• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

Uniform jongens
    Jongens sportkleding

Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia

Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway

Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]

Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Austin
    Ik keek wantrouwend naar Mia maar liet het maar voor wat het was. Ik keek blij naar Quinn die een sleutel omhoog hielt. 'Nice!'riep ik en glimlachte breed. 'Dat wordt feesten!'roep ik. 'Dan hebben we wel veel drank nodig'zeg ik terwijl ik al een krat bier in de kar doe die ik heb meegenomen. Ik loop wat veder en zie wat smeerlof ice staan, Ook altijd lekker.Ik pak een grote fles en doe hem in het karretje. 'Wat willen jullie allemaal hebben?'vraag ik aan de rest.

Mia Amber Williams

'Mia wat is er?' vroeg Sarah bezorgt 'Je ziet er nogal bleek uit'. 'Ik moet vast ongesteld worden want ik.....' en verder maakte ik mijn zin niet af. Ik dacht terug aan die nacht en aan de ochtend. Ik was mijn pil vergeten het was mijn laatste pil en dan moest ik ongesteld worden. Ik was bij Jeremy en zou hem thuis innemen maar toen moest ik zo nodig naar een verjaardag met mijn pleeg ouders. Dat was nu al zo'n 5 maanden geleden. Een traan rolde over mijn wang een ruw veegde ik hem weg.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Sarah

'Aaah, ongesteld ik ken dat. Neem wat aspirientjes mee uit de winkel? Dat kan ook altijd handig zijn voor morgen vroeg tegen de kater' knipoogde ik, maar ik was toch bezorgd , want ze maakte haar zin niet af dus vroeg ik maar : 'Dus, wat wou je nog zeggen , je stopte je zin na want ik ... '

Imagination set us free to be just what we want to be ~

Stefano

Ik geef me over en zoen haar hartstochtelijk en liefdevol terug. Ik vond haar zo leuk.. Ik hield van haar. Ze was zo mooi, en lief.. En ik bewonderde alles aan haar. Ze was perfect..

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Quinten

'Mij maakt het niet uit, Flikker alles er maar in!" roep ik en ik kijk naar de rijen om me heen. Ik pak verschillende flessen die er wel duur en lekker uit zagen. Ik weet niet eens wat het eigenlijk is. Ik loop met een stuk of vier flessen naar de wagen toe en flikker ze er in. "Zo geen idee wat ik heb gepakt" lach ik en ik kijk weer even naar Mia. "Gaat het weer" vraag ik als ik zie dat ze weer staat.

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Austin
    Ik keek nog een keer bezorgt om naar Mia en zag dat ze ruw een traan van haar wangen veegde. Ik laat het karretje los en loop naar haar toe. 'Wat is er?'vraag ik zachtjes en hoop dat ze het wil vertellen.

Sarah

Ik zie dat Mia een traan wegveegt. Het is dus niet haar maandstonden. 'Mia was is er ? Je kan het aan mij vertellen hoor. Wil je eventjes naar buiten gaan?' vraag ik. 'Alleen wij 2 ?'

Abbeygail
    'cool, een boot! Zal ik wat asprines voor je halen Mia?' vraag ik haar bezorgd. Ze ziet er inderdaad niet heel goed uit, maar ik weet hoe erg ongesteldheid bij sommige meiden kan zijn. Ik heb daar gelukkig weinig last van.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Mia Amber James.

Aaah, ongesteld ik ken dat. Neem wat aspirientjes mee uit de winkel? Dat kan ook altijd handig zijn voor morgen vroeg tegen de kater' knipoogde ze. 'Dus, wat wou je nog zeggen , je stopte je zin na want ik ... '. 'Niks' zei ik snel en ik rende de winkel uit. Dit kon niet. Never nooit had ik het vergeten en nu was ik zwanger?!. Ik rende naar de auto en zag daar Dawn en Stefano zoenen. Ik rende toen maar naar de haven en ging aan de kade zitten.

Sarah

Ik zag dat Mia heel snel naar buiten liep. Dit kon niet. Ik dacht dat ik een nieuwe vriendin had dus moest ik achter haar aan gaan . Ik wandel naar buiten en roep nog even naar de anderen. 'Wacht hier! Ik ga wel naar mia.' 'Miaaaaa! '

Dawn Mary Claire:

Hij zoende me hartstochtelijk en liefdevol terug. Een geluk ging door me heen. Hij was lief, zorgzaam en onwijs lekker. Ik laat mijn ene hand door zijn haren gaan en de andere ligt op zijn borst. Mijn lichaam druk ik teder tegen zijn lichaam aan. En zoen hem verder.

One Who Travels A Higher Path.

Abbeygail
    'Mia!' roep ik achter haar aan. 'Ik ga wel naar haar toe,' Ik ren achter haar aan en zie haar aan de kade zitten. Ik zie ook dat Sarah er ook achteraan is gerend. 'Mia, gaat het wel? je kan het mij vertellen, hoor. Ik kan prima geheimen houden'

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:31 ]

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

[Ik ben ook al naar Mia maar doe dan dat Abby en Sarah gaan.]

Quinten

Ik zag Mia huilend wegrennen ik vertrouwde het niet helemaal.
    "Is dit altijd zo erg bij meisjes dan? Ik heb er geen verstand van" grinnikte ik voorzichtig, gewoon om het niet te lacherig te maken maar wel om het een beetje gezellig te houden. Ik liep naar Austin toe en stootte hem aan met mijn elleboog. "Weet jij wat er is?" fluisterde ik. Miss. was er iets gebeurd toen ik weg was.

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Austin
    Mia rende de winkel uit en ik keek haar bezorgt achterna.'Ik heb geen idee wat er is'beantwoorde ik Quintenn en haalde mijn schouders op.'Ik hoorde iets over ongesteldheid maar dat is toch niet zo erg?'vroeg ik.

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:32 ]