• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Axton Crawford
    Ik trek de beige-broek aan, maar doe er een opvallend groene riem bij. Ik trek mijn groene vans aan en neem enkel nog mijn hemdje. De rest van het uniform laat ik gewoon in de koffer. Ik doe dus ook geen das aan.
    Ik haat uniformen. Eigenlijk haat ik gewoon regels. Ik doe er dus alles aan om ertegenin te gaan.
    Ik haal mijn hand nog eens door mijn haar en bekijk mezelf eens. Mijn groene riem en vans vallen best op en het hemdje met korte mouwen zit net niet te strak, maar toch nog strak genoeg. Mijn spieren komen er mooi in uit. Enkel aan de mouwen knelt het een beetje, maar dat komt door al het trainen. Zo een lichaam kreeg je echt niet zomaar.
    Ik liep de kamer uit en ging terug naar de balie.
    "Waar is de grote zaal?" vraag ik de vrouw. Ze kijkt niet op en wijst gewoon naar de richting die ik moet gaan. Ik zeg weer niets en loop er naartoe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Geeft nix, haha.]

    Brooke

    Ik word wakker en kijk knipperend rond. Sarah was weg en ik zocht haar. Ik zag haar bij een jongen en liep er weer naar toe. 'Hoi, sorry. Was in slaap gevallen.' mompelde ik gehaast.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    {zijn jullie nu in de grote zaal?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Stefano

    Ik legde mijn handen op haar schouders en keek haar aan. Ineens wist ik waarom ze was zoals ze was. Ze werd vast heel erg gepest.. 'Omdat ik jou aardig vindt.' zeg ik gemeend tegen haar. 'Je bent gepest geweest, niet?' vroeg ik aan haar.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 19:59 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sarah

    Ik zag dat Brooke wakker werd en naar mij en Quin toe liep. 'Hoi, sorry. Was in slaap gevallen' zegt ze. 'Ja , dat had ik door. Je kunt misschien die zonnebril van daarstraks gaan halen, want je ogen verraden je ' zei ik met en knipoog tegen Brooke.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Brandon

    'Een stropdas is ook alleen maar voor nette gelegenheden.' zucht ik als ik aan het ding trek, ik had het volgens mij helemaal verkeerd geknoopt maar ja, ik droeg ook nooit een stropdas. 'Het staat je echt leuk hoor.' zei ik blozend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Quinten

    Ik zag het andere meisje aankomen lopen.
    "Hier neem deze maar" lachte ik haar toe en gaf haar mijn zonnebril. "Zo en waarom gaan jullie hier niet weg? Ik niet omdat ik al genoeg regels hier heb overtreden en ik wil niet dat ze daar achter komen" lach ik. "Oja ik ben trouwens Quinten, of Quinn en ik zit in klas 6a tussen alleen maar meijsjes"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Kyle James Williams.

    "Nou, mijn troon zijn ze blijkbaar vergeten" zei ze waarna ze minachtend haar kin omhoog stak. "Daarzo !" riep ze lachend. Ze sprong uit mijn armen en nam mijn arm vast die ze meetrok. Ze rende soepel tussen alle stoelen door, ik wat minder soepel en viel er bijna over een paar. Toen we er eindelijk waren plofte ik wijdbeens op de stoel neer. Ik liet me iets onderuit zakken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    Hij legde zijn handen op mijn schouders en keek me aan. 'Omdat ik jou aardig vindt.' zegt hij gemeend tegen me, ik keek hem aan. 'Je bent gepest geweest, niet?' vroeg hij aan me. Ik knikte langzaam en tranen liepen nog steeds over mijn wangen. 'Ja, ik werd gekleineert, uitgescholden en in elkaar geslagen' zei ik zachtjes en ik begon weer harder te snikken.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Sorry ik moest dansen ik was de tijd vergeten :$]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Waar kan Drew naartoe ? Heeft Kyle al gereageerd ?]

    Tiffany Chandler
    'Een stropdas is ook alleen maar voor nette gelegenheden.' Hij kan waarschijnlijk niet met zoiets overweg. Het was helemaal verkeerd geknoopt. 'Het staat je echt leuk hoor,' zegt hij. Ik zie dat hij bloost. 'Dankje,' stamel ik. Ik wist niet echt hoe ik met dit soort situaties om moest gaan. Wat niet zo gek is als je dit nooit meemaakt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Sarah

    'Ik ga niet weg , omdat ik eerst nog wat meer regels wil overtreden. Daarna loop ik wel weg. En ik zit in een klas met alleen maar jongens. Weet je wat, je moet deze nacht eens naar de fontein gaan , en neem een lege fles water mee' knipoogde ik


    Imagination set us free to be just what we want to be ~



    Vanessa Olivia Goodman.

    "Jij kan zo charmant lopen" zei ik lachend. Ik keek even rond en beet op mijn lip. Ietjes telaat dus. Ik haalde mijn schouders op en zette mijn voeten op het zitvlak. De meeste vonden het ongemanierd. Welkom in mijn wereld.

    {Iemand?
    Ik moet gewoon weten waar jullie nu zijn.:$}


    “To live will be an awfully big adventure.”