• Ik heb een verhaal op Quizlet staan dat door mij is geschreven. Een tijdje geleden, voordat ik deze site kende, had iemand een deel van dat verhaal hier neergezet en gedaan alsof zij het had geschreven. Het verhaal had 100 abbo's.
    Nu ik het dus opnieuw heb gepost (en verder heb geschreven) heeft het 'maar' 15 abbo's. Ik zoek manieren om meer lezers te krijgen. Hoe kan ik mijn story gratis promoten op Quizlet? Hoe komen sommige verhalen aan zoveel lezers, reacties en abbo's?


    Nothing tastes better than a good story

    Nou ja, het moet natuurlijk een goed verhaal zijn, hè :p
    Je kunt altijd promotie maken op het forum, dat is gratis.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Nou ja, het moet natuurlijk een goed verhaal zijn, hè :p
    Je kunt altijd promotie maken op het forum, dat is gratis.

    CrazyChicken schreef:
    Nou ja, het moet natuurlijk een goed verhaal zijn, hè :p
    Je kunt altijd promotie maken op het forum, dat is gratis.


    Inderdaad, en zo duur is de spotlight nou ook weer niet hea (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Forum, spotlight en ik weet niet of dat het mag misschien aan andere -bijvoorbeeld vrienden op Q- te vragen of dat hun jouw story misschien willen promoten in hun story's.


    <3

    expletive schreef:
    Forum, spotlight en ik weet niet of dat het mag misschien aan andere -bijvoorbeeld vrienden op Q- te vragen of dat hun jouw story misschien willen promoten in hun story's.


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Troost je, het lukt mij ook niet.


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Troost je, het lukt mij ook niet.
    Ja, maar jouw story heeft 2 hoofstukken, dus dat kan nog groeien (ik ga hem straks wel lezen, haha). De mijne heeft er 58 tot nu toe...

    Gewoon ordinair reclame maken dus? (:


    Nothing tastes better than a good story

    RealWriter schreef:
    (...) Ja, maar jouw story heeft 2 hoofstukken, dus dat kan nog groeien (ik ga hem straks wel lezen, haha). De mijne heeft er 58 tot nu toe...

    Gewoon ordinair reclame maken dus? (:

    Mijn vorige verhalen hadden al veel meer hoofdstukken en ik had ongeveer 5 lezers, dus I don't think so...


    Has no one told you she's not breathing?

    euhm.... miss is het handig om te melden:
    A. welk verhaal het is
    B. wie het gestolen heeft


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jij bent toch de echte schrijver van 'I've killed my boyfriend' ?
    Ik denk dat ik zo eens een kijkje ga nemen, omdat ik er wel veel positieve reacties over heb gezien.

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 17:28 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Je kan je verhaal in de 'spotlight' zetten, maar dat is wel betalend. Maar als je je verhaal gratis wil promoten kan dat in het topic van 'stories promoten'.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    noatje schreef:
    euhm.... miss is het handig om te melden:
    A. welk verhaal het is
    B. wie het gestolen heeft

    A. Als ik dan toch op de reclametour ga, het is dit verhaal: http://www.quizlet.nl/stories/44992/ive-just-killed-my-boyfriend/
    B. Ene Candice heeft het toen gestolen. Het verhaal en haar account zijn verwijderd (gelukkig). Ik dacht er eerst nog aan om haar oude lezers een berichtje te sturen dat het verhaal weer verderging, maar ik kan nergens meer vinden wie die lezers waren.


    Nothing tastes better than a good story

    Tragically schreef:
    Jij bent toch de echte schrijver van 'I've killed my boyfriend' ?
    Ik denk dat ik zo eens een kijkje ga nemen, omdat ik er wel veel positieve reacties over heb gezien.

    Ja, klopt. Haha, waar heb je die reacties gelezen?
    Dit is nu eigenlijk ook een soort reclame. :P Leuk dat je een kijkje gaat nemen, in elk geval!


    Nothing tastes better than a good story

    RealWriter schreef:
    (...)
    Ja, klopt. Haha, waar heb je die reacties gelezen?
    Dit is nu eigenlijk ook een soort reclame. :P Leuk dat je een kijkje gaat nemen, in elk geval!

    Onder andere in dit topic.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Onder andere in dit topic.
    Oh, bedankt voor het melden, ik heb daar even de link naar het verhaal neergezet. Dat levert hopelijk ook weer lezers op. :D


    Nothing tastes better than a good story