• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

    PhootosMag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Felicia

    Ik plofte neer naast Abbey in de grote zaal. 'Ik zit in klas 4B, en jij?' vroeg ik toen ik haar glimlachend aankeek. Ik hoopte dat ze bij me in de klas zou zitten. Ik zou best goed bevriend met haar kunnen raken want het was vanmiddag ook al gezellig geweest.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Jason Treves
    klas 5b, geloof ik. En jij?' zegt hij. 'Klas 3A'zeg ik en vindt het eigenlijk wel jammer dat hij niet bij mij in de klas zit. Dan kende ik tenminste al iemand.

    Tiffany Chandler
    Ik kwam liever niet in aanraking met alcohol, waarschijnlijk zouden ze nog meer gebruiken dan dat. 'Ik ga maar eens,' zeg ik en loop naar een andere tafel. Daar begin ik maar van een plukje een vlecht te maken. Ik moest toch iets te doen hebben.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Quinten

    " Ja ik ook nog wel" zeg ik tegen Andrew. ik luister, hmm ni de klassen indeling.
    Shit en yes in zit alleen maar bij meisjes in de klas. " ik zit bij alleen maar meisjes" fluiter ik tegen andrew.
    " Ja ik ook, ben jij dan Julie?" zeg ik nu weer tegen het meisje. Irritant om met twee mensen teelijk te praten.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Abbeygail
    Felicia ploft naast me neer. 'Ik ook in klas 4b,' zeg ik glimlachend. Dan wijs ik naar mijn stropdas 'Het is mij uiteindelijk nog steeds niet gelukt, en ik heb hier geen internet dus ik kon het niet opzoeken,' Ik lach en kijk haar aan. Ik zou haar best aardig kunnen vinden.

    Adam
    'je bent nog maar een jonkie,' merk ik op. Hij ziet er veel ouder uit, dus dat had ik niet gedacht. 'heb je al andere mensen ontmoet? misschien zitten zij bij je in de klas,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Julie
    "Jep, dat ben ik." ik glimlach. Ik buig voorover, en kijk naar de andere jongen die naast Quinn zit. "En wie ben jij?" vraag ik aan hem.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Stefano

    Verbaasd kijk ik haar aan als ze dat vraagt. Ze kijkt naar haar mouwen en ik volg haar blik. Eigenlijk weet ik ook niet zo goed wat ik aan het doen ben. Normaal gesproken ging ik alleen met rebels om. Maar er is iets bijzonders aan Dawn. Iets was me aantrekt.. 'Waarom zou ik dat niet moeten zijn?' vraag ik terwijl ik haar onderzoekend aankijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Felicia

    'Ik heb het maar een beetje raar om mijn nek geknoopt. De rest tsja, wat moet ik daar eens van zeggen.' zeg ik zachtjes als ik naar mijn kleren kijk. Het zag er echt afschuwelijk uit. Totaal geen vorm en het bedekte werkelijk alles. 'Jij moet echt snel mijn rokje inkorten hoor!' zei ik lachend tegen Abbey.

    Brandon

    Ik liep de zaal binnen en plofte ergens een beetje alleen neer. Klas 5B dus. Ik kende niemand die daarin zat, dus dat ging nog wat worden. Ik richtte mijn blik op mijn kleren, totaal anders van wat ik normaal aan had, dit was lelijk en zag er netjes uit. Wat ik thuis had was verre van dat.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Jason Treves
    'Jong? Ben 17 hoor dus valt nog wel mee'zeg ik. 'heb je al andere mensen ontmoet? misschien zitten zij bij je in de klas,' 'Nou op jou en Brad na niet,en ik denk niet dat Brad bij mij in de klas zit.Ken jij al meer mensen?'

    Tiffany
    Ik zag Brandon binnen komen lopen. Hij keek afkeurend naar de kleren. Zo erg waren ze nog niet voor de jongens, alleen de schoenen waren lelijk. Ik loop naar hem toe. 'Gaat het met je hoofd?' vraag ik bezorgt. 'Sorry dat ik weg ging.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Andrew Cole.

    "Een wandelende tak" zei ik doodserieus. Ik keek naar de vent en zuchtte. "Ik heb er genoeg van". Ik stond op en liep de zaal uit. "Jongeman". Net voor ik de zaal uit was draaide ik me om, "Ja ?" "Waar denk je naartoe te gaan ?". Ik keek hem even aan, eventjes maar, "Met alle respect Kabouter Plop, maar uw uitleg interesseert me niet, ik verkies naar een film kijken hier in de tuin, heel leerzaam trouwens". Ik draaide me om en liep de deur uit. Als ik me zo bleef gedragen ging ik nooit mezelf worden voor al deze mensen.

    Abbeygail
    'oh, geloof me, dat gaat snel gebeuren,' ik bekijk haar even. 'Ik heb een idee,' zeg ik en ik knoop haar stropdas los. De bovenste twee knoopjes open ik, zodat het er minder netjes uitziet, en de stropdas doe ik bij haar ook om als een soort sjaaltje. 'Meer kan ik er niet van maken,' zeg ik met een lachje.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Brandon

    'Ach joh, maak je je maar niet druk om mij, mijn dikke kop kan alles aan!' zei ik lachend en ik trok haar naast me. 'Weet je al in welke klas je zit?' vroeg ik.

    Felicia

    'Dit is al meteen een stuk beter.' glimlach ik als ze mijn stropdas als een soort sjaaltje heeft omgeknoopt en de bovenste knoopjes losmaakt. Het zag er meteen een stuk charmanter uit. De rest kwam vanzelf wel.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 19:12 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dawn Mary Claire:

    'Waarom zou ik dat niet moeten zijn?' vraagt hij en kijkt me aan. 'Omdat...omdat je me moet uitschelden en me kleineren, dat soort dingen' zeg ik zachtjes en voel een traan naar beneden glijden. Ruw veeg ik mijn traan weg. 'Sorry, i-ik' stotter ik. Zonder iets te zeggen, sta ik op en loop de zaal uit. Ik kan mijn gevoelens niet uiten en ik ben een stommeling, om dat te zeggen. Überhaupt tegen hem..


    One Who Travels A Higher Path.

    Adam
    'hoe kan het dan dat je nog in klas 3 zit?' vraag ik. 'En nee, ik heb nog niemand anders gezien, dus we zitten allebei in een vreemde klas. Maar we zullen ze snel genoeg leren kennen, denk ik,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see