• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:23 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Oeejj, nu ben ik weer een paardrijgezeik mensje XD How about de hand letterlijk van de hals afbrengen, ipv naar je toe trekken? Niet dat het heel slecht is als je het voorzichtig doet, maar toch..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luna
    Nog steeds ben ik mijn spullen bij elkaar aan het zoeken, tot ik ineens mijn telefoon tegenkom. Een gemiste oproep. Mevr. Starre? Wat zou er aan de hand zijn? Ik kan toch nog wel even bellen..? Het moet maar. Ze zou mij echt niet bellen als het niet dringend was. Gelukkig heeft ze nog niet zo lang geleden gebeld.. Op dat moment druk ik al op de bel-knop.

    "Luna?"
    "That's me. Wat is er aan de hand?"
    "Luister, Luna, het spijt me echt dat ik je bel terwijl het daar waarschijnlijk hartstikke leuk is.."
    "Leuk is het zeker, maar het geeft niet. Wat is er aan de hand?"
    "Oké, ik weet dat ik dit eigenlijk niet van je kan vragen, maar wil je naar de ranch komen? Er is iets gebeurd...*******"

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 12:23 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sanne
    Nieuwsgierig loop ik naar Luna toe, 'Wie bel je, is er wat gebeurd?' vraag ik haar.


    When you believe your dreams come true

    Luna
    Rustig steek ik mijn vinger op naar Sanne dat ze even haar mond moet houden. Dit is belangrijk.

    "Geweldig dat je dit doet Luna.. Het spijt me echt, maar.."
    "Zeg toch geen sorry, dit is hartstikke belangrijk. Ik kom er zo snel als ik kan aan. Nog even volhouden."

    Daarna hang ik op, voor ze tegen kan sputteren. Ik bel meteen weer een taxi bedrijf. Vijf minuten later stop ik mijn mobiel weg. "Sorry!" Ik storm langs Sanne op naar Michelle. "Oké, dit spijt me. Maar ik moet weg. Echt. Ik bel je als ik weer terugkom.. Sorry" Zeg ik. "Ik kan het nu niet uitleggen - over vijf minuten staat mijn taxi hier voor de deur" Dan ga ik weer naar boven en begin zo snel als ik kan spullen in een tas te proppen, sleur mijn tas mee naar Michelle en blijf ineens staan. "Merkur mag met jullie mee. Zorg alsjeblieft goed voor hem. Ik bel je als ik weer terug ben" Op dat moment wordt er buiten getoeterd. "Sorry!" Dan loop ik naar buiten, spring in de taxi, en word weggereden.

    [Uitgeschreven XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {wow dat was snel ;)
    nu maak je ons wel nieuwsgierig!!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Whaha, ik heb zelf ook nog geen flauw idee wat er is XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    Verbaasd kijk ik Luna na, wat had die? Ik wend me tot Sanne.
    'Weet jij wat er met Luna was?' vraag ik aan haar. Ze wist blijkbaar niet hoelang ze weg zou zijn. Zou het ernstig zijn?
    'Gaan we zonder Luna naar de mustangs op zoek?' vraag ik dan aarzelend aan Sanne, 'Hmm, dat moeten we denk ik even met de groep bespreken,' antwoord ik mijn eigen vraag. Dan kijk ik weer bezorgd naar de deur waar Luna zonet door is verdwenen.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne
    Beduusd kijk ik Luna na die langs mij stormt en even later met haar spullen naar buiten vertrekt. ´Ze belde iemand,´ beantwoorde ik Michelle´s vraag. ´Maar wat er was weet ik ook niet.´ 'Gaan we zonder Luna naar de mustangs op zoek?' vraagt Michelle aarzelend aan mij. Voordat ik de vraag kan beantwoorden geeft ze zelf het antwoord al. ´Ja, inderdaad!´ zeg ik. ´Mischien kunnen we haar straks ook nog wel even bellen als ze dan tenminste tijd heeft. Dan weten we in iedergeval meer.´ Ik leg mijn hand op Michelle´s schouder die bezorgd naar de deur staard. ´Laten we maar verder gaan met spullen zoeken en dan wachten tot de anderen klaar zijn. Dat is zo ongeveer het enige wat we kunnen doen.´ glimlach ik geruststellend.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:13 ]


    When you believe your dreams come true

    JokerBaby schreef:
    Nala
    Ik knik en doe wat hij gezegd had. Wanneer ik bij de A ben, kijk ik richting de C en trek ondertussen mijn hand zachtjes naar me toe. Ik stap rustig de bak over, tot ik bij de C uitkom. Daar volg ik weer de buitenhoefslag en kijk dan grijnzend naar Vintain.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Sorry, had het weer eens druk... zucht]

    Vintain
    Ik klap zachtjes en lach. Het lukt al veel beter dan verwacht. 'Natuurtalent,' grijns ik plagend, 'nu draf proberen?'

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 19:04 ]


    I can't define who I am.

    Elena
    "Bezwaar als ik erdoorheen galoppeer?" vroeg ik aan Vintain en Nala. Ik wist niet hoe Faith erop zou reageren en of het hun wel een goed idee leek, dus vroeg ik het maar gewoo. Ondertussen reed ik opnieuw achter Nala aan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nala
    "Ja, goed." glimlach ik. Ik maak me klaar om mijn kuiten aan te drukken, maar wacht nog even tot hij zegt dat het goed is.
    Als ik Elena's stem hoor, kijk ik naar haar om.
    "Ik denk dat het geen probleem is." ik kijk vragend naar Vintain.

    {is niets hoor ;)
    gaan we het nog eens spannend maken? ^^}

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 19:11 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    'Kan vast wel,' knik ik naar Elena. 'Oké, het is niet zo moeilijk. Gewoon hetzelfde als net, sturen is waarschijnlijk niet echt nodig aangezien Faith de buitenhoefslag wel vanzelf zal volgen... Gewoon lichtrijden.' Ik pak haar handen en druk ze iets meer naar beneden. 'Je moet je handen laag houden, verder je rug iets rechter, maar voor de rest doe je het echt goed,' glimlach ik, en loop wat naar achteren.


    I can't define who I am.

    Nala
    "Ok."
    Ik duw mijn kuiten wat aan, waardoor Faith opnieuw overgaat in draf. Opnieuw is het even zoeken naar het ritme, maar het lukt al snel weer. Ik voel Faith onder me onrustig worden en onbewust word ik ook wat zenuwachtiger. Ik mis per ongeluk mijn ritme en door het schrikken duw ik mijn kuiten dichter tegen Faith's buik aan. Ze begin sneller te draven en opnieuw schrik ik. Bang om eraf te vallen, klem ik mijn benen nog harder om haar heen, waardoor zij natuurlijk nog sneller gaat. Het ritme verandert helemaal en voor ik besef dat ze aan het galopperen is, vlieg ik van haar rug af. Met een boog val ik op de grond en even kan ik niets anders dan verwonderd naar Faith staren, die nu richting Elena en Sunny galoppeert en erachter blijft lopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    "Wooooow Sunny", zei ik en stopte meteen. Ik was verschrikkelijk geschrokken om wat er was gebeurd. Ik draaide Sunny om en nam Faith's teugels beet. Ik stapte rustig met beide paarden naar het midden en hield daar halt. Bezorgd keek ik Nala aan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe