• Welcome,

    to The 1th annual Fantasy Games

    We wish you a happy Fantasy Games and may the odds be ever in your favour.

    Patrick & Naomi


    De Arena


    De arena bestaat uit verschillende gedeelten. In elk gedeelte gebeuren verschillende dingen op verschillende tijden. Tijdens de nachten zal het er hard aan toe gaan in de arena en komt het aan op leven en dood.

    Krachten


    Deze spelen zullen anders zijn dan alle anderen. Het is namelijk de bedoeling dat de tributen krachten hebben ipv wapens. De krachten die gekozen mogen worden zijn geheel aan jezelf, al hoewel een van ons kan zeggen of ze wel of niet mogen. Wij zullen de krachten daarom ook extra zorgvuldig controleren zodat niemand de zelfde krachten heeft.

    De regels


    ~ Als je langer dan een week niet reageert mag je vermoord worden. Tenzij je dit hebt gemeld bij één van ons.
    ~ Een tribuut doden word eerst met ons besproken.
    ~ Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    ~ Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    ~ Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je () {} [].
    ~ Als je in de vorm van je tribuut praat gebruik je minimaal drie zinnen.
    ~ Wij vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is
    ~ Er mogen eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    ~ Als je een parachute wilt moet je dat even bij ons door geven dan zorgen wij daar voor.

    District 1
    Tyler Brandon Swit ~ LovelyLonely
    Skyler Jade White ~ HurtedHeart

    District 2
    Andrew Mitchel Parker ~ Iluvia
    Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Ayden Samuel Bright ~ HurtedHeart
    Dana Lupores ~ LostDreamz

    District 4
    Man
    Odina Lupe Araluen ~ Rider

    District 5
    Man
    Marigold Rosalynn Sullivan ~ NiallsMofo

    District 6
    Man
    Louise Emily Tornade ~ Meireles

    District 7
    Storm Leon Blue ~ NightsVision
    Heather May Autumn ~ 13oclock

    District 8
    Ayson Text ~ 13oclock
    Sterre Night ~ WolfGirl21

    District 9
    Man
    Samantha Blue Ice ~ Pucky

    District 10
    Florian James Jackson ~ NiallsMofo
    Melrose 'Rose' Jeanine Roux ~ Aragog

    District 11
    Matthew Oliver Parker ~ Ilvia
    Julie Chandler ~ Moringa

    District 12
    Shadow Repaer ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:35 ]


    ~

    [Abo]

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik stap gelijk uit het bed, ik had geen zin om te slapen. Ik wilde even mijn gedachtes op iets anders zetten en stormde de deur uit waarna ik om mij heen keek om iets leuks te doen. In het district kon ik teminste los gaan in het bos, maar hier... Hier was niks. Als ik Candice zie loop ik naar dr toe 'Is er ergens een plek waar ik mijzelf kan afreageren?' vraag ik dan aan dr en ze kijkt mij even aan maar knikt dan 'Ik kan... de trainingskamer voor een gedeelte even regelen zodat je los kan gaan' zegt ze dan. Ik kijk dr even aan en knik dan 'Niemand kan mij daar zien?' vraag ik dan weer, ze knikt en begeleid me dan deels door het capitaal heen waarna we bij een kamer komen die meer en deels afgesloten ligt. Ze opent de deur en glimlacht 'hier kan je jezelf even laten gaan, het is niet de echte trainingszaal maar het is een soort van' zegt ze met een glimlach waarna ik de kamer in loop.

    Amelia Rivers - District 12

    Zonder iets te zeggen loopt Shadow onze kamer uit. Ik ga zitten en trek mijn benen op terwijl de tranen over mijn wangen beginnen te lopen. Ik wilde hem helpen en laten zien dat het goed was, en dat ik niet boos of bang voor hem was.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Als ik de kamer zie met alle spullen erin glimlach ik even, hier kon ik wel eventjes op los gaan. Ik laat zwarte slierten langs mij zweven waarna ze alles in hun weg omver maaien, als ik daar genoeg van heb zuig ik uit sommige objecten de shaduw eruit waardoor de objecten exploderen. Splinters schieten in mijn arm maar worden er snel uitgehaald als ik in de schaduw stap. Mijn ogen beginnen langzaam weer rood te worden, hier kon die los gaan, hier kon die doen wat die wilde zonder gestoort te worden.
    Al snel word de hele kamer gevuld met schaduw waarna de kamer in elkaar begint te deuken, langzaam word de trainingszaal die Candice geregeld had niets meer dan een hoopje as. Mijn ogen worden weer normaal waarna ik op de grond val, helemaal uitgeput.

    Amelia Rivers - District 12

    Na een tijdje te hebben gehuild besluit ik een douche te nemen. Ik kleed me rustig uit en draai de kraan open. Ik doe hem warmer en stap er dan onder. 'Heerlijk' fluister ik. Ik laat mezelf zakken langs de muur en kijk naar de plek waar Shadow net nog lag.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Na een tijdje voel ik twee armen om mij heen gaan 'Zo te zien heb je jezelf genoeg afgereageert' ik herken de stem, het was Candice. Blijkbaar vond ze het iets te lang duren, ik hoor hoe de lift omhoog gaat en stopt. Ze stapt uit op onze verdieping en legt mij dan in het bed 'Amelia!! Shadow ligt te slapen dus doe je rustig!!' schreeuwt Candice richting de badkamer waarna ze de kamer weer verlaat. Ik voel hoe mijn lichaam zwakker word en mijn ogen zwaarder, langzaam val ik in een slaap die droomloos is.

