• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh|| Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:10 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ DOEN WE GEWOON C: Connor en A]

    Sophie.

    We liepen richting het restaurant. 'Laat dat eten maar komen' grijnsde ik hongerig.


    Pretty is just a pretty word.

    Austin
    We komen in het restaurant aan en chic is het zeker. We worden naar een tafel gewezen en ik ga rustig zitten. 'Laat dat eten maar komen'zegt Sophie en ik maak een instemmend geluidje. 'Ik heb honger!'

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 19:14 ]

    Madison
    We lopen naar het restaurant en een vrouw wijst ons naar onze plek, ik ga lachend zitten en trek Sophie naast me en zie wel wie er naast me komt zitten en bekijk alvast de kaart.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Noah
    Ik volg de anderen wat afwezig en ga op een plek zitten tegenover Sophie. Flint komt naast me te zitten aan mijn ene kant. "Wat zal ik eens eten?" peinst Flint hardop en neemt de menukaart aan die de vrouw hem aanbied. Het idee om daarna de stad in te gaan staat me niet echt aan, maar wie ben ik om hen tegen te houden?


    kindness is never a burden.

    Sophie.

    'Ik neem sowieso Spaghetti Bolognese' glimlachte ik.
    'Noah, ga jij ook uit?' Haar zien dansen leek me ge-wel-dig.


    Pretty is just a pretty word.

    Noah
    Geschrokken kijk ik op als Sophie tegen me praat. "Weluh- heb ik een keus?" vraag ik. Ik weet gewoon geen ander gepast antwoord. Ja zeggen leek zo kort en nee zeggen klinkt alsof ik in geen enkel geval mee wil. Wat eigenlijk ook zo is.


    kindness is never a burden.

    Madsion
    Ik bekeek de kaart aandachtig en koos voor een biefstuk met aardappel en een soort salade, ik gaf de kaart weer netje terug aan de vrouw tot ik Sophie hoorde vragen of Noah ook mee uit ging, ik keek lachend naar Sophie en kijk dan grijnsend naar Noah.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    "Ik neem-uh, de lasagna met zalm van het huis." zei ik. "Een een witte wijn voor mij. Hé jongens vragen we een fles wijn of wil iemand wat anders?"


    kindness is never a burden.

    Madison
    "Ik wil wel een wijntje" antwoord ik op Flint zijn vraag en pak een stok broodje en smeer er wat kruidenboter op.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    'Ik wil ook wijn'zeg ik tegen Flint en kijk daarna even naar de menu kaart. Ik neem wel een biefstukje met patat en sla. Ik sla de menu-kaart weer dicht en bekijk even het restaurant.

    Flint
    "Doe maar een fles rode en witte wijn." zeg ik tegen de vrouw en geef haar mijn menukaart terug. Glimlachend kijk ik naar de tafel, alle gezichten van mijn nieuwe vrienden.


    kindness is never a burden.

    Sophie.

    'Van mij hoef je niet mee hoor' zei ik een beetje aan de bitchie kant.
    'Ik ben wel aan een lekker wijntje toe!'


    Pretty is just a pretty word.

    Noah
    Ik kijk naar Sophie en sta op. "Even naar de wc." piep ik en ren er dan naar toe. Na eerst nog eens de verkeerde deur binnen gegaan te zijn vind ik eindelijk de dames toiletten en sluit me op in zo'n hokje. Ik begin luid te snikken en zet mijn handen in mijn haar. "Meegaan op reis was het domste wat ik ooit heb gedaan." piep ik boos tegen mezelf.


    kindness is never a burden.

    Flint
    "Wat heb je tegen d'r gezegd?" vraag ik aan Sophie en volg Noah met mijn ogen tot ze de toiletten is ingegaan. "Ze is helemaal overstuur!" het klinkt beschuldigend, en terecht. Een meisje rent niet zomaar huilend naar het wc.


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik zie opeens dat Noah weg rent en kijk lachend naar Sophie "Wat heb je gedaan" vraag ik haar terwijl ik nog even een broodje op eet.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.