• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sarah

    Ik en Abby lopen naar Mia. We zien haar aan de kade zitten . 'Mia, gaat het wel? je kan het mij vertellen, hoor. Ik kan prima geheimen houden' zegt Abby. 'Ja mia, kan het ons vertellen.'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Mia Amber James

    Ik hoorde Sarah ver weg nog mijn naam roepen. Ik trapte mijn hakken uit en legde ze naast me neer. Langzaam trok ik mijn knieën op en liet ik mijn hoofd zakken. Ik huilde en het kon me nu niks schelen hoe ik eruit zag. Ik sloeg mijn armen om me benen heen en dacht aan het kindje.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sarah

    'Mia , wat is er . Je kan het wel zeggen hoor. Ik heb zelf ook veel meegemaakt dus ik kan wel geheimen houden. ' Zeg ik tegen haar en ik sla een schouder om haar heen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austin
    Ik kijk even naar de richting waar Mia is heengelopen en zucht als ik alle meiden eromheen zie staan. 'Ik snap niet veel van meiden,maar niemand vindt het toch fijn als er zoveel mensen om je heen gaan staan als je aan het huilen bent'zeg ik.

    [Er staan maar 3 mensen bij haar.]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Vanessa Goodman.

    Na ongeveer 5 minuten werd het echt saai in die boom. Ik liet mijn benen over de tak hangen en kroop voorzichtig naar de stam. "Voorzichtig naar beneden" fluisterde ik tegen mezelf. Nog geen seconde later viel ik de boom uit. Heel voorzichtig. Ik sloop naar Kyle toe. Langzaam liet ik mijn hoofd op zijn buik vallen. We lagen nu in een soort L-vorm, als je zijn benen niet meerekende. "Kan ik echt zo goed acteren ?" vroeg ik met mijn ogen gesloten.

    Mia Amber James

    'Mia, gaat het wel? je kan het mij vertellen, hoor. Ik kan prima geheimen houden' zegt Abby. 'Ja mia, kan het ons vertellen.' vervolgde Sarah en ze sloeg haar arm om me heen. 'Ik kan dit niet' snikte ik en ik verborg mijn hoofd nog steeds.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Phootos schreef:
    [Er staan maar 3 mensen bij haar.]

    Ow ik dacht meer najah alsnog xD Dan vindt Austin dat al veel ofzo?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:36 ]

    quin98 schreef:
    (...)
    Ow ik dacht meer najah alsnog xD


    [Nja het was eigenlijk de bedoeling van mijn reactie dat alleen ik ging, maar toen kwam de rest dus toch ook. Maarja ..maakt niet uit.]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Quinten

    "Neej, ik zou het ook niet fijn vinden" beantwoordt ik. "Maar een meisje zo als zij slikt dan toch ook de pil of zo? en ik ken genoeg meisjes en die hadden er ook niet zo'n last van dat je moest huilen" vertel ik verder. Ik weet niet wat er aan de hand is maar dit is volgens mij wel iets erger dan ongesteldheid. "He miss. is ze wel... nee laat maar, dan zou ze zich wel langer raar voelen toch?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Denk je dat nou echt?'vraag ik hem en kijk even naar Mia.'Dat zal toch niet?"vraag ik hem. 'Zullen we dit maar gaan afrekenen en dan naar één van die meiden vragen wat er aan de hand is?'vraag ik hem en gooi nog wat flessen drank in de kar.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:39 ]

    Sarah

    'Mia , zeg het maar. Je moet het toch tegen iemand zeggen. Kom laten we eventjes gaan wandelen en op een plek gaan zitten waar minder mensen zijn. Ik heb ook veel meegemaakt ik weet hoe je je voelt.' zeg ik .


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Kyle James Williams

    Opeens voelde ik een hoofd op mijn buik en ik keek wie het was. Toen ik zag dat het Vanessa was sloot ik mijn ogen weer. "Kan ik echt zo goed acteren ?" vroeg ze. 'Pff ik wist wel dat je acteerde' loog ik snel.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Abbeygail
    'rustig maar,' zeg ik terwijl ik haar heen en weer wieg zoals je zou doen met een kindje. 'Wij willen je alleen maar helpen,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sarah

    'Ja , je kan het echt zeggen tegen ons. Is er toen ik weg was nog iets raars gebeurd Abby? " vroeg ik. Want ik wist dat er iets was. Terjuist was ze aan het praten over haar ongesteldheid, maar er is meer aan de hand. Ze zou toch niet? ...


    Imagination set us free to be just what we want to be ~