• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mia Amber James

    'Weet je wie de vader is? en weet die het al of ga je het hem helemaal niet vertellen?' vraagt hij terwijl hij me aankijkt. Ik knik. 'Ik denk het wel, maar.. Ik weet het niet , hij is de vader dus hoort het te weten maar... Ik ben bang voor de gevolgen.' zei ik angstig. Ik had het nog nooit aan iemand verteld mijn verleden behalve Dawn natuurlijk. Ik stap uit en knik op zijn uitleg.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 20:51 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    Goede vraag eigenlijk. 'Straks vinden ze me verwend of onbeschoft.' Dit was toch wel de reden waarom ik het niet deed. Ik wil niet dat mensen slecht over me denken. 'De receptie is nu toch al gesloten.' Buiten is de lucht al helemaal zwart gekleurd.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Abbeygail
    'hoezo? vind je het niet gezellig met mij?' vraag ik onschuldig. 'Maar ik weet niet waar ze zijn. Wat ik wel weet is dat ze een heleboel missen,' Ik drink mijn glas leeg en begin Quinn te schuren, een van mijn weinige talenten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Andrew Cole.

    "Watch me" zei ik serieus. Ik stond op en deed teken dat ze moest meekomen. Ze volgde me naar de receptie. Ik drukte op een belletje. Een vriendelijk uitziende vrouw kwam aangelopen. Een andere dan overdag dus. "Mevrouw, met alle respect," begon ik beleefd, "Maar ze heeft vuile lakens én kussens, zo kan ze toch niet slapen ?" zei ik terwijl ik even wees naar Tiff. De vrouw knikte begrepend en gaf ons een paar lakens en kussens.

    Austin
    Ik knik even. 'Hoezo bang voor de gevolgen?'vraag ik voorzichtig. Ik zie dat ze het er moeilijk mee heeft wat ik wel snap.

    Quinten
    "Jawel natuurlijk wel" lach ik. Ik ben al helemaal bezopen en het kan me allemaal niets meer schelen. "Je bent best chill Abby" grinnik ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tiffany
    Ik pakte de spullen aan waarna de vrouw weer verdween. 'Dankje, soms ben ik een watje.' Midden in de gang stond ik met de spullen. 'Ik zie je morgen dan?' vroeg ik twijfelend. Ik zou hem sowieso morgen zien, we zitten bij elkaar in de klas. Hopelijk zou hij zich gewoon hetzelfde gedragen, niet dat hij me opeens niet meer kent. Ik gaf hem, zover mogelijk met alle spullen, een knuffel die ik vervolgde met een kus op zijn wang. 'En je hoeft je niet anders te gedragen. Slaaplekker.' Met een glimlach draai ik me om en loop naar mijn eigen kamer.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn Mary Claire:

    Twijfelend dat ik verder moest gaan met strelen, ging ik toch wel zenuwachtig zijn borst strelen. Ik zoende hem nog steeds en druk hem nog steeds dicht tegen hem aan. Dit was de eerste keer, dat ik echt bij een jongen was. Hij was verliefd op mij en ik op hem. Plots kwam er iets in me op, hij had me niet gevraagd. Zou hij dat express gedaan hebben om me zo te krijgen?


    One Who Travels A Higher Path.

    Mia Amber James

    Hij knikte even. 'Hoezo bang voor de gevolgen?' vroeg hij voorzichtig. 'Ehm... Toen ik klein was... Toen ik nog mijn ouders had.... Kreeg ik een zusje... Maar mijn vader was het daar... Niet mee eens en sloeg mijn moeder... In haar buik... Toen kon ze het niet meer aan.... En pleegde zelfmoord.... Mijn vaders is opgepakt en is ontsnapt.... Een jaar later is hij gestorven door te veel aan drugs...' kwam eruit onder de tranen door. Ik veegde ze van mijn gezicht af en liep de tuin in en ging aan het meer zitten.

    Kyle James Williams

    "En ik sleur jou mee naar de noordpool" zei ze beslist. "Ik moet iemand hebben die me warmhoudt en me gezelschap heeft behalve die waggelende beestjes" grinnikte ze. Ik grinnikte ook en ging rechtop zitten. 'Heb je me echt alleen daarvoor nodig' zei ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 21:07 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    Ik slikte even en liep achter haar aan. Ik ging naast haar zitten en sloeg een arm om haar heen. 'Geloof me jou kindje overkomt niks,als die gast ook maar iets zal proberen,sla ik hem persoonlijk in elkaar'zeg ik misschien al iets te agressief.

    Abbeygail
    'weet ik toch,' Zeg ik lachend met een arrogante ondertoon. 'weet je wat ik wil? ik wil slowdansen en skinnydippen, maar niet alleen,' zeg ik en een dronke giechel ontsnapt mijn mond. 'wil je alsjebleift meedoen? dan krijg je nog meer alcohol,' ik kijk hem aan en trek een pruillipje.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Andrew Cole.

    Ik keek haar verbaasd na. Sinds wanneer was zij het die mij raad gaf ? Ik was dokter Phill ! Ik zou Psycholoog worden, zeker weten. Of mentalist, leek me ook leuk. Ik haalde mijn schouders op en liep naar mijn kamer. Sloom kroop ik in mijn bed. Nu maar hopen dat ik geen dronken kamergenoten had, want daar had ik écht geen zin in.

    Mia Amber James

    Hij kwam naast me zitten en sloeg en sloeg een arm om me heen. 'Geloof me jou kindje overkomt niks, als die gast ook maar iets zal proberen, sla ik hem persoonlijk in elkaar' zegt hij. Ik glimlach en laat me tegen hem aanvallen. 'Hoe moet ik dat doen hier, met mijn kindje?' vroeg ik wanhopig en ik sloot mijn ogen voor een moment.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Vanessa Goodman.

    Ik kreeg een lach op mijn gezicht en keek naar boven. Hij hing zowat boven me eigenlijk. Mijn groene ogen kregen een twinkeling. "Misschien" zei ik waarna mijn tanden zich vastklemden in mijn onderlip, "Waarschijnlijk niet alleen daarvoor".

    [Okayy, wij liggen al in bed terwijl het bij hun middag is. Logica ruless. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”