• ik heb nu 2 weken een vriend en hij woont 100 km hier vandaan,
    ik hou heel veel van hem en ik heb gister 4 uur met hem zitten bellen om zijn kosten dan wel maarg,
    hij heeft vandaag niks van zich laten horen en dat doet hij wel vaker, dan krabbel ik me suf of bel ik hem, maar zn mobiel is dan leeg, wat moet ik doen?


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Gewoon wachten (;
    Hij bedoelt het echt niet persoonlijk als hij even niets van zich laat horen, jongens denken gewoon anders dan meisjes.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Doet mijn vriend ook wel eens. Dat is gewoon een jongenseigen. Zie je, wij willen ze elke dag spreken maar jongens letten daar niet zo op. In ieder geval, maak je er niet al te erg druk om en als het je werkelijk dwars zit praat er dan over met hem.


    Life is hard and then we die

    Hij geeft een dag geen antwoord, so what's the big deal?
    Ik weet wel dat als een jongen van mij verwacht elke dag te antwoorden dat ik gek word. That's fer sure.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Hij geeft een dag geen antwoord, so what's the big deal?
    Ik weet wel dat als een jongen van mij verwacht elke dag te antwoorden dat ik gek word. That's fer sure.


    het voelt een beetje kut aan als je iemand opbelt en hij neemt niet op reageert niet op smsjes komt een dag niet online het voelt kut snpaje..


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Wakaremichi schreef:
    (...)

    het voelt een beetje kut aan als je iemand opbelt en hij neemt niet op reageert niet op smsjes komt een dag niet online het voelt kut snpaje..
    Gebeurt mij zo vaak. Er was een jongen die ik ontzettend leuk vond die 800 km verderop woonde. Ik kon het geweldig met hem vinden maar het kwam wel meer als eens per maand voor dat hij niet opnam of terug smste.. Scheiss passiert en ik snap dat het kut is, maar het is dan eerlijk gezegd ook niet gezond om zo obsessed van iemand te zijn, ook al heb je een relatie. Ik snap dat je hem mist maar om je gelijk helemaal kut te gaan voelen, dat vind ik eerlijk gezegd niet gezond ;x -niet slaan |:-


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    (...)
    Gebeurt mij zo vaak. Er was een jongen die ik ontzettend leuk vond die 800 km verderop woonde. Ik kon het geweldig met hem vinden maar het kwam wel meer als eens per maand voor dat hij niet opnam of terug smste.. Scheiss passiert en ik snap dat het kut is, maar het is dan eerlijk gezegd ook niet gezond om zo obsessed van iemand te zijn, ook al heb je een relatie. Ik snap dat je hem mist maar om je gelijk helemaal kut te gaan voelen, dat vind ik eerlijk gezegd niet gezond ;x -niet slaan |:-


    dat is anders... hij wooont 800 km verweg, waarsch dus buite nederland,


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Wakaremichi schreef:
    (...)

    dat is anders... hij wooont 800 km verweg, waarsch dus buite nederland,
    Ja dat klopt, maar waarom is dat anders? Neem aan dat jij hem ook niet iedere dag kunt zien?


    Wie du mir, so ich dir.

    gewoon wachten lijkt me =3