• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Abbeygail
    'Bacardi! en dat kan mijn glas wel worden,' zeg ik terwijl ik een paar slokken van de bacardi neem. 'eugh, sigaeretten en bacardi gaan niet heel goed samen,' zeg ik en ik gooi de sigaret van de boot af. 'opgelost. hé, wil je dansen?' Het is een leuk genoeg nummer, en ik houd niet van alleen dansen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tiffany
    'Ik heb geen vrienden, dus ze kunnen niet zogenaamd mijn vrienden zijn.' Eigenlijk was ik opgelucht dat er eindelijk iemand was die het wist. 'Tiff, kan je me aankijken? Ik kijk liever naar je gezicht dan naar je haren.' Zonder dat ik het eigenlijk wil kijk ik hem aan en pers weer een glimlach op mijn gezicht.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ben er weer ga ff dochen en dan wat anders doen maar ik ben er met een half uur denk....]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    Zo nu is die smerige sigaret tenminste weg denk ik maar ik zeg het niet, dat zal wel lullig zijn en iedereen heeft wel iets. "Ja is goed, anders begin ik me ook te vervelen" lach ik. Ik zet de volume nog harder, je zal bijna het idee krijgen dat de boxen elk moment uit elkaar zouden vliegen, maar ze bleven heel. Dus kon hij nog wel wat harder.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    Hij keek me even geschrokken aan. 'Dat is inderdaad wel heftig' zegt hij dan. 'Ik snap dat het heel moeilijk is maar ik ben er gewoon voor je,oke? Je komt er wel uit'zegt hij met een glimlachje. Ik glimlach flauw terug. 'Ik wil het houden' zeg ik dan na een tijdje stilte.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    'Hoe?' vroeg hij lachend waarnaar hij even naar de auto keek. 'Quinten heeft de sleutel geloof ik, dus dan zullen we moeten lopen.' zei hij lachend en houdt me nog steeds stevig vast. 'Oke' zucht ik en trek hem dan mee richting school. 'Dan maar lopen' zeg ik glimlachend en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Andrew Cole.

    "Wie was het dan dat -dat zei ? Ze hebben geen enkel recht om dat te zeggen en jij moet je hoofd niet laten hangen omdat andere mensen zeggen dat je niet aardig bent" zei ik zachtjes, maar toch op een bemoedigende manier, "Tiff, lach niet als je niet wilt, doe me niet na, ik ben er zelf niet trots op".

    Abbeygail
    Ik kijk even naar zijn gezicht. 'ik weet dat je ze smerig vind, het is een slechte gewoonte, oké,' Ik pak zijn hand en trek hem naar het midden van de boot. Ik laat zijn hand los en begin te dansen. Doordat ik niet helemaal nuchter meer ben, ziet het er niet zo goed uit als normaal. Of nou ja, voordat ik heb gedronken, maar ik moet het er maar mee doen. 'kom op, dansen!' schreeuw ik boven de muziek uit.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Stefano

    Ik pakte haar hand vast en trok haar voorzichtig mee. 'Eigenlijk is het zo erg niet, het is samen met jou.' zei ik gemeend. Ik vond het fijn om tijd met haar door te brengen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinten

    Ik word meegesleurd en begin in het middn ge dansen. "Geeft niet!" schreeuw ik.
    Ik dans niet helemaal perfect meer maar zij ook niet dus dat geeft niet echt. "Alcohol laat alles beter ruiken" lach ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Abbeygail
    ´da´s waar,´ zeg ik en ik begin iets dichter tegen hem aan te dansen. Morgen ga ik hier waarschijnlijk spijt van krijgen, maar je leeft maar één keer. Dan moet je ook wat van je leven maken, vind ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tiffany
    'Iedereen eigenlijk,' mompel ik. 'Klasgenoten, leraren, mijn ouders. Iedereen dus.' Toch kijk ik weer naar de grond, ik kon mensen gewoon niet lang aankijken. Een traan verlaat mijn ooghoek, die daarna op de grond spat. Ik krijg het voor elkaar om ondanks de traan nog een lach op mijn gezicht te krijgen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn Mary Claire:

    Hij pakte mijn hand vast en trok me voorzichtig mee. 'Eigenlijk is het zo erg niet, het is samen met jou.' zei hij gemeend. Ik geef hem een kus en glimlach. 'Ja, als ik maar bij jou ben, stef' zeg ik verliefd. Na een tijdje lopen, komen we aan bij school. Ik trek hem mee naar één van de tuinen en ga op een bankje zitten, waarnaar ik mijn tasje naast de bank neerleg.


    One Who Travels A Higher Path.

    Andrew Cole.

    Ik beet zachtjes op mijn lip en schoof een stukje naar haar toe. Ik ging naast haar zitten en schoof 1 been op. Daar liet ik mijn elleboog op steunen om zo mijn onderhoofd te ondersteunen. "Weet je" begon ik zachtjes, "Als je jong bent, lijkt alles het einde van de wereld", de woorden kwamen gewoon uit mijn mond, "Een gebroken hart, ex-vrienden, slechte toetsen, slechte examens, mensen die je gebruiken, pesterijen". Ik stopte eventjes, "Maar dat is het niet, het is het begin van alles, mensen die zo tegen je doen, verdienen het niet om te worden gerespecteert", ik tilde haar hoofd een stukje naar me toe, "Maar mensen die ondanks dat alles, nog steeds hier zitten, proberend zelf hun problemen op te lossen, die verdienen het wel om te worden gerespecteert".


    [Ik kan niet geloven dat ik dat net heb geschreven xp Drew is een schatje tog ?]

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 20:23 ]

    Quinten

    Ze komt dichter tegen me aandansen en pas nu zienik dat ze eigenlijk best klein is. Maar ze heft wel prachtige ogen.
    "Waar ga je spijt van krijgen? Morgen wordt de gaafste schooldag van het hele jaar!" roep ik weer.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.