• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik knik, en loop naar de bar.
    '3 vodka' zeg ik, en wacht tot het ingeschonken is.
    Daarna pak ik er zelf een en geef er een aan Sebastian en Kurt.
    Ik neem een slok, 'lekker spul' grijns ik.


    El Diablo.

    [trolol rach ligt weer bij finn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij schudde mijn hand en ik knikte. Vervolgens kijk ik naar rachel. "blaine hij valt niet op Damon of Sebas als dat is wat je denkt" zegt ze. Ik zuchte en keek naar finn en amen. 'Rach, dat weet ik ook wel' mompel ik en kijk haar aan. Waarom wou Kurt dan zo graag mee met hem?

    (Fudge let nog wel op die andere RPG. XD Mia en austin hebben over Stefano. XD Dalijk plaats ik nog wel een andere post, goed? ^^)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:26 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik rook even aan het spul en vond dat er een verdachte sterke geur aan zat. Ik had maar één keer gedronken en dat wilde ik graag zo houden. 'Wat is dit?' vroeg ik een beetje achterdochtig aan Damon.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:26 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ja, ik let op. ^^ Wist alleen niet wat ik moest doen aangezien Stef niet weet waar Dawn is. :]]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Haha, das waar. Ik post wel wat! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "Schijnbaar niet, Blaine vertrouw Kurt, hij gaat echt niet met iedereen naar bed, zelfs niet als hij dronken en stoned tegelijk zou zijn" mompel ik en zucht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Gewoon een vodka zodat je er een beetje inkomt, niet heel sterk' stel ik hem gerust. Ik drink het in één slok op en kijk wat rond.


    El Diablo.

    Amen Nicholas Elyon
    Ook de andere jongen stelt zich nu voor, iets later dan de rest. Finn. Echt onder de indruk van de namen hier was ik niet. ik knipoog naar Finn en volg half het gesprek tussen Rachel en blaine. Wie Kurt was wist ik niet, maar ik kon het wel raden. Ik moest diep ademhalen en me gewoon goed concentreren.
    "Schijnbaar niet, Blaine vertrouw Kurt, hij gaat echt niet met iedereen naar bed, zelfs niet als hij dronken en stoned tegelijk zou zijn."
    'Now that sounds like my kind of party,' mompel ik, maar tegen mezelf dan tegen Rachel. Ik vroeg me trouwens af waar de beste dealers hier zaten. Als ze dat al hadden in Lima.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kurt

    Ik zuchtte, nouja. Eén drankje is vast niet zo erg. En volgens Damon is het niet zo sterk. Ik nam een klein slokje en vond het meteen al niet lekker. Maar ik wilde me niet laten kennen dronk het in kleine slokjes op.

    Finn

    Rachel ging weer tegen me aanliggen en ik sloeg mijn arm om haar heen. 'Haha, Kurt stoned en dronken? Tuurlijk.' lachte ik sarcastisch. Dat gaat nooit gebeuren, waarnaar ik me richtte op Amen. 'Een feestbeest, dus?' vroeg ik aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    "Schijnbaar niet, Blaine vertrouw Kurt, hij gaat echt niet met iedereen naar bed, zelfs niet als hij dronken en stoned tegelijk zou zijn" mompelt ze. 'Dat hoorde ik' zeg ik best wel fel. 'Ik vertrouw Kurt wel, maar Damon niet. Die idioot kan wel iets met Kurt gedaan hebben ofzo. En als nog gaat Kurt met hem mee. Hij moest bij mij blijven, rach. Alleen blijkbaar wilt hij liever bij Damon zijn' zeg ik boos en ik ga staan. 'Ik ga naar huis. Als er wat is, bel me' zeg ik, waarnaar ik weg loop.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik kijk naar Blaine voor ik iets kan zeggen staat hij op en loopt weg.
    "wow het zit hem echt dwars" ik liet het maar zo ik kon er niets aan doen. Ik zuchte even en ging met mijn vingers over Finns arm

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:38 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amen Nicholas Elyon
    'Een feestbeest, dus?' vraagt Finn in een poging een gesprek aan te knopen. ik open mijn mond om antwoord te geven als Blaine bijna explodeert.
    'Ik ga naar huis. Als er wat is, bel me.' Daarna stormt hij bijna weg als een schattige, kwade kabouter. Ik glimlach naar Finn en haal mijn schouders op.
    'Feesten, drama, count me in. Zolang ik mezelf niet lamzuip.' Ik knipoog en gooi de lege syrofoam beker de prullenbak in. Niet de beste koffie ooit.
    'Wow het zit hem echt dwars,' mompeld Rachel vervolgens, waarna haar slanke vingers over Finn's arm glijden. Oh god, koppels. Fijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Damon

    Ik grijns, even een leugentje om bestwil. VOdka is een van de sterkste drankjes hier, maar het is altijd leuk om mensen dronken te hebben.. Ik bestel nog wat vodka, en geef weer wat glazen..


    El Diablo.

    (Hahaah, schattige, kwade kabouter! XD Misschien moet je dan even naar die kabouter toe gaan? Als je wilt. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.