    Amelia Rivers - District 12

    Ik draai de kraan weer dicht als ik helemaal klaar ben en droog me af. Met de handdoek rond mijn lichaam gewikkeld loop ik de slaapkamer in voor schone lingerie en een hemdje en broek om in te slapen. Ik kleed me snel om en smijt de handdoek weer in de mand. Ik kijk even naar Shadow en voel een brok in mijn keel.


    ~

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik open mijn ogen langzaam waarna ik naar Amelia kijk, ik glimlach even, alles wat eruit moest is er nu uit. 'Je hoeft niet bang te zijn, ik ben weer mijzelf' zeg ik met een glimlach, hoewel het een klein beetje niet waar was, ik zal nooit 100% mijzelf zijn.
    Ik ga zitten en klop even naast mij als teken dat Amelia ook even moet komen zitten.

    Louise - District 6.

    Ik bekijk mijn hamstertje, Raisa, die ik persé mee wilde nemen. Of ze het zou overleven, wist ik nog niet, maar alles was beter dan de stevige grepen van Sarah voor haar. Gapend liep ik de gang op en liep het capitool rond. Het was saai, maar het was ook al best laat, dacht ik, dus er zou wel niemand meer zijn. Zuchtend ging ik weer terug naar mijn kamer, maar stopte onderweg. Ik zag wat mensen staan praten.

    [Wie wil Louise meeten? -a-]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 3:39 ]

    Amelia Rivers - District 12

    'Je weet toch dat ik niet bang voor je ben?' Zeg ik zacht en ga naast hem op bed zitten. Ik glimlach even rustig en bekijk hem. 'Je weet toch dat ik alles goed bedoel?' Vraag ik kijk hem aan. Ik had hem
    proberen te helpen wat hij deels afwees. Ik bekijk Shadow. Hij glimlacht en er niks over van de persoon die hij een uur geleden was. Hij was mijnn beste vriend,en ik zou hem voor niks in de wereld kwijt willen.


    ~

    Florian James Jackson - District 10
    ''Een of ander restaurantje denk ik..'', zei ik en stond op. ''Ik zie je morgen denk ik wel weer, Heather..'', zei ik met een glimlach en begon te lopen.

    Melrose
    Ik knikte, maar zei verder niks tegen Heather. Op mijn gemakje liep ik met Florian mee, zoekend naar een restaurantje.
    Naar een tijdje gelopen te hebben, zag ik een klein, knus restaurantje. ''Die?'' vroeg ik hem, en ik gaf hem een kort knikje naar het restaurant.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Matthew - District 11
    'Zo te zien maak je wel een kans.' Ik kijk naar haar en schud mijn hoofd. 'Dat betekend alleen maar dat jóu kans groter word.' Ik sta op. 'Ik ga kijken of ze een groter shirt voor me hebben, dit voelt echt ongemakkelijk.' Ik loop naar mijn kamer, kijk in de la, pak een shirt en trek dat wat ik nu aan heb uit. Ik loop met het shirt terug en trek die onderweg aan.


    Julie - District 11
    Hij heeft echt geen idee hoe het er aan toe gaat in de arena. De meeste tributen die winnen zijn of hun hele leven al getraint of sterk en groot. Ik ben dus niet iemand die kans maakt. Als Matthew aan komt lopen is hij nog met zijn shirt bezig waardoor ik even van zijn lichaam kan genieten. 'Veel beter,' glimlach ik. 'Dus, hoe gaan we deze vrije tijd gebruiken?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Matthew - District 11

    Ik glimlach en haal mijn schouders op. 'Geen idee er is vast wel iets leuks te doen hier.' Ik steek mijn hand uit ohaar omhoog te helpen.

    Shadow Repaer ~ District 12

    Ik glimlach even 'Je bent bang voor het donker geworden dankzij mij, dus ga niet zeggen dat je niet bang bent voor mij als ik anders word. Ik weet dat je dan liegt' zeg ik met een serieuze stem, ik kijk even uit het raam 'Ik kan het alleen niet meer controlleren dus in de arena wil ik dat je s'avonds zo ver mogelijk van mij vandaan gaat' zeg ik weer met een serieuze stem en kijk dan naar Amelia 'Ik kan de belofte niet breken, dus doe wat ik vraag' en ik omhels dr even.

    Julie -District 11.
    'Geen idee, er is vast wel iets leuks te doen hier,' zegt hij en steekt zijn hand uit. Door zijn uitgestoken hand sta ik makkelijk weer overeind. 'Wat voor leuks was je van plan.' Even denk ik na maar kan niets bedenken om te doen. 'Het enige wat je hier kunt doen is eten.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”