• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amen Nicholas Elyon
    'Je zit tussen starbucks en school in. Als je rechtdoor loopt kom je uit op school' zegt hij met een vriendelijke toon. ik grijns en laat mijn ogen afdwalen. Saaie buurt.
    'Daar kom ik niet ver mee, schat. Nieuwling, weet je nog? De Starbucks heb ik door puur geluk gevonden.' Maar ik wist in ieder geval hoe ik morgen op school moest komen. ik haal een hand door mijn warige haar terwijl mijn ogen over Blaine's kleine, maar mooie lichaam glijden. Nee, hij ziet er zeker niet slecht uit.
    'Dus, enige idee waar 34nd street is of ging je me naar jouw huis uitnodigen?' Ik geef er een knipoog achteraan. Vriendje of niet, hij was schattig en ik verveelde me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kurt

    'No way,' lachte ik uitgelaten waarnaar ik Damon plagend een duw gaf. 'Ik ga niet dansen in een overvolle zaal tenzij het een optreden is.' zei ik. Ondertussen begon ik ook al een beetje dubbel te zien en keek ik Sebastian en Damon niet-begrijpend aan. 'Hebben jullie meerdere broers?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Ja' grinnik ik.
    Ik keek even naar Sebas, die zijn schouders ophaalde.
    'Come on Seb, smile!' grijns ik, en duw zijn mondhoeken omhoog.
    'Ze geven straks een optreden, dus als je een goed plaatsje wil' mompel ik.


    El Diablo.

    Kurt

    'Een optreden? Wat voor een optreden?' vroeg ik belangstellend. De jongens hadden nu al mijn aandacht en ik keek ze afwachtend aan. Ondertussen kneep ik even mijn ogen dicht om niet meer dubbel te zien, maar het hielp niets.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Daar kom ik niet ver mee, schat. Nieuwling, weet je nog? De Starbucks heb ik door puur geluk gevonden.' zegt hij en hij laat zijn ogen me lichaam bekijken. Ik word er beetje zenuwachtig erdoor. Ik bekijk hem en tot mijn conclusie, ziet hij er ook niet slecht uit. 'Dus, enige idee waar 34nd street is of ging je me naar jouw huis uitnodigen?' zeg hij en geeft mee een knipoog, waardoor ik lach. Waarom niet? Hij was nieuw en zocht vrienden. 'Is goed. Dan nodig ik je hierbij uit' lach ik en kijk hem aan. Waarna ik hem zachtjes meetrek om naa rmijn huis toe te lopen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    'Van, Starlight.. Savers?' mompel ik, en kijk naar Sebas.
    Hij haalt zijn schouders op..


    El Diablo.

    [Even eten, ik schrijf over 10 minuutjes. ^^ Sorry]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Omg, hoe the hell kan ik een heel topic hebben gemist?(no_chears)...Sowwy peepz, kan ik een samenvatting krijgen of gewoon zodat ik weet waar iedereen is?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Escritura schreef:
    [Even eten, ik schrijf over 10 minuutjes. ^^ Sorry]


    (Haha, geef niet! ^^ Eetsmakelijk!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "niks zijn voicemail" ik zucht. "zullen we anders naar mijn huis gaan, mijn vaders moesten nog even weg"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [@Leannan: Rachel & Finn zitten nog bij de Starbucks, Blaine & Amen zijn onderweg naar Blaines huis en Damon, Sebastian en Kurt zijn in club Starr. Verder is er niet veel bijzonders gebeurd wat Quinn of Mercedes moeten weten.]

    Kurt

    Ik knikte en keek even rond, maar het voelde alsof de wereld om me heen nog harder draaide. Alsof ik uit één of andere kermis apparaat kwam. Ik wilde me verzetten maar viel bijna omver. Gelukkig kon ik nog wel stand houden. 'Hoelaat begint het?' vroeg ik met een dubbele tong.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:44 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Het laatste wat ik nog weet is dat Quinn met Jesy naar starbucks ging]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [yeeey kaftpapier schueren]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amen Nicholas Elyon
    'Is goed. Dan nodig ik je hierbij uit,' zegt Blaine met een lach, waarna ik aan mijn arm word meegetrokken. Huh, dat ging makkelijk. Ik grijns en trek mijn arm los, waarna ik deze door die van hem link.
    'Nou, graag,' grijns ik.

    [Ik schrijf straks een alngere post, meot even anar de dierenarts, trug rond 6.30/6.40)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Finn

    'Nee, we gaan niet naar je vaders toe.' glimlachte ik tegen Rachel.
    'Wat het is nu namelijk tijd voor jouw verassing.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.