• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

Uniform jongens
    Jongens sportkleding

Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia

Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway

Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]

Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Quinten

"Ja laten we het maar gewoon vergeten, maar ze was wel een feestbeest he, drank drugs" zei ik weer en hielp hem met het uitladen van de spullen die we hadden gekocht. "Zo straks gezellig op de boot, hopelijk kan het nog gezellig worden" lachte ik

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Stefano

De ene hand ligt op mijn borst en met de andere gaat ze door mijn haren. Ik glimlach tijdens de zoen en streel teder haar wangen. Na de zoen kijk ik haar diep in de ogen aan en glimlach ik verliefd. 'Je bent leuk.' fluisterde ik tegen haar.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Mia Amber James

'Ik krijg een kindje' zei ik bijna onhoorbaar ik kende ze nog maar net maar het voelde vertrouwd met hun. Ik haalde mijn hoofd op en veegde de tranen uit mijn gezicht.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Adam
    'ja, in het weeshuis slaan ze goede manieren in je,' Zeg ik en automatisch vliegt mijn hand naar mijn linkerelleboog. Daar zit een lelijk litteken van toen ik nog heel klein was en ik tegen een kast aanviel doordat een gemene leraar me sloeg. 'Als je wilt, kunnen we ook iets anders gaan doen dan gaan drinken,' stel ik voor. Want eigenlijk klinkt iets gaan drinken zo enorm cliché.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Abbeygail
    Ik kijk Sarah even aan en wrijf over Mia's rug. 'Dat is toch niet zo heel erg. Daar hoef je je echt niet voor te schamen,' zeg ik zacht.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Sarah

'Ik krijg een kindje' zei ze heel zacht. 'Wat? 'zei ik . Ik kreeg bijna niets meer uit mijn keel. 'Gaat het? Och, wat een domme vraag van me. Weet je, ik weet hoe je je voelt. En dat zeg ik niet om je troosten, ik weet het echt. Ik ben vorig jaar ook zwanger geweest' zeg ik. En ik moet moeite doen om mijn tranen binnen te houden toen ik aan die herinnering dacht.

Imagination set us free to be just what we want to be ~

Austin
    "Zo straks gezellig op de boot, hopelijk kan het nog gezellig worden" lachte Quinten en ik knikte. 'tuurlijk,met ons twee en drank erbij wordt het altijd gezellig'lach ik en wacht tot de kassa mevrouw zegt hoeveel we moeten betalen.

Dawn Mary Claire:

Uiteindelijk als de zoen voorbij is, kijkt hij me diep in de ogen aan en glimlacht verliefd naar me. 'Je bent leuk.' fluistert hij tegen me. Ik glimlach verliefd naar hem en streel hem zachtjes over zijn kaak. 'Ik ben verliefd op je Stefano' zeg ik zachtjes, waarnaar ik weer teder mijn lippen op de zijne druk. Zo nu is het eruit.

One Who Travels A Higher Path.

[Mensen ik ben door hé . Het kan zijn dat ik pas deze avond terug kom . Want k ga iets eten en dat kan lang duren. DAAAG!]

Imagination set us free to be just what we want to be ~

[Dooeegg,Smakelijk eten]

Quinten

"Whaha je hebt gelijk. Laten we maar hopen dat er niets raars met haar aan de hand is. Miss heeft ze gewoon griep" lach ik en ik help hem om alles in de tassen te stoppen. "Moet jij dat trouwens allemaal zelf betalen? Ik betaal alles met de creditcard van mijn moeder" lach ik weer

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Mia Amber James

'Wat? 'zei Sarah . 'Gaat het? Och, wat een domme vraag van me. Weet je, ik weet hoe je je voelt. En dat zeg ik niet om je troosten, ik weet het echt. Ik ben vorig jaar ook zwanger geweest' zeg ze toen. 'Dat is toch niet zo heel erg. Daar hoef je je echt niet voor te schamen,' zeg Abbeygail zacht. Ze snapte het niet ze snapte het gewoon niet. Dit was zo dubbel voor mij. Ik was heel blij met het kindje maar het deed me ook denken aan vroeger. Iets was ik dacht had afgesloten. 'Laat me maar even' zei ik schor en ik stond op. Ik pakte mijn hakken en liep weg.

Austin
    'Ik heb voor ik weg ging nog honderd euro van me moeder gehad en heb zelf ook nog wel veel geld dus ik betaal het meeste niet zelf.'zeg ik en geef het geld aan aan de vrouw achter de kassa. Daarna help ik Quinn met de tassen inpakken en als dat klaar is loop ik met de tassen in mijn hand naar buiten,Op naar de meiden.

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:53 ]

Stefano

Ze zei dat ze ook verliefd op mij was en zoende me. Ik streelde mijn hand door haar mooie lokken en glimlachte liefdevol naar haar. 'Ik hou van je.' zei ik gemeend. het zou nog steeds lastig worden.. Iets met haar.. Maar ik kon haar niet weerstaan..

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Vanessa Goodman.

Ik draaide mijn hoofd naar hem toe en opende mijn groene ogen. Onderzoekend keek ik hem aan, "Godzijdank" zei ik opgelucht. Als hij dacht dat ik niet acteerde was hij misschien boos op me, en dat was iets wat ik niet wou laten gebeuren. Ik draaide mijn hoofd weer terug naar de hemel en keek naar de sterren. Het klinkt cliché, maar de sterren waren echt gewoon het mooiste ooit. "Ik zou willen weten hoe de sterren er op de Noorpool uitzien" zei ik zachtjes, "Of midden op zee in een bootje, zonder enig kunstlicht waardoor de sterren worden verkloot".