• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:23 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Michelle
    'Nou, ik denk dat het handig is dat vandaag iedereen zijn eigen paard voert en dat ze dan opschrijven wat hun paard wanneer moet hebben, zodat we iets als voerdiensten kunnen instellen,' zeg ik bedachtzaam, 'Dan heb je in een tweetal omstebeurt voerdienst en krijgen de paarden ook het goede eten als je er een dagje niet bent, goed idee of goed idee?' Stralend kijk ik Sanne aan, ik ben af en toe best slim, eigenlijk.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne

    ¨You´re amazing!¨ zeg ik verwonderend en begin te lachen om Michelle´s stralende gezicht. 'Weetje dat het hier best wel geweldig is´ zeg ik weer serieus. ´Pas nu besef ik hoe erg ik jullie gemist heb.' Dromerig staar ik naar de opkomende zon en denk terug aan de leuke tijden van vroeger.


    When you believe your dreams come true

    [bijna iedereen is al offline :( pruillipje. Oke het is bijna 23:00uur haha)


    When you believe your dreams come true

    Elena
    Nadat Michelle terug naar buiten was gegaan, liep ik achter haar aan. Mijn hakken tikten op het pad en ik liep naar de stallen. Ik ging eerst naar Sunny om hem gedag te zeggen en liep dan naar het voer. Ik nam wat Sunny nodig had en liep terug naar zijn box. Ik goot het in zijn voederbak en wreef hem nog even. Ik schreef snel op wat hij allemaal moest hebben en liep dan naar Sanne en Michelle.
    "Ziezo, Sunny is gevoerd", zei ik met een glimlachje.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Michelle
    'Weet ik,' zeg ik lachend terug, 'Ik heb jou ook gemist.' Ik trek een pruillipje.
    'Gelukkig ben je er nu!' En ik begin weer te stuiteren. We zijn er nu bijna allemaal en ik vind dat het tijd word om mijn plan te vertellen. Maar eerst moesten natuurlijk de paarden en Sanne gevoerd worden en Solero moest nog naar zijn stal.
    Dan zie ik Elena aan komen lopen, ze zegt dat Sunny is gevoerd.
    'Mooi zo, dan doe ik Allegro even en kan Sanne Solero voeren, loop je mee? Dan kunnen jullie even bijkletsen,' stel ik voor.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 23:03 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne

    ´Oew een plan, wat voor plan? mag ik het weten? ik wil het nu weten!´ nu word ik ook hyper. Ondertussen is Solero het wachten zat en omdat ik hem niet goed vast heb loopt hij zo weg en zoekt zelf al een stal uit. Verwonderd staar ik naar mijn lege handen waar nu geen halstertouw meer is en kijk dan naar Solero die tevreden in zijn nieuwe stal staat. ´Gek paard´ lach ik. Snel doe ik zijn halster af en doe de staldeur dicht. Ik zie dat Elena er ook aan komt lopen en zwaai vrolijk naar haar. En loop ook met Michelle mee.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 14:38 ]


    When you believe your dreams come true

    {Ik ga slapen, moet morgen weer vroeg op}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [oke, weltrusten!!]


    When you believe your dreams come true

    [Omg, sorry, ik heb volgende week vakantie en dan kan ik volop reageren, haha. Ik ga maar 1 week sowieso op vakantie, misschien ook nog met een vriendin maar dat weet ik niet... Nou ja, ik weet niet, mij hoef je dan denk ik niet uit te schrijven... Maar het RPG stoppen kan ook, ik laat het aan jullie over ^^]

    [Ik ben trouwens vergeten waar Blue is, laten we het er maar op houden dat ze in haar stal is haha]

    Vintain
    Een beetje verdwaasd knipper ik met mijn ogen en merkte dat ik in slaap was gevallen. Als ik om me heen kijk en zie dat de hele woonkamer leeg is, trek ik mijn wenkbrauwen op. Hoe lang heb ik wel niet geslapen?
    Sloom sta ik op en begin ik in de keuken een ontbijtje bij elkaar te scharrelen. Mijn maag knort als een gek, maar daar kijk ik niet zo van op aangezien ik altijd honger heb. Nadat ik gegeten heb besluit ik een kijkje te nemen bij Blue. Ik vraag me af of iemand haar heeft gevoerd...
    Ik schiet in een paar afgetrapte Jordans en loop naar de stallen.


