• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Abbeygail
    'of de ergste,' Mompel ik terwijl ik weer iets dichter naar hem toeschuif. 'jij bent echt lang,' giechel ik. ´wil je nog wat drinken?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tiffany
    Ik weet niet hoe hij het deed, het hielp wel. Hij had natuurlijk gelijk. Een traan van blijdschap gleed over mijn wangen. Eindelijk was er iemand die me begreep. 'Je bent geweldig,' lach ik door mijn tranen heen. Het was gelijk een gemeende lach. Niet geforceerd. Ik trek hem in een omhelzing, wat ik eerst ook nooit had gedurft. 'Dankjewel.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Stefano

    Ik sloeg mijn armen om haar heen en begon haar weer te zoenen. Ik kon het niet helpen, ze was zo mooi, en lief.. Ik wilde haar zoenen, keer op keer weer.. Ik liet mijn hand rusten rond haar middel en bleef haar door zoenen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinten

    "Jij bent gewoon klein" lach ik en ik prik met mijn vinger plagend in haar buik. "Ja lekker, maakt niet uit wat. Alles gaat er in" lach ik weer. Ze was weer iets dichterbij gekomen en ze werd dan ook weer steeds iets kleiner. Of ik werd gewoon groter, zo kan je het ook zien.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    Een glimlach sierde mijn gezicht. Ik sloeg mijn armen om haar heen en wreef zachtjes met mijn linkerhand over haar rug. "It's nothing" fluisterde ik. Ik zweeg eventjes en liet haar toen zachtjes los. Ik veegde de laatste tranen van haar wangen. Een onblote glimlach sierde mijn gezicht. Ik keek haar in haar ogen aan met mijn lichtblauwe ogen, "Als er iets is, ik ben er voor je".

    Dawn Mary Claire:

    Hij sloeg zijn armen om me heen en begon me te zoenen. Ik beantwoorde zijn zoen en druk mijn lichaam tegen zich aan. Ik ga op zijn schoot zitten en zoen nog steeds met hem. Mijn ene hand ging door zijn haren en de andere ging voorzichtig onder zijn shirt, waarnaar ik voelde dat hij een gespierde buik had.


    One Who Travels A Higher Path.

    Tiffany
    Hij keek me aan, weer vielen de blauwe ogen op. Nog steeds waren ze prachtig. Dat was natuurlijk logisch, ogen konden niet veranderen. 'Als er iets is, ik ben er voor je,' zegt hij. 'Je bent er al voor me,' glimlach ik. Het is veel fijner om te lachen of glimlachen zonder moeite. 'Is mijn make-up heel erg uitgelopen?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin
    'Ik wil het houden'zegt ze na een tijdje stilte. 'Weet je wie de vader is? en weet die het al of ga je het hem helemaal niet vertellen?' vraag ik aan haar terwijl ik haar aankijk

    Andrew Cole.

    Ik begon te lachen en nam het witte handdoekje. Hij was toch niet van mij. Ik nam de fles water die iets verder stond. Als je wilt weten hoe: ik ging op mijn buik liggen en strekte me helemaal uit. Net was ik lang genoeg om er bij te komen. Ik deed wat water op het handdoekje en veegde haar gezicht af. "Welke Make-up ?" vroeg ik grijnsend.

    Stefano

    Ik voelde haar hand over mijn sixpack krassen en glimlachte tijden het zoenen. Ik besloot om mijn handen op een veilige plaats te houden, ik wou niet te seksistisch over komen bij haar.. Ze was veel belangrijker dan al die andere meisjes..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Abbeygail
    'oké, ik ben zo terug,' zeg ik en ik strompel naar de bar. Daar schenk ik twee vodka met redbull in. Dan loop ik weer terug aar Quinn. 'alsjeblieft,' ik geef hem zijn glas en aai even over zijn lippen. Ik ga centimeters van hem afstaan. 'proost, op deze boot,' zeg ik lachend.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tiffany
    'Is het helemaal weg?' vraag ik. Ik heb mezelf nooit mooi gevonden zonder iets op mijn gezicht. Zo doe ik wel wat op. 'Ik ga denk ik naar bed.' Onder bed versta ik dus de schommelstoel. Het zou toch niet lukken. Ze zouden me midden in de nacht terug sturen. 'Maar eerst even langs Brandon.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Quinten

    "Proost! Iemand anders was nooit op het idee gekomen" lach ik.
    "Over anderen gesproken, waar is de rest eigenlijk?" vraag ik ookal zou het me niet uitmaken, dan was ik heel even alleen met Abby.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    Ik begreep nog steeds niet waarom ze persé wou buitenslapen. Het was nog redelijk koud in de nacht, maar ik besloot er niks over te zeggen. "Waarom ga je niet gewoon naar de receptie en vraag om nieuwe lakens ?".

    Austin
    Ik start de auto weer rustig en stop vlakbij de school. 'Als ik hem ervoor parkeer pakken ze ons'mompel ik als uitleg en stap uit de auto. Ik blijf bij de auto staan en wacht tot ze uit is gestapt en mijn vraag beatwoord