• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    Net toen ik de winkel uit liep zag ik Mia opstaan en weglopen. Ik keek haar verbaast na en zag nog snel dat er tranen over haar wangen liepen.

    [Mag Drew Mia troosten? Is hij goed in (=]

    Dawn Mary Claire:

    'Ik hou van je.' zei hij gemeend. Ik kijk hem met tranen aan. Hij houdt van mij. 'Ik hou ook van jou, Stefano' zeg ik zachtjes en omhels hem. Wat was ik blij en gelukkig. Nu maar hopen dat mijn neigingen stoppen door hem..


    One Who Travels A Higher Path.

    Felicia
    'Ja in het weeshuis slaan ze goede manieren in je.' zegt hij en hij kijkt naar zijn elleboog. 'Als je wilt kunnen we ook iets anders doen dan gaan drinken.' zegt hij. Ik glimlach, dit was precies waar ik op hoopte. 'Oke, wat wil je dan gaan doen?' zeg ik blozend. Shit, waarom moest ik nou weer blozen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Quinten

    "Miss had ik toch gelijk" zucht ik en ik loop met de zeare tassen naar de boot. "Die is het" zeg ik en ik wijs naar een grotenspeed boot.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Die is wel groot'zeg ik goedkeurend als ik naar de speedboot kijk. Ik leg de tassen er op en loop de boot weer af.'Is het goed als ik Mia even ga zoeken?'vraag ik daarna.

    Mia Amber Quinten.

    Ik liep naar Quinten en zei: 'Mag ik de sleutels van de auto, als je doorvaart en dan naar rechts gaat kom je bij het meertje bij het huis uit' zei ik door mijn tranen heen. Ik veegde ze weg en keek hoopvol naar Quinten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    Mia kwam al naar ons gelopen en vroeg om de auto. 'Ooh echt niet dat jij z gaat rijden'zeg ik en kijk haar bezorgt aan. 'Ik breng je wel'zeg ik.

    Adam
    'Ik weet het niet, maar aan dat kleurtje op je wangen te zien, heb jij wel een idee,' zeg ik plagend. Ik begin haar in haar zij te porren. 'Ik stop pas als je vertelt wat je wilt,' zeg ik grinnikend.

    Abbeygail
    Ik loop weer terug naar Quinn en Austin. 'Ze wil alleen gelaten worden,'zeg ik en ik kijk rond. 'Is dat je boot?' vraag ik terwijl ik naar een grote speedboot wijs. 'niet slecht,' knik ik goedkeurend.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Stefano

    Ze hield dus ook van mij, het kon me even niks schelen wat de gevolgen waren. Of wat mijn verleden was. alles wat telde was hier en nu.. Samen met Dawn.. 'Het spij me van eerder..' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Moet even eten zo terug]

    Felicia
    'Ik weet het niet, maar aan dat kleurtje op je wangen te zien, heb jij wel een idee.' zegt hij. Daardoor begin ik nog erger te blozen en hij begint in mijn zij te porren. 'Ik stop pas als je vertelt wat je wilt.' zegt hij grinnikend. Ik grijp behendig zijn hand vast en breng mijn gezicht dicht naar de zijne. Het was lastig, want ik moest op mijn tenen gaan staan. 'Zeg maar wat jij wilt.' fluister ik dan plagend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Quinten

    "Whaha Austin, eerst haar op de rug en dan brengen" lach ik maar weer op een manier waardoor het niet kwetsend is. "Wil je alleen zijn, ik denk dat ik weet dat het heel vervelend kan zijn" zeg ik geruststellend en leg mijn hand op haar schouder. "Nu is het jou beurt, neem haar mee" fluister ik lachend in Austins oor.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Waar is Drew?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mia Amber James

    'O echt niet dat jij zo gaat rijden, ik breng je wel' zei Austin bezorgt. 'Weet je het zeker' vroeg ik onzeker en ik stapte in mijn hakken. Ik sloeg mijn handen om mijn buik.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †