Ze willen geen verlegen persoon? Ze krijgen geen verlegen persoon. Ik ruk de speld uit mijn haar en woel er even door. Ik breng nog een extra dikke laag mascara aan en een lijn eyeliner. Zonder nog een spoortje van mijn huilen achter te laten loop ik terug het restaurant in en ga zitten. "Hmmm, ziet er heerlijk uit." lach ik.


    kindness is never a burden.

    Austin
    'proost bitches!'zegt Sophie en heft haar glas wijn op. Ik doe hetzelfde met mijn glas en raak die van haar even aan. 'Laten we klinken op een fantastische zomer!'zegt Flint. 'Mag der maar veel gefeest worden!'

    Sophie.

    'Proost!'
    Noah kwam weer terug gekomen. Verbaasd keek ik haar aan. 'Welkom terug' mompelde ik. Fijn, nu ze er zo uitzag was ze best knap.


    Pretty is just a pretty word.

    Flint
    Ik lach luidop met de proosten van de anderen en neem nog een slok. "Aanvallen!" roep ik en begin meteen te eten. Noah komt terug gelopen en vreemd genoeg ziet ze er veel zelfzekerder uit.


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik kijk Noah spottend aan, denkt ze nou echt dat ze opeens stoer is, ik zucht even en neem wat hapjes van mijn eten. Ik drink mijn wijntje snel op en schenk alvast een tweede keer in.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    'Aanvallen!'roept Flint en begint meteen te eten. Ik zie dat Noah aankomt lopen en ik glimlach even naar haar. Daarna begin ik ook gauw te eten.