• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:23 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Ik heb alle topic's even in de story gezet ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Al gevonden ^v^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    Rustig loop ik naar Faith's stal toe. Ik had inderdaad gelijk, Nala ligt daar, opgekruld tegen een van de wanden te slapen. Faith staat er heel rustig naast te dommelen. Heel voorzichtig, om haar niet wakker te maken, leg ik het deken over haar heen.
    'Slaap maar lekker Nala,' zeg ik waarna ik een kusje op haar voorhoofd druk, 'Droom fijne dromen en voel je vooral niet schuldig, je kan er niet heel veel aan doen, het zit gewoon in je. Maar wij gaan je helpen en zorgen dat je niet meer geteisterd word door de wil om perfect en dun te zijn. We houden allemaal van je, je zult niet alleen zijn.' Het is misschien een beetje vreemd dat ik tegen een slapende aan sta te praten, maar misschien dring ik een beetje tot haar door, dat zou al genoeg zijn. Voorzichtig loop ik de stal uit en maak ik de boxdeur dicht. Zachtjes loop ik weg en ik ga nog even bij Allegro kijken, die het zo te zien heel erg naar zijn zin heeft in z'n stal. Buiten zie ik Luna, ik ren naar haar toe.
    'Ze slaapt.'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Luna
    Een opgeluchte glimlach glijdt over mijn gezicht. "Perfect. Dan moeten we haar ook maar laten slapen. Zouden we de paarden van Vintain en Elena in hun stal mogen zetten? Of denk je dat ze dat beter zelf kunnen doen?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    'Ik denk dat we het beste alle paarden maar even binnen kunnen zetten,' zeg ik tege Luna, 'Dan vatten ze in ieder geval geen kou.' Ik loop alvast naar de weide toe en haal dan een paar snoepjes uit mijn zak. Ik roep de paardjes, maar geen van hen komt naar me toe.
    'We moeten ze gaan halen denk ik,' zeg ik lachend tegen Luna.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Luna
    "Geeft niet" Grijns ik terwijl ik wat snoepjes van Michelle over pak. Toevallig weet ik heel goed hoe je een paard kan halen. Ik klim een weiland in en kom uit bij Sunny, de prachtige palomino van Elena. Rustig maak ik een paar kleine geluidjes zodat ie weet dat ik er ben en loop in een boog richting zijn schouder. Het gaat nog makkelijker als ik had gedacht en binnen no-time loopt hij in de richting van de snoepjes met me mee, terwijl ik hem aan enkel een lok van zijn manen vast heb.


    Stop acting normal. It gets bored.

    {mijn topics}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mijn topics en Femke, kijk is naar je gsm.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Michelle
    Bewonderend kijk ik toe hoe Luna Sunny betoverd met haar stem en de snoepjes. Dan pakt ze hem bij een lok van zijn manen en neemt ze hem mee. Hij doen niets en loopt gewillig achter hem aan. Ik pak de snoepjes in mijn hand nog wat steviger beet en loop dan naar Blue, de mooie Ierse Volbloed van Vintain toe, de geluidjes die Luna maakte herhalend. Hij kijkt nieuwsgierig op en ik voer hem het eerste snoepje. Dan pak ik hem bij zij volle zwarte voorpluk en leid hem onder zachte dwang mee naar het hek, achter Luna aan.
    'Oh my god, dat mij dit gewoon lukt,' zeg ik tegen Luna, 'Dan is Blue wel een van de liefste paardjes die ik ken, maar toch.' Stralend kijk ik haar aan.

    {1-0 voor NEDERLAND *STUITERD OP EN NEER* OMG ik ben zoooo blij ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik word wakker door wat stemmen en gestommel. Ik knipper verbaasd met mijn ogen als ik merk dat ik het niet meer koud heb. Ik haal een groot paardendeken van me af en wrijf verwonderd in mijn ogen. Ik hoor stemmen in de stallen en ga recht staan. Met slaperige ogen, wrijf ik nog even snel over Faith flank en loop daarna de stal uit. Ik sla het paardendeken om me heen, terwijl ik richting de stemmen loop.
    "Hoi." mompel ik slaperig als ik Michelle en Luna zie.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 21:09 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna
    "Gaaf toch" Grijns ik naar haar. "Het helpt wel mee dat Sunny niet snel bang is van vreemden, en dat Merkur een paardje opzich is, waar je het wel van leert, maar het is wel leuk" Dan zie ik langzaam dat Nala naar ons toe komt - godzijdank met de paardendeken om. "Hey. Lekker geslapen?" Zeg ik zo gewoon mogelijk.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Hmm, eigenlijk wel. Het was best... leerzaam."
    Ik was niet echt een type dat snel wakker werd en keek nu dus nog steeds met kleine oogjes naar wat ze aan het doen waren.
    Ik trok de paardendeken wat dichter om me heen en probeer de slaap uit mijn ogen te wrijven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    'Wil je anders eventjes naar binnen gaan en daar verder slapen? Of de paarden mee uit de wei halen en met ons mee naar binnen?' Onzeker kijk ik haar aan, niet zeker van wat ze wil. Waarschijnlijk heeft ze het koud en is ze moe, maar misschien wil ze helemaal niet alleen naar binnen gaan... Vragend kijk ik Nala aan.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Luna
    "Als je Elena en Vintain weet te vinden zullen zij je vast ook helpen" Fluister ik. "Elena.. had het ook moeilijk" Zeg ik nog zachter, amper verstaanbaar zelfs. Ik kriebel Sunny even over haar hals zodat ze niet van me wegloopt, maar dat zal wel niet aangezien ik snoepjes in mijn zakken heb.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Klein detail, maar Sunny is een hengst (en ik heb vandaag eindelijk voor de eerste keer op hem gereden)]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe