• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh|| Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:10 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Flint
    "Noah ken ik niet dus daar kan ik niks over zeggen al is ze niet lelijk." prevel ik en steek mijn gsm terug weg. Ik haal mijn schouders op. "Hoe zouden we ook kunnen zeggen wie de leukste is. We kennen hen nog geen dag."


    kindness is never a burden.

    Austin
    "Hoe zouden we ook kunnen zeggen wie de leukste is. We kennen hen nog geen dag." 'Inderdaad,maar ik denk dat we ze vanavond wel beter leren kennen en zo' zeg ik. 'En alle meiden zien er niet echt verkeerd uit'

    Flint
    Grinnikend knik ik. "Echt hé." grijns ik en kijk op mijn horloge. "Het is kwart voor zeven. Waar zou Connor toch uithangen?" mompel ik en ga recht zitten. We hebben echt een mooi uitzicht zo over de stad en een deel van de zee.


    kindness is never a burden.

    Austin
    'Toen ik wegging nog bij het zwembad op zo'n ligbed,hij mag wel opschieten.'zeg ik. 'Anders gaan we even naar hem toe?'zeg ik vragend.

    Noah
    "Aecio, we gaan zo uit eten met de rest van de groep." zeg ik tegen de vreemde jongen met wie ik een kamer deel. Ik neem uit mijn tas een jurkje en trek het aan met daaronder donkerbruine lace-up enkellaarsjes . Ik ga naar de badkamer en steek de haren voor mijn oren naar achter met een speld. Ik neem mijn schoudertas en steek daarin mijn portefeuille, mobiel en notitieblokje en ga naar beneden.


    kindness is never a burden.

    Flint
    "Goed. Let's go." Ik loop terug naar binnen en steek mijn portefeuille in mijn kontzak en de kaart van onze kamer neem ik mee. "Ik heb de kaart." deel ik mee aan Austin en ga naar buiten. In de gang kom ik Noah tegen die mooi opgekleed naar beneden gaat. "Je ziet er mooi ui, Noah." glimlach ik. Verlegen lacht ze terug en mompelt een bedankje.


    kindness is never a burden.

    [Ben weg rond 7 uur/half 8 weer terug]

    [ké.]


    kindness is never a burden.

    Madison
    "Je ziet er geweldig uit" zeg ik tegen Sophie en lach naar haar "En ik" vraag ik terwijl ik een rondje draai en met mijn haar schud.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'Jij bent prachtig' grijnsde ik goedkeurend. Gewoon om jaloers op te worden prachtig.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 18:40 ]


    Pretty is just a pretty word.

    [Ik ga naarm ijn oma dei eindelijk weer uit het ziekenhuis is maar nogsteeds niet goed is, en ieder moment weer opgenomen kan worden. Doei]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ben ik weer]

    [Gaan we niet al gaan eten?]


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik lachte naar haar "Thanks babe" en pakte snel mijn clutch waar mijn telefoon in zit, id en geld "Klaar om te gaan" vraag ik Sophie terwijl ik mezelf nog een keer bekijk in de spiegel.

    *welcome c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'Is goed. Waarschijnlijk stond iedereen al te wachtten in de lobby.'

    *lobby tog*


    Pretty is just a pretty word.