    I can't define who I am.

    Sanne

    In de verte zie ik een jongen aan komen lopen. 'Omg' zeg ik tegen Elena en Michelle. 'Niet zeggen dat ik er ben' terwijl ik snel achter de staldeur kruip. Ik wacht tot ik voetstappen bij de deur ingang hoor en spring tevoorschijn. 'Boe' roep ik heel hard.

    [ ik moet nu weg, niet dat er veel online zijn ofzo -_- ik weet niet wanneer ik er weer ben vandaag]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 14:48 ]


    When you believe your dreams come true

    Vintain
    Ik schrik me rot en doe een stap naar achteren als een gestalte ineens tevoorschijn springt en me laat schrikken. Eigenlijk wil ik haar een preek geven, maar dan valt me iets op. Ze komt me bekend voor... Heel bekend voor. 'Sanne?' vraag ik ongelovig.


    I can't define who I am.

    Sanne

    'Vintain' schreew ik in zijn oor terwijl ik met hem een rondje draai. 'De enige echte' zeg ik met een brede lach.


    When you believe your dreams come true

    Nala
    Ik loop ook naar buiten en volg op enkele meters van de groep. Als we in de stallen zijn, ga ik het juiste eten zoeken voor Faith. Nadat ik haar heb gevoerd, blijf ik nog even bij haar staan. Ik wrijf over haar flank en druk mijn gezicht in haar hals.
    "Er is nog een nieuw meisje." fluister ik tegen haar. "Ze ziet er me best leuk uit."
    Ze hinnikt en ik lach.
    "Je hoeft niet jaloers te zijn, jij blijft het leukst van allemaal." ze laat haar hoofd ontspannen hangen en ik moet lachen. Het lijkt wel of ze echt had geantwoord.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 18:11 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    'Wauw,' roep ik met een brede grijns, 'ik heb je zo gemist!' Sanne... Hoe lang geleden was het wel niet geweest? Toch nog een lichtpuntje tussen al die sombere gebeurtenissen.


    I can't define who I am.

    Luna
    Rustig loop ik achter de anderen aan naar de stallen - mezelf waarschijnlijk meer bewust van de heerlijke stalgeur en de kleinste geluidjes die de paarden maken. In tegenstelling tot de rest heb ik Merkur nog geen eten gegeven als Sanne en Vintain elkaar weer terugzien, dus loop ik naar het voerhok en verzamel zijn eten. Die mensjes redden zich daar wel. Gelukkig heeft Kim de muesli aangeschaft waar ik om vroeg - die met een laag eiwitgehalte, een lage energiewaarde, zonder haver, maar met veel vitaminen. Ik pak het pak en doe de juiste hoeveelheid in een voerbak. Voor een normaal paard zou het waarschijnlijk erg weinig geweest zijn, maar voor Merkur is het genoeg. Hij is een IJslander - hij heeft niet veel nodig, en dit voer is perfect voor hem, aangezien hij vrij veel buiten op het land staat. Terwijl ik daar aan dacht ben ik eigenlijk al meteen naar zijn box gelopen, en zoals verwacht staat hij me al op te wachten. Met nieuwsgierige oogjes kijkt hij me van onder zijn dikke voorlok aan, terwijl ik het voer dichterbij draag. Zodra de geur zijn neus binnen komt heft hij zijn hoofd waardoor zijn manen door de war vliegen, en duwt zijn neus tegen de voerbak. "Nee" Zeg ik duidelijk. Ik wacht tot hij achteruit stapt en geef hem dan het voer, breng de lege emmer terug naar de voerkamer en loop dan weer naar de groep.


    Stop acting normal. It gets bored.