• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Stefano

    Ik besefte dat ik haar nog niet gevraagd had. Ik hield van haar, maar ik moest voorzichtig doen.. Maar aan de andere kant maakte het toch niks meer uit, of we verkering zouden hebben of niet. Ik zie wel hoe ik dit allemaal oplost. Ik stopte met zoenen en keek haar aan. 'Wil je mijn meisje zijn?' vroeg ik terwijl ik haar verliefd aan bleef kijken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinten

    Ik keek haar aan en legde mijn vinger op haar pruillip. "En waarom wil je dat dan," vroeg ik plagerig. Ik keek met mijn blauwe ogen in haar blauwe ogen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Kyle James Williams

    'Misschien' zei ze waarna haar tanden zich vastklemden in haar onderlip. 'Waarschijnlijk niet alleen daarvoor'. 'Ow voor wat nog meer dan' zei ik grijnzend. Ik keek in haar mooie groene ogen en daar was een twinkeling te zien. Wauw ze was echt mooi.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Kunnen we het al de volgende ochtend laten worden of niet?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn Mary Claire:

    Hij stopt met zoenen en keek me aan. Ik kijk hem vragend aan. 'Wil je mijn meisje zijn?' vraagt hij en kijkt me verliefd aan. Onbewust begin ik gelukkig te glimlachen en ik knik. 'Jah!' roep ik blij en zoen hem op zijn mond. Wat is hij geweldig!


    One Who Travels A Higher Path.

    Abbeygail
    'omdat ik dat wil, en mijn wil is wet. Daar sta ik op,' Ik kijk hem aan, en verdrink bijna in zijn ogen. 'en omdat jij cool bent, waarschijnlijk cooler dan elke andere gast die ik ooit heb ontmoet,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135559]Topic 6.[/url


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    Ze vroeg wat ze moest doen met haar kindje en ik wist het echt niet. 'Ik weet het niet'zei ik zachtjes. Ik dacht even diep na of ik nog wat kon verzinnen.

    Quinten

    "Vooruit dan maar, morgen weten we er toch niets meer van" lach ik en ik drink mijn glas weer leeg.
    "Eerst meer alcohol" grijns ik


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Oke peeps bij de volgende topoc is het de volgende ochtend en iedereen is in zijn eigen kamer.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 21:25 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Vanessa Goodman.

    Ik keek hem met ontblote glimlach aan. "Wil je het weten ?" vroeg ik plagend. Hij knikte. Ik klemde mijn tanden weer op mijn onderlip en keek in zijn ogen. Diep bruin, prachtig. Hij is veel te mooi voor me. Ik liet mijn vinger langs zijn kaaklijn, naar zijn hals glijden. "Voor" begon ik, "Die zachte, roze lippen van je,".

    Andrew Cole.

    Mijn ogen schoten open. Ik wou het eerste douchen ! Kamer 1 was nog stil, dus ik stond op en nam een douche van 10 minuutjes. Ik kleedde me netjes aan aangezien we straks naar de lessen moesten en ik echt geen zin had om problemen te krijgen. Ik zette een grijze Beanie op mijn hoofd en wisselde het hemdje vanonder mijn blazer voor een T-shirt met een snor. So ? Ik vond het een leuk shirt.

    (dus als je nie in bed lag dan moet je nu wakker worden in je bed of zo?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [lekker dan]
    Abbeygail
    Als ik wakker word, herinner ik me weinig van de vorige avond, maar de koppijn zorgt ervoor dat ik weet dat er dingen gebeurt zijn. Ik loop naar de badkamer en spring onder de douche. Als anderen er ook onder wouden, jammer dan. Nadat ik heb gedoucht, trek ik dat lalijke uniform weer aan en doe mijn haar in een staart. ik doe wat make-up op en loop weer naar de slaapkamer.

    Adam
    Het eerste wat door mijn hoofd gaat als ik wakker word is Felicia. Ik spring onder de douche om wakker te worden en trek dan mijn uniform aan. Ik pak mijn mobiel en sleutel en loop naar de kantine om te eten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Deejay schreef:
    (dus als je nie in bed lag dan moet je nu wakker worden in je bed of zo?)


    [Jep]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †