• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    'Okay my love.' Hij doet een engels accent na, wat altijd heel leuk klinkt bij jongens. Hij kijkt op zijn horloge. 'Ik ga denk ik maar eens mijn bed opzoeken,' zegt hij dan. 'Goed plan, wacht even.' Uit mijn koffer pak ik een joggingspak en toilettas. Met mijn andere hand pak ik een deken. 'Nu kan ik ook mijn bed opzoeken,' lach ik. Liever sliep ik bij Brandon op de kamer, het was maar eng buiten. Hier slapen was ook geen optie. Het bed was echt niet geschikt om in te slapen, dan zou ik de hele nacht niet in slaap komen omdat ik me vies voel.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    'Goed plan, wacht even.' zegt ze en ze pakt haar joggingspak, toilettas en een deken. 'Nu kan ik ook mijn bed opzoeken.' lacht ze. Ik hou haar tegen bij de deur. 'Dat gaat dus niet gebeuren he.' zeg ik. Oke, het bed dat nog over was was echt afschuwelijk vies en ik snapte dat ze daar niet wilde slapen, maar ik liet haar echt niet buiten slapen hoor, wie weet wat er kon gebeuren. 'Kies maar, of je slaapt bij mij, of we slapen samen buiten.' zeg ik als ik met mijn armen gespreid in de deuropening ga staan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Adam
    Ze slaat haar armen heel kort om me heen en ik heb de neiging haar vast te houden, maar ik onderdruk die neiging. 'nogmaals sorry,' zeg ik. 'zullen we wat gaan drinken in de kantine?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tiffany
    Hij hield me tegen in de deuropening. 'Dat gaat dus echt niet gebeuren he. Kies maar, of je slaapt bij mij, of we slapen samen buiten,' zegt hij. Hij staat met zijn armen gespreid. Als ik niet met allerlei spullen in mijn hand stond, had ik hem een knuffel gegeven. 'Je lijkt net een overberzorgde moeder,' grinnik ik. 'Ik red me wel.' Ik glip onder zijn armen door.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mia Amber James

    'Hej Mia! Zorg dat Austin niet te veel echter je bloesje kijkt ea!' riep Sarah plagend naar Austin. 'Je kent hem hé ' zei ze.'Nee, nee , het is maar een grapje ea Austi! Je kent me ik plaag je graag!' zei ze lachend en ik grinnikte. 'Sarah heeft gelijk, ik zou hem maar in de gaten houden,' zei Abbeygail lachend en ze draaide zich weer om. 'Eerlijk gezegd ken ik Stefano helemaal niet, wat is er dan' vroeg hij. 'O, niks' zei ik snel en keek zorgelijk.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Stefano

    Ik zuchtte en liet mezelf tegen een muurtje aanzakken.
    Waar was ze nou ineens gebleven?

    Brooke

    Ik lachte om Abbey en richte me daarna op de rest.
    'Waar kunnen we het beste drank halen?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Brandon
    'Je lijkt net een overbezorgde moeder.' grinnikt ze. Oke, ik word vergeleken met een vrouw, en bedankt. 'Ik red me wel.' zegt ze en ze glipt onder mijn armen door. 'Tiffany kom terug! Je gaat echt niet buiten slapen hoor.' roep ik. Ik kon er echt boos om worden, wie weet wat er buiten kon gebeuren, dadelijk kwam er een of andere verkrachter uit de bosjes en dat had ik dan op mijn geweten.

    Felicia
    'Nogmaals sorry.' zegt hij, 'Zullen we wat gaan drinken in de kantine?' Ik knik. Het was niet helemaal de reactie die ik verwachtte en stiekem hoopte, maar oke. Ik loop een stukje voor hem uit. Meteen kreeg ik weer pijn aan mijn voeten, stomme hakken. Ik had ze eigenlijk altijd alleen maar aan als ik uit ging, want dan leken mijn benen langer, maar hier had ik er helemaal niks aan. 'Kom je nog?' vroeg ik en ik keek even achterom naar hem.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dawn Mary Claire:

    Ik zucht en loop weer richting de auto. Ik zou daar wel op hun wachten of ergens anders. Mijn beiden armen klopten van de pijn, ik vond het lekker. Alleen ze jeukten verschrikkelijk, af en toe krab ik. Maar probeer zo min mogelijk te krabben. Uiteindelijk zie ik verderop dat groepje lopen ik zucht. Ik wist niet waar stef was, maar kon me op dit moment weinig schelen. Hij was toch niet op mij.


    One Who Travels A Higher Path.

    Tiffany
    'Tiffany kom terug! Je gaat echt niet buiten slapen hoor,' hoor ik Brandon roepen. Vrolijk draai ik me om. 'Ahw, je ben ongerust. Wat lief!' Ik kon het niet laten om het te zeggen. 'Dat gaat toch niet passen gekkie, die bedden zijn duidelijk voor een persoon bedoeld. Die stoelen buiten trouwens ook.'

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:34 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Adam
    'weet je,' zegt een stem in mijn hoofd. 'ze is best knap,' Ik loop achter haar aan. 'zijn er nog andere dingen die je wilt weten?' vraag ik luchtig.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Vanessa Goodman.

    Tijd om Kyle te plagen. Ik stond recht en klopte mijn kleren af. "Jawel hoor" beantwoordde ik zijn vraag. Ik lachte mijn tanden bloot en huppelde vrolijk weg. Ik liep naar de boom en klom er zonder enige moeite in. Ik ging op een dikke tak zitten, tegen de stam. Dit zat best goed eigenlijk.

    Brandon
    'Ahw je bent ongerust. Wat lief!' zegt ze vrolijk. 'Dat gaat toch niet passen gekkie, die bedden zijn duidelijk voor een persoon bedoeld. Die stoelen buiten trouwens ook.' vervolgt ze. 'Ja jammer dan, ik ga je daar echt niet alleen laten hoor. Jou keus wat je doet, maar je gaat niet alleen daar buiten slapen.' zeg ik blozend. Ja sorry hoor, ik was echt ongerust.

    Felicia
    'Zijn er nog andere dingen die je wilt weten?' vraagt hij als hij naast me loopt. Ik bijt nadenkend op mijn lip. Ook al zoiets wat ik altijd doe, ik bijt altijd op mijn lip als ik nadenk. 'Zoveel.' zucht ik. 'Hoe oud ben je eigenlijk?' zeg ik en ik kijk hem glimlachend aan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin
    Ik zag dat Mia zorgelijk keek 'Als er wat is kan je altijd naar mij komen,ik help je wel eah' zeg ik en laat het daarna maar. 'Waar kunnen we het beste drank halen?'vroeg Brooke en ik keek even om me heen. 'Daar is een supermarkt!'zei ik en wees naar een supermarkt. 'Daar hebben ze vast wel drank'zei ik en liep er al naartoe.

    Kyle James Williams

    Ze stond op en klopte haar kleding af. 'Jawel hoor' zei ze en ze huppelde vrolijk weg. Ze klom zonder enige moeite in een bom en ging op een dikke tak zitten. Verontwaardigd keek ik haar na. Nou dan niet he. Ik liet me achter over vallen in het gras en legde mijn handen achter mijn hoofd. Ik staarde even naar boven en sloot toen mijn ogen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    'Ja jammer dan, ik ga je daar echt niet alleen laten hoor. Jou keus wat je doet, maar je gaat niet alleen daar buiten slapen.' Dit is dus de eerste keer dat iemand zich zorgen maakt over mij, ik vind het bloedirritant. 'Wat kan er nou allemaal gebeuren? We zijn op een schoolterrein, niet midden in de stad.' Ik loop weer langs hem om mijn spullen terug te leggen. 'Ik zie nog wel wat ik doe,' mompel ik. 'Zullen we Drew zoeken? Het is lullig voor hem dat we zomaar weg zijn gegaan.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”