• Morgen moet ik mijn ratjes laten inslapen. Ik zit er echt enorm tegen op, want ze beteken echt enorm veel voor me. Nu zit ik hier contstant te huilen.

    Ze zijn beide bijna 2 jaar, wat al redelijk oud is voor ratten. Ze hebben allebei een tumor, en de ene kan nu niet meer goed lopen...

    Ik zou wel wat opvrolijking kunnen gebruiken...



    I just don't want to be a loser anymore

    wat een lieve rattjes ze zijn echt cute! ik snap het allemaal dit heb ik ook meegemaakt...knuffel extra veel met ze en ik weet zeker dat je hele leuke herinneringen hebt aan je rattjes.

    succes


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ocharme, veel sterkte!
    Als je zo'n flauwe humor hebt als mij dan kan je Alex Agnew kijken, echt hilarisch. Ik kijk het altijd als ik depri ben, je moet soms ook wel je best doen om te lachen hoor. Maar als je gewoon superbelachelijk doet dan moet je uiteindelijk écht lachen (; Vooral deze is supergrappig.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Aahw, zij zijn echt schattig :3! Lijkt me heel moeilijk, maar wel een goede beslissing.
    Heel veel sterkte <3


    Never look back, don't doubt tomorrow.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik weet wel iets at misschien werkt, ofja, het werkt bij mij enigzins altijd; denk aan een baby met een baard! :p

    Veel sterkte... xxx

    Scarface schreef:
    Aahw, zij zijn echt schattig :3! Lijkt me heel moeilijk, maar wel een goede beslissing.
    Heel veel sterkte <3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Awh, degenen die van je houden en van wie jij houd, jullie zullen elkaar niet verlaten. Misschien helpt dit met verwerken: je kunt in een apart doosje foto's, tekstjes, blaadjes et cetera doen die je an hun doet dingen. Je kunt deze in je kamer bewaren of onder de grond begraven.
    Om je op te vrolijken, ik weet het niet, ik weet niet hoe ik het deed toen mijn katten werden ingeslapen. Ik was verdrietig, je kunt vooral afleiding zoeken en een slechte komedie kijken, in ieder geval afleiding. Heel veel succes en sterkte, ik vind het heel naar voor je. Het is nu beter zo, dat was het ook voor mijn kat toen ze een tumor had. Dit is een van de beste daden die je kunt doen als baasje. Sterkte!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Veel sterkte!

    Ach meisje toch :c
    Mijn beste vriendin had ook ratten en, ondanks dat ze niet eens van mij waren, was ik aan hen ook best gehecht. Die beestjes worden gewoon niet zo oud...
    Sterkte <3


    i put the fun in funeral

    Dit filmpje of deze post misschien?
    In ieder geval vind ik het echt heel naar voor je. Ik weet hoe het is om een huisdier te laten inslapen. Heel veel sterkte! <3


    wth.

    xMadebyme schreef:
    Ocharme, veel sterkte!
    Als je zo'n flauwe humor hebt als mij dan kan je Alex Agnew kijken, echt hilarisch. Ik kijk het altijd als ik depri ben, je moet soms ook wel je best doen om te lachen hoor. Maar als je gewoon superbelachelijk doet dan moet je uiteindelijk écht lachen (; Vooral deze is supergrappig.


    Dat heb ik gisteren zitten kijken (cat)

    OT: Dat moet echt verschrikkelijk zijn. Heb zelf geen dieren, maar ik kan me voorstellen dat je er echt van houdt. Buiten dat het vakantie is -weet niet precies wanner voor jou- weet ik niet echt veel leuks te melden. Veel sterkt nog.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Veel sterkte!(flower)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Poor you
    Ik heb de mijne een paar jaar geleden om dezelfde reden ook in moeten laten slapen
    *HUGHUGHUGHUG*


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    *Knuffelt*
    Veel sterkte.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 15:33 ]


    When words leave off, music begins.

    ach gosie daphie...
    dat heb je me helemaal niet verteld meis.
    ik sta voor je klaar!als je dat maar weet.
    je kunt me alles vertellen en ik vind het super rot voor je.
    je komt er wel weer bovenop meid.
    sterkte!!!!!!!!!!!(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)


    here i am!