• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [ik ga even eten]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    {omg! Jullie gaan veeeeeeeeeel te snel!!!
    Ik kan niet volgen! Hoe moet ik nu beginnen? Waar is iedereen? (want ik ga echt die 26 pagina's niet nalezen hoor xD)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tiffany Chandler
    'Ach joh, maak je je maar niet druk om mij, mijn dikke kop kan alles aan!' lacht hij. Dit haalt mijn schuldgevoelens toch wel een beetje weg. Hij trekt me naast hem. 'Weet je al in welke klas je zit?' vraagt hij. 'Jup, 3B. Waar ik nog niemand uit ken.' Niet dat het is raar is. Ik heb pas twee mensen ontmoet.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Stefano

    Ik kijk haar niet-begrijpend aan ik voel me schuldig tegenover haar en stond op om achter haar aan te gaan. 'Hey, wat is er toch?' vraag ik aan haar als ik haar vindt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinten

    "Doeii!" riep ik Andrew nog achterna. Ik wilde ook wel weggaan maar ik had al genoeg regels overtreden. "Ik ben Quinten of Quinn" antwoordde ik. "Klopt het dat ik nou bij alleen maar meisjes in de klas zit?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Julie
    "Wie zit er nog meer in onze klas dan?" vraag ik aan Quinn, nadat Andrew is weggelopen.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Brandon

    'Ah jammer, ik zit in 5B, anders zaten we bij elkaar, dat was wel leuk geweest toch?' vroeg ik toen ze zei dat ze in 3B zat. Ze was tot nu toe de enige die ik kende, en ik maakte wel snel vrienden, maar het was gewoon gezellig met haar geweest en het leek me leuk als ik bij haar in de klas zat.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    {Ok, ik sla me er zelf wel door ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Quinten

    "Een of andere Dawn, geen idee wie dat is." antwoordde ik. Nog steeds hoopte ik dat ze niet iedereen gingen controleren, maar aan de andere kant maakte het mij helemaal niets uit. Morgen ga ik ook nog een spijker broek aantrekken tot ik weer in mijn eigen kleding rond loop. "Zullen wij zo naar het dorp verder opgaan? Na dit gedoe. Ik ben met de motor gekomen."


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tiffany Chandler
    'Ah jammer, ik zit in 5B, anders zaten we bij elkaar, dat was wel leuk geweest toch?' vraagt hij. 'Reuze gezellig,' glimlach ik zo overtuigend mogelijk. Logisch dat hij zo dacht, hij kende me pas net. 'Dat pak staat je leuk.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik ben weer terug, als ik het goed begrijp zijn we nog allemaal in de grote zaal? ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    (Ja, wanneer gebeurt er daar eigenlijk wat? Want we zitten daar nu al heel lang)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Brandon

    'Dat pak staat je leuk.' zei ze. Ik keek nog eens afkeurend naar mijn kleding. De lelijke broek met het afschuwelijke trui/shirt ding en als toppunt de afschuwelijke schoenen. 'Vind je? Ik vind het echt lelijk. Geef mij maar mijn snapback en mijn Jordans, zit heel wat fijner dat dit.' zuchtte ik. 'Dat van jou ziet er tenminste nog wel leuk uit!'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Axton Crawford
    Mijn ouders stoppen vlak voor Sunshine High. Ik stap uit en neem mijn tas uit de koffer.
    "Nou, je laatste kans, jongeman." mijn vader kijkt me neerbuigend en teleurgesteld aan. Ik ben zijn probleemjongen.
    Want Jason is perfect en Jason studeert aan Oxford en Jason kan voetballen en wat dan nog!
    Soms had ik zin om tegen mijn pa te gaan schreeuwen. Ik ben Jason niet! Ik ben mezelf en het komt alleen door jou manier van doen tegen mij dat ik me zo misdraag!
    Maar in plaats van zo iets ongelooflijks ongepast te doen, knik ik gewoon.
    "Maak er wat van, jongen!"
    Mijn moeder is misschien nog erger dan mijn vader. Volgens mij heeft ze me al lang uit de erfenis geschrapt.
    En met die woorden stappen ze weer in en rijden weg. Geen knuffel, geen kus, gewoon: 'zorg dat het goed komt'
    Ik zucht en kijk naar de zoveelste kostschool. De laatste strohalm voor mijn ouders. De laatste manier om mij nog wat manieren bij te brengen voor ik in de gevangenis beland.
    Met een duistere blik sleur ik mijn overmaatse sporttas naar binnen. Daar kijk ik nieuwsgierig om me heen. En wat nu?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 19:30 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Kan iemand Axton helpen of zo, want hij weet dus echt niet wat hij moet doen!
    Ik weet dus echt niet wat ik moet doen}


    “To live will be an awfully big adventure.”