• Ja mijn oma, ik maak me zorgen. Ze heeft niet echt iets dat ze heel erg ziek is ofzo, maar... Ze is gescheiden van mijn opa, dat was haar eigen keus. Dat is al jaren geleden. Ze kan niet alleen zijn, en heeft opnieuw een vriendje -Kuch- 4e keer -kuch-
    Maar serieus ze heeft écht GEEN mensenkennis! Ze woont alleen met haar kat, Boeboe. Nu heeft ze een vriend. Die gast is 10 jaar jonger en zit continu aan de bier en weet ik het wat voor shitspul! Alcolist issie nog net niet! Ik wil neit lullig doen maar die gast voorspelt écht niks goeds!
    Ik snap het niet, mijn opa heeft zich altijd voor haar utigeslooft, hij gaf écht om haar. Ik snap dat ze er niet tegen kan als zij niet meer verliefd is en dat ze hem niet voor de gek wil houden. Maar van haar nieuwere vriendjes heeft ze ABSOLUUT niks meer gehouden! Ze weet niks van mensen, alles liep uit op een drama.
    Nou die vriend van ahar, die wou eerst dat zij voor hem internet ging kopen, tja hij heeft een laptop, zij niet. En wat als het uit gaat? Dan zit zij daar mee! Zó dom is ze dan ook weer niet dat deed ze niet. Maar 3x raden wie betaalt er al het bier, en wie zuipt het op?

    Nu belde ze gisteravond en toen zat ze in een freakin hotel! Ze kent hem nog geen 2 maanden? Ik weet niet wát het is, maar ik vertrouw hem écht niet! Dit lijkt mij haar grootste drama ooit!
    Toen ik naar haar kwam eerste wat ie deed was meteen al vragen of ik dit en dit voor hem kom downloaden op zijn mobiel. Terwijl hij nog amper mijn naam kende, nou sorry hoor!

    Ze zit ook nogal met een dama op haar werk, het is daar een serieuze kleuterschool, pesterijen afzeiken en niet werken. Dus daar zit ze dan mee, maar ik zie het zo gebeuren dat ze net zo goed NIET kan werken want hij zuipt toch al dr geld op! Eikel!

    Mensen wat moet ik hier mee doen? Dit gaat echt niet goed zo!

    Met je oma praten... Of laat je ouders met je oma praten ofzow.. Dat kan ik engige verzinnen.. Het rot voor je..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Praat er met je ouders over, misschien kunnen die haar overtuigen dat ze met de verkeerde mannen omgaat.. Ik hoop dat het goed komt. Sterkte.


    You are beautiful, you are love.

    Eskimo schreef:
    Praat er met je ouders over, misschien kunnen die haar overtuigen dat ze met de verkeerde mannen omgaat.. Ik hoop dat het goed komt. Sterkte.

    Mijn moeder vind dit ook, maar ik denk niet dat mn oma er echt gehoor aan geeft, gezien we zo iets al hebben geprobeerd

    WEmo schreef:
    (...)
    Mijn moeder vind dit ook, maar ik denk niet dat mn oma er echt gehoor aan geeft, gezien we zo iets al hebben geprobeerd

    Dan denk ik een beetje dat er niets meer tegen te doen valt =/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    praten met je oma


    Never fall for someone unless he's willing to catch you.

    Who, ik dacht dat zulke problemen alleen bij een generatie jonger voorkwamen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Justmelotte schreef:
    Who, ik dacht dat zulke problemen alleen bij een generatie jonger voorkwamen.


    <3

    Justmelotte schreef:
    Who, ik dacht dat zulke problemen alleen bij een generatie jonger voorkwamen.

    Dacht ik ook O.O


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    WEmo schreef:
    (...)
    Mijn moeder vind dit ook, maar ik denk niet dat mn oma er echt gehoor aan geeft, gezien we zo iets al hebben geprobeerd


    Misschien kun je het nog eens proberen? Heb je trouwens ooms/tantes, want die horen hier hun mening ook over te zeggen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dwaallicht schreef:
    (...)

    Misschien kun je het nog eens proberen? Heb je trouwens ooms/tantes, want die horen hier hun mening ook over te zeggen.

    Ja maar alleen van mijn vaders kant. En mijn oma heeft ook geen levende broers of zussen meer,

    Justmelotte schreef:
    Who, ik dacht dat zulke problemen alleen bij een generatie jonger voorkwamen.

    Zoiets dacht ik eerst ook, maar in bejaardehuizen schijnt het soms ook net een groep jongeren op kamers te zijn. -Plat-

    okee, dit is niet echt de brave oplossing maar, ik zou echt heel gemeen tegen die man doen.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..