• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

Uniform jongens
    Jongens sportkleding

Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia

Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway

Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]

Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Tiffany
    'Gewoon je lakens vervangen met dat van een ander bed, easy,' lachte hij. 'Dat is oneerlijk tegenover de anderen. Straks worden ze boos,' verdedig ik mijn oplossing. 'Maar als je dan toch buitenslaapt, neem wel een dekentje mee,' zegt hij. Ongemakkelijk staar ik naar de grond. Ik wist best dat het niet gemeen bedoeld was, het voelt wel zo. 'Zo dom ben ik nou ook weer niet.'

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Quinten

De muziek stond eindlijk aan en ik zette de muziek op zijn hardst. We beginnen te dansen en opeens voelde ik mijn mobiel trillen. "wacht ffies" zei ik en ik ging zitten op een bank. Heey hoeist daar met al die meiden? niet meteen al mijn drank op maken, kom zo miss nog ffies. een smsje van Austin dus. Maar handig dat we elkaar onze nummers hebben gegeven toen we hier heen gingen. Whaha, het is gaaf hier, we hebben net de stereo aangekregen dus nu is het feest. Denk wel dat het heel moeilijk gaat worden,,, maarre ik zou mijn best doen. Quinn smste ik terug, ik hoop wel dat het goed is met Mia en ze snel weer komen.

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Mia Amber James

'Ik weet niet wat het is maar geloof mij,het is vast niet stom' zegt hij. 'Ik heb ook heel wat dingen fout gedaan in mijn leven,iedereen maat fouten.'zegt hij rustig. En hij parkeert de auto langs de weg. 'Maar kijk ik ben zwanger, het is geen fout maar...' en ik sla mijn hand voor mijn mond. Eigenlijk zat ik te twijfelen of ik het zou zeggen en nu zei ik het gewoon.

[Ik ga zwemmen :)]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Andrew Cole.

"Niet eerlijk tegenover de anderen ?" herhaalde ik verbaasd, "Wat doe jij hier eigenlijk ? Je bent de meest vriendelijkste en eerlijkste persoon die ik ooit heb ontmoet" zei ik verbaasd. Ik keek haar onderzoekend met mijn lichtblauwe ogen aan, wachtend tot ze weer naar boven keek.

Austin
    Ik keek haar even geschrokken aan. 'Dat is inderdaad wel heftig'zeg ik niet echt wetend hoe ik moet reageren. 'Ik snap dat het heel moeilijk is maar ik ben er gewoon voor je,oke? Je komt er wel uit'zeg ik met een klein glimlachje.
    [Veel plezier met zwemmen^^]

(Okeej, mijn reactie komt nu. Mijn ipod logt de hele tijd uit als ik een berichtje verzendt >,< )

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Tiffany
    'Geloof me, er zijn er genoeg die er anders over denken,' lach ik, ookal ben ik helemaal niet blij. Alle persoonlijke vragen of gesprekken waren zo. Een beetje stom gelach. Ik had het gevoel dat hij naar me keek, wat de vloer alleen maar interessanter maakte. Zoals altijd vallen er weer plukjes voor mijn gezicht, die in sommige gevallen, ook deze, heel handig waren.

Quinten

"En jij?" vraagt ze nadat ze klaar is met haar verhaal. "Oh, niets hoor. Eerst het feestbeest uithangen en daarna met je dronken kop de pyromaan. Schijnt blijkbaar niet te mogen... maar het blijft grappig om je op te laten pakken" lach ik. Het was altijd grappig om met een grote groep een auto in de fik te steken, of een boom of een vuilnisbak enz. "Maar ja, daar zijn je ouders natuurlijk niet blij mee" zucht ik.

(Veel plezier met zwemmen! :))

Abbeygail
    Ik begin te lachen. 'nee Quinten, dat mag inderdaad niet. Eigenlijk zou ik je nu moeten straffen,' zeg ik nepboos. 'Ik ga een leuke straf bedenken, terwijl ik jouw alcohol opdrink,' Ik pak een fles en schenk een heel glas vol vodka.

[ik ga even eten]

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Andrew Cole.

Ik zuchtte. "Als je niet wilt lachen, doe het dan alsjeblieft niet" zei ik serieus. Ja, ik kon ook heel serieus zijn. Ik stak gewoon altijd alles weg onder het sarcasme. "Ik ga je iets vertellen, niet over anderen, maar hoe ìk echt in elkaar zit". Geen idee waarom ik dit aan haar ging vertellen, ik zei het nooit aan iemand, maar misschien dat ze me dan wat meer vertrouwde omdat ze me ook kende. Door me heen kon kijken. "Als je me ziet, zie je me lachen, grapjes maken, alles wat een gewone jongen zou doen" begon ik, "Wel ik ben niet zo, ik stop alles wat me echt raakt weg achter sarcasme, alles wat ik een beetje erg vind, of alles dat je ook maar iets doet raakt verstringeld in mijn sarcasme". Oh god wat had ik mezelf aangedaan, "Maar zo ben ik niet, ik zit weldegelijk in met mijn toekomst en hoe andere mensen zich voelen, waarom denk je anders dat ik door mensen heen kan kijken ? Iedereen die me echt kent komt vanaf het minste probleempje naar mij, wetende dat zij of hij begrip gaat krijgen, in plaats van uitgelachen te worden in haar of zijn gezicht". Mijn stem was niet vrolijk, maar zacht en serieus. Ik wou niet dat iemand anders wist hoe ik echt was. Dan kwam ik zeker over als zwak en een loser. Daar ging mijn masker dat ik gedurende jaren had ontwikkeld en ondertussen ondoordringbaar geworden was.

Quinten

"Ik weet het" zeg ik bang en ik duik in elkaar. "Maar pak mijn alcohol alsjeblieft niet af. Schenk mijn glas op zijn minst ook in" jammer ik, het laatste komt er lachend uit en ik ga weer overeind staan. Ik pak wat verschillende flessen en vul mijn glas. "Zo en nu wil ik wat Votka" lach ik weer.

(Eetsmakelijk! Ik ga ffies leren )

Tiffany
    Ik luisterde naar zijn verhaal en keek hem voor het eerst echt aan. 'Waarom doe je je dan anders voor? Het is echt helemaal nergens voor nodig! Ik weet zeker dat iedereen er hetzelfde over denkt. Niemand zou jou niet mogen. Een lief karakter is juist veel leuker. Als je niet zo bent, hoef je je ook niet zo te gedragen. Ik weet zeker, dat de echte jij veel liever is dan de sarcastische jij.' Ik kijk hem medelevend aan. 'Echt waar.' Dit was echt zo'n knuffel moment, wat ik natuurlijk niet durfde.

Andrew Cole.

Ik keek haar even onderzoekend aan. "Doe jij je dan anders voor dan je bent ?" vroeg ik, voorzichtig, maar toch zeker. Ik wist zeker dat ze niet zo onzeker was als altijd. Je hoofd laten hangen is nooit goed, dat is het teken van opgeven en opgeven was iets dat ik nooit in mijn leven zou doen. Nou misschien dacht ik daar later anders over als ik ooit een goede reden zou hebben om van een brug te springen, maar nu wist ik zeker dat ik geen opgever was.