Assassin schreef:
(...)
No, I did't read because I was to lazy. Kan je geen kortere stukjes schrijven?
Bitch please. Als ik rant dan rant ik tot ik uitgerant ben. Vroeger, toen ik jong was, toen lazen mensen dat soort stukken. 400 keer achter elkaar. Weet je hoe dat heette?
Een boek lezen
Oh, en hierboven haalde ergens iemand aan zelfmoord in geval van ernstige ziektes. Dat is euthanasie en hoewel dat te maken heeft op zelfmoord op een manier, is het niet relevant voor het topic geloof ik. Leidt alleen maar tot een zijspoor.
En antidepressiva zijn geen pijnstillers. Antidepressiva zijn vele malen ongrijpbaarder. Van een pijnstiller kun je goed merken of hij werkt of niet, en hij heeft bijna onmiddelijk een merkbaar effect. Antidepressiva werken langzaam, het duurt 4 weken tot ze volledig effectief zijn. Verschillende mensen kunnen verschillend reageren op antidepressiva. Sommigen merken het effect helemaal niet. Dat is het vervelende ervan. Je bent maanden/jaren bezig met het vinden van de goede medicatie op de juistse dosis, en al die tijd heb je geen rust in je hoofd. En zelfs als je medicatie hebt en hij werkt, zelfs dan is dat niet altijd genoeg. Het is sowieso geen genezing: Het haalt de bron niet weg.
Antidepressiva zijn een hulpmiddel. Het uiteindelijke genezen(Voor zover mogelijk) gebeurt met therapie. Coginitieve gedachten therapie, al dat gedoe.
quidquid excusatio prandium pro