• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik ben der weer]

    Austin
    'Weet je het zeker?"vraagt Mia en ik knik. Ik pak de sleutels van Quinn en loop samen met haar naar de Auto.

    Mia Amber James

    Ik ga in de auto zitten nog een traan rolt over mijn wang. Ik veeg hem weg en ik recht zitten. Met trillende handen doe ik mijn gordel om en ik glimlach waterig naar Austin.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    Ik zet de motor aan en kijk nog een keer bezorgt naar Mia. 'Wat is er aan de hand? Als je het niet vertellen snap ik dat ook hoor'zeg ik gauw en rij dan rustig weg.

    Quinten

    "Whaha, thnx ben eigenlijk alleen maar zeilboten gewend" lach ik.
    Opeens begin ik me af tevragen waarom ze hier eigenlijk zotten.
    "Waarom zijn jullie eigenlijk naar hier gestuurd?" vraag ik. "drank, drugs?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    'Wat is er aan de hand? Als je het niet wil vertellen snap ik dat ook hoor' zei hij terwijl hij rustig weg reed.Ik friemelde onzeker aan mijn blouseje. 'Ik weet niet, je gaat me zeker stom vinden als ik je het vertel' zeg ik en ik staar naar mijn pumps. Misschien vindt hij me wel een hoer... Ging er door mijn hoofd.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Dinner kom miss daarna nog even om te checken en te reageren maar daarna ga ik zwemmen en ben ik er pas rond 8 uur denk..]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    'Ik weet niet wat het is maar geloof mij,het is vast niet stom'zeg ik en kijk haar even aan met een klein glimlachje.'Ik heb ook heel wat dingen fout gedaan in mijn leven,iedereen maat fouten.'zeg ik rustig.

    Vanessa Goodman.

    "En ik sleur jou mee naar de noordpool" zei ik beslist, "Ik moet iemand hebben die me warmhoudt en me gezelschap heeft behalve die waggelende beestjes" grinnikte ik.

    Andrew Cole.

    "Waarom dan ?" vroeg ik rustig verder. Goed ik kon mensen goed troosten en wist wanneer er iets mis was, maar een overbezorgde moeder zou ik nooit worden. En trouwens, Tiffy was toch oud en wijs genoeg om te doen wat ze zelf wou ?

    Tiffany
    'Waarom dan?' vroeg hij. 'Nou kijk, mijn bed is het meest vieze bed dat er bestaat. Ik zei dus dat ik buiten in die ligstoelen zou slapen. Dat vond hij blijkbaar niet zo leuk.' Weer kijk ik hem streng aan. 'En niet zeggen dat hij gelijk heeft.' Niet dat hij dat zou doen, hij was heel anders dan Brandon.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (en toen was iedereen met wie Quinten in de boot zat in slaap gevallen XD )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    Ik begon te lachen, "Gewoon je lakens vervangen met dat van een ander bed," lachte ik, "Easy". Ik haalde mijn schouders op en haalde een hand door mijn haar, "Maar als je dan toch buitenslaapt, neem wel een dekentje mee" plaagde ik haar.

    Austin
    Ik parkeerde de auto even langs de kant van de weg aangezien we der al bijna waren en keek haar even aan. Daarna pakte ik even gauw mijn mobiel en stuurde een smsje naar Quinten-Ik vindt dat ze elkaars nummers hebben- Eey hoe gaat ie daar met al die meiden? Niet gelijk al me drank op maken eah. Ik kom misschien later nog even. Ik lees het nog een keer en verstuur hem dan.

    (Was Quinten zo saai?xD)

    Abbeygail
    'mijn stiefvader heeft een hekel aan mij en mijn gedrag, en ik heb een hekel aan hem, dus dat komt mooi uit. Mijn ouders vinden mij lui, en vinden het niet kunnen dat ik mijn stiefvader heb geslagen. Ik vind dat hij met zijn vieze poten van mij af moest blijven, maar niemand luistert naar mij. En daarom zit ik hier,' zeg ik onverschillig. 'En jij?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see