• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Oww oke ook goed xD]

    Dawn Mary Claire:

    'Oké,' zegt hij. 'Je voelt je miserabel.' zegt hij. 'En het komt door mij..' vervolgt hij dan. Ik zucht en kijk hem aan. 'Ik begrijp het dat je het niet wilt vertellen tegen mij' zeg ik. 'Maar waarom zoen je me, terwijl je het helemaal niet meent?' vraag ik zachtjes en kijk verdrietig weg.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinten

    De rest was al weg gegaan maar mijn oog was inmiddels op iets anders gevallen. Ik keek naar de creditcard die ik nog in mijn hand had en toen naar de haven. Het is toch niet mijn geld ik doe het gewoon. Ik liep opnde man af en keek naar de grote boten in de haven. "Kan ik u helpen?" vroeg de meneer vriendelijk. "Ja doe maar de grootste die u heeft, maakt niet uit hoe duur" zei enthousiast. De man keek me raar aan. "Weet je het zeker?" "Ja hl zeker schiet nou naar op!" riep ik ongeduldig en ik drukte de craditcard in de automaat. De man knikte en ik rende snel weer naar de supermarkt. "Ben er weer!" riep ik naar hy groepje dat ik zag staan.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [heluuw ben terug! Waar zitten we. Het laatste wat ik wee is dat ik drank en eten ging halen met Austin, Mia en Brooke! ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austin
    Ik zag dat Quinten kwam aanrennen.'Ben er weer!'riep hij toen hij bij ons groepje was. 'Heey Quinn waar was je nou jooh ?'vraag ik lachend en kijk hem vragend aan.

    Mia Amber James

    Quinten kwam eraan en we waren al bij de drank afdeling. Opeens voelde ik een stekende pijn in mijn maag en ik kromp ineen. Wat was dit? Ik had nooit pijn. Ik sloeg mijn handen voor mijn buik en kreeg weer een steek.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ We zijn jog steeds voor de supermarkt we moeten nog drank gaan halen]

    [Oke! Dan zal ik doen dat ik eventjes iets was gaan halen in de winkel en dat ik nu terug kom. Ik was mijn gsm vergeten.]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austin
    Ik zag Mia haar handen voor haar buik slaan en ze keek pijnlijk. 'Gaat het wel?'vroeg ik haar en keek een beetje bezorgt.

    Stefano

    Ik zuchtte. Ik kon het niet langer verdragen door te liegen tegen haar. Ik wilde dat ze zich beter voelde. Deels omdat ik me best vee zorgen maakte om haar. 'Ik zoende je omdat ik je leuk vindt..' zeg ik aarzelend waarnaar ik haar aan keek, daarna sloeg ik mijn ogen neer. 'Meer dan leuk..'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sarah

    Toen ik eindelijk in de winkel aankwam zag ik mijn gsm op de balie liggen. 'Hmm.. dat is mijn gsm , zou ik hem terug mogen hebben?' vroeg ik. De man zei niets maar gaf me gewoon mijn gsm. Ik denk dat hij wou dat ik gewoon weg ging. Ik liep snel terug naar de rest, voordat ze de vieze drank zouden kopen. Ik loop de winkel binnen en daar staan ze . 'Hej ! Ik benn terug! Mens,die man was precies niet blij dat ik daar stond. En hebben jullie al iets gekocht? '


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Mia Amber Williams

    'Gaat het wel' vroeg Austin bezorgt. Ik probeerde weer recht te staan wat lukte. 'Eeuuh ja gaat wel' zei ik en ik wreef nog over mijn buik. Eerst overgeven en nu dit. Wat is er mis met mij?!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    "Jullie raden nooit wat ik heb gehuurd" riep ik enthousiast en ikxliet de sleutels van de boot zoen.
    "Feesten is het leukste op een grote partyboot!! Groot genoeg om er ook te overnacten" ik keek ze vragnd aan. Ik wist niet o een van hun zeeziek was of zo.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    Ik zag dat Mia precies pijn had . 'Mia wat is er? ' vroeg ik bezorgd. Je ziet er nogal bleek uit.' vroeg ik en ik ging naar haar toe.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dawn Mary Claire:

    'Ik zoende je omdat ik je leuk vindt..' zegt hij en slaat zijn ogen neer. 'Meer dan leuk..' zeg hij zachtjes. Ik kijk hem verbijstert aan. Vind hij mij leuk? Een verliefd gevoel gaat door mij heen en ik doe een paar stappen in zijn richting. Waarnaar ik met mijn beide handen zijn gezicht teder vast pak en mijn lippen op de zijne duw.


    One Who Travels A Higher Path.