• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    'Het spij me van eerder..' zei hij. Ik glimlach zwakjes naar hem en aai over zijn wang heen. 'Het maakt niet uit, stef. Het gaat om nu' zeg ik lief en geef een kusje op zijn neus en kijk hem daarna verliefd aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Zijn er nog mensen die op school ofzo rondzwerven?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Moringa schreef:
    [Waar is Drew?]


    -begint te grijnsen- Shirtloos aan het dansen.

    Quinten

    "Kom we gaan naar de boot, laat Austin maar bij Mia. Ik denk dat ze elkaar wel leuk vinden" grinnik ik en ik loop met Abbey en Sarah naar de boot. "Zo, hoe moet dit ding aan." vraag ik onnozel en ik kijk naar de stereo die in de boot staat. "Ik heb werkelijk geen idee" lach ik. Het is een rare stereo er zitten geen knoppen op. Ik natuurlijk weer met mijn stomme hoofd, er zit een afstandbediening bij. "Laat maar zitten" grinnik ik beschamend en zet de stereo aan. "Zijn er ook nog andere jongens die mee willen feesten??"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [oh god, ze zoekt hem namelijk. Wordt nog leuk. Waar ongeveer?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ik moet eten zo ^^ Dus ik ben er nog heel even)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Moringa schreef:
    [oh god, ze zoekt hem namelijk. Wordt nog leuk. Waar ongeveer?]


    In een zaal in het gebouw. Wonder dat hij nog niet gepakt is, de muziek staat namelijk redelijk luid.

    Abbeygail
    'jij bent ook niet zo heel slim, soms,' zeg ik lachend. Na een paar knopjes te hebben ingedrukt, start de moter van de boot. 'Alsjeblieft. En ik weet niet of er andere zijn, misschien Brooke,'

    Adam
    Met haar gezicht zo dicht bij die van mij, is het moeilijk om op iets anders te focussen. Een milliseconde raak ik de controle kwijt en druk ik mijn lippen tegen die van haar. Meteen daarna trek ik ze weer weg. 'Sorry,dat had ik niet moeten doen,' zeg ik met een rood hoofd, waarna ik weg begin te lopen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tiffany
    Ik heb ongeveer het hele gebouw afgezocht naar Drew, zonder resultaat. Net wanneer ik de hoop heb opgegeven hoor ik luide muziek uit een zaal komen. Zo onopvallend mogelijk open ik de deur en zie Drew staan, zonder shirt. Ik loop naar de radio en zet het geluid uit. 'Sorry dat ik vanmiddag wegging. Je hebt je wel vermaakt zie ik?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia
    Heel kort druk hij zijn lippen op die van mij en meteen haalt hij ze er weer vanaf. 'Sorry, dat had ik niet moeten doen.' zegt hij met een rood hoofd en loopt weg. 'Nee wacht.' zeg ik zachtjes en ik loop achter hem aan. Voorzichtig pak ik zijn armen vast en draai hem om, weer moet ik op mijn tenen gaan staan en zachtjes druk ik een kusje op zijn lippen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Andrew Cole.

    Lichtelijk geschrokken draaide ik me om. Gelukkig, het was Tiffy maar. Stel je voor dat het een leerkracht was. Halleluja. Ik liep lachte mijn tanden bloot, "Misschien een beetje" zei ik. Ik nam een handdoekje van de vensterbank en veegde mijn bovenlichaam ermee af. Met alle respect voor Tiffany, maar ik had geen shirt bij. Ik had me gedoucht, had een broek aangedaan en was naar hier gekomen. Als je mijn verhaal volgt is het dus zo dat ik geen shirt meeheb. "Wat is er ?" vroeg ik dan, aangezien ze niet zomaar naar hier zou komen. Ik liep een stukje naar haar toe, en ging op een meter voor haar neerzitten. Op de grond.

    [Moet eventjes eten, aangezien ik 2 vakken heb om te leren voor morgen kom ik direct na het eten naar boven]

    Kyle James Williams

    "Godzijdank" zei ze opgelucht. "Ik zou willen weten hoe de sterren er op de Noorpool uitzien" zei ze zachtjes, "Of midden op zee in een bootje, zonder enig kunstlicht waardoor de sterren worden verkloot". Ik grinnikte om dat laatste en haalde mijn hoofd op. Ze lag er mooi vredig en ik was van plan dat zo te laten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Adam
    Als ze haar lippen tegen die van mij aan drukt, gebeurt er iets in mij. Ik merk dat ze op haar tenen moet staan, en begeleid haar naar de muur, waar ik lichtjes door mijn knieën gezakt tegenaan ga staan. Na een tijdje haal ik mijn lippen van die van haar af. 'Je vond het dus niet erg?' vraag ik met een glimlach.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tiffany
    Blijkbaar heeft hij geen shirt mee, anders had hij die wel aangetrokken. Ik doe mijn best om er niet naar te staren. 'Wat is er?' vraagt hij. Hij loopt een stuk naar me toe en gaat op de grond voor me zitten. Een lach verlaat mijn mond. 'Brandon is net een overbezorgde moeder.' Ik ga voor hem zitten op de grond. Het staat anders zo raar als ik sta en hij zit. 'En nu is hij boos op me.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”