• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ja, nogal.' zei ik schouderophalend. 'Komt wel goed, hij is gewoon overspannen door vandaag.' zei ik waarnaar ik van Amen weer naar Rachel keek.

    Kurt

    'Wow, wait,' zei ik met een ''stop gebaar'' tegen Damon die me weer glas gaf. 'Ik wil het liever hierbij laten.' glimlachte ik voorzichtig. Het drankje begon al een beetje te branden in mijn keel. Maar het is gewoon not done om dronken te raken.

    [Hahahaha, schattige, kwade kabouter. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Ik vertrouw het niet, ik bel hem even oke?" ik pak mijn mobiel en sta op om even naar buiten te lopen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amen Nicholas elyon
    Rachel staat op en loopt naar buiten om het kaboutertje te bellen.
    'Als dat niet werkt wil ik hem wel troosten hoor!' roep ik met een kleine grijns achter haar aan, mijn ogen op haar achetrwerk gericht. Daarna draai ik me naar Finn.
    'Dus, nu je schatje is gaan wandelen, wat ik hier de beste dealer?' Finn ziet er wel uit als de ongeveer populaire gast. Hopelijk weet hij dat. Ik blow emzelf niet kapot natuurlijk, maar het helpt tegen de emoties en de verwarring.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rachel
    Ik laat Amen maar zoals het is. Ik draai Blaine's nummer en laat de telefoon overgaan. Neem op neem op. Ik liep naar een bankje waarop ik ging zitten,.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    XDarkWingsX schreef:
    (Hahaah, schattige, kwade kabouter! XD Misschien moet je dan even naar die kabouter toe gaan? Als je wilt. ^^)


    [Na je belletje met rachel, sure! ^^)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Finn

    Ik schudde lachend mijn hoofd en keek naar Amen. Ik gebruikte zelf nooit, maar doordat ik de quarterback was, wist ik wel waar het te halen was. 'Er wordt altijd gedeald onder de tribune bij het football veld bij ons op school,' vertelde ik. 'Misschien kun je daar een kijkje nemen.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Boos loop ik een eindje. Ik had Kurt's sleutels niet van zijn auto en slim was het niet om te gaan rijden, met mijn handen. Ik voel dat mijn mobiel gaat trillen en ik kijk wie het is, rachel. Ik heb totaal geen zin in haar, ze maakt het erger, dan het is. Ik negeer die telefoon. Kurt zou vast wel plezier maken en als er wat is, dan belt hij mij wel.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik voel de tranen branden als ik op zijn voicemail kom.
    ik haal even diep adem en spreek zijn voicemail in. "blaine alsjeblieft ik bedoelde het niet zo, ik maak me zorgen. laat alsjeblieft wat van je weten" ik zuchtte en liep langzaam weer terug. zonder wat te zegegn ga ik weer bij Finn ziten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Kom op dude! Nog één glas' zeg ik, ik was goed in overhalen.. Dus dit moet werken toch. Ik kijk hem aan. Als hij dit drinkt is hij toch al dronken als wat..


    El Diablo.

    Amen Nicholas Elyon
    ''Er wordt altijd gedeald onder de tribune bij het football veld bij ons op school.' Rachel komt weer binnenlopen, een onbekende emotie op haar gezicht. Ik glimlach en spring op.
    'Nou, zeer bedankt daar voor Finny. Ik zie jou en je schattige dwerg hier nog wel.' Ik schenk Rachel nog een knipoog. Niet dat het erg was dat ze klein was, het was beter dan de troll-lengte van Finn. Daarna draai ik me op en loop ik weg. Dramatisch groepje, dat, maar het maakte me wel nieuwschierig. ik stak de weg weer over en begon mijn weg naar huis te zoeken. In plaats daarvan zag ik na een paar minuten een bekend gezichtje. Kabouter Blaine.
    'Hey daar. enig idee waar ik hier ben?' Voor een klein dorp, raakte ik best snel verdwaald.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik kijk even naar Amen terwijl die lachend wegloopt. Vage jongen dus.
    Ik staarde wat naar voren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik stop en kijk even om me heen. Ik was vlak bij mijn huis. Gelukkig was mijn huis overal dichtbij waar ik kwam. Opeens hoor ik een stem 'Hey daar. enig idee waar ik hier ben?' zegt Amen. Ik kijk hem aan en glimlach zwakjes naar hem. 'Je zit tussen starbucks en school in. Als je rechtdoor loopt kom je uit op school' zeg ik vriendelijk. Hij was opzich wel aardig.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik knipperde met mijn ogen en voelde me al een beetje licht worden in mijn hoofd. Uiteindelijk zette ik het glas aan mijn mond en dronk ik het op om van het gezeur af te zijn. 'Verder dan dit krijg je me niet, hoor.' zei ik wijzend met mijn vinger naar hem. Ik voelde me steeds lichter worden in mijn hoofd, en een voelde me een beetje ''dizzy''. Ik begon te glimlachen naar Sebastian en Damon. 'Gaan we nog wat doen?' vroeg ik met een dubbele tong.

    Finn

    Ik keek Amen even niet-begrijpend na en lachte daarna even. 'En wat zei Blaine?' vroeg ik nieuwsgierig aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Met een grijns kijk ik naar Kurt, het lukt me altijd.. Ik lach, ik ben gewend aan dit spul. Ken erger.. 'Je kan altijd naar de dansvloer gaan' mompel ik, en knik naar de overvolle dansvloer.


    El Diablo.