• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:23 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Michelle
    Ik grinnik om Sanne die Vintain laat schrikken.
    'Ik ga Allegro voeren, jij vind net wel he? En Vin, wil jij haar anders helpen?' Ik glimlach nog naar hem en loop dan de stal. Daar zie ik Luna en Nala al bij hun paard staan, glimlachend kijk ik toe, blij dat ze zo gelukkig zijn hier. Dan loop ik door naar Allegro, zijn vier staat al klaar voor zijn stal. Misschien is dat ook een slim idee, dat iedereen zijn voer gewoon klaar zet en dat de "voerdienst" het dan kan geven. Tevreden kijk ik naar mijn paardje dat nu blij zijn eten op staat te eten. Dan loop ik achter Luna aan terug naar de rest.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik wrijf nog even over Faith's nek en loop dan naar de rest toe.
    Ik ga tegen een muur aanleunen en kijk grijnzend toe.
    Het was ook een heeeeeele hechte vriendengroep.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    'Eh, Michelle, ik heb ook geen idee waar het is,' roep ik haar na, en denk dan weer aan Blue. God. Ik snelwandel - wat er waarschijnlijk heel debiel uitziet - naar haar stal en zucht als ik zie dat ze stro aan het eten is, wat ik haar al redelijk lang geleden heb (dacht te hebben) afgeleerd. Gelukkig is er wel water. Een beetje gedesoriënteerd ga ik op zoek naar de zadelkamer, waar waarschijnlijk vast wel eten ligt. Het duurt niet lang voordat ik deze heb gevonden inclusief een zak brokken op één van de kasten. Omdat ze zo lang op me heeft moeten wachten, pak ik één brokje uit de zak. Na een tijdje de rest van de kamer rondgespeurd te hebben kom ik tot de conclusie dat er geen hooi is. Heel sneaky pak ik een reële hoeveelheid hooi uit het hooinet van Allegro, die toch veel te veel heeft, en leg deze en het brokje in de voederbak van Blue. Vervolgens plant ik een kusje op haar hals, maar haar aandacht is niet helemaal bij me aangezien er zojuist eten in het spel is gekomen. Als Blue toch aan het eten is, besluit ik wat borstels te zoeken. Op mijn weg naar de zadelkamer ontdek ik een trapje die naar boven lijdt. Aha. De hooizolder. Een beetje te laat...
    Ik ga naar de zadelkamer en haal wat borstels uit een poetskist. Terug bij Blue aangekomen heeft ze wel zo'n beetje genoeg gehad. Ik glip de stal in en begin met een harde borstel haar vacht te borstelen. Daarna ga ik aan de slag met een zachte borstel. Hoeven krabben lijkt me niet heel noodzakelijk aangezien we toch niet gereden of iets dergelijks hebben, maar ik controleer voor de zekerheid toch nog even op steentjes. Die er niet blijken te zijn. Snel breng ik de borstels terug naar de zadelkamer. Als ik terug ben, merk ik dat Allegro me nog steeds een beetje verontwaardigd aanstaart omdat ik zijn hooi heb gejat, dus ik sluip heel avontuurlijk alleen het trappetje op die naar de hooizolder lijdt. Ik gris een pluk mee en ga weer naar beneden om die terug te stoppen in Allegro's hooinet, die me een tevreden lik over mijn hand geeft. Lui als ik ben spurt ik weer terug het trappetje op en maak het mezelf gemakkelijk in het hooi.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 21:56 ]


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik zie hoe Vintain sneaky wat stro uit de bak van Allegro neemt en het bij blue propt. Hij verdwijnt een trapje op waar waarschijnlijk een hooizolder was.
    Hij had alles zo snel gedaan als een ninja, wat me deed grijnzen.
    Stil liep ik naar boven, waar ik hem op het hooi zag liggen. Ik sloop tot vlak bij hem.
    "Zo, jij kleine dief." zeg ik dan plots luid.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Ik schrik even op door Nala's plotselinge actie. 'Waarom laat iedereen me altijd schrikken?' zeg ik met een pruillipje. 'Ik heb het eerlijk teruggebracht trouwens. Dan klop ik met mijn hand op het stro naast me. 'Kom erbij.'


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik glimlach en ga naast hem liggen.
    "Sorry, ik vond het gewoon grappig. Je leek net een ninja." Ik leg mijn hoofd op het stro en zucht. Met mijn vingers pruts ik aan wat sprietjes terwijl ik naar het dak van de zolder kijk. Ik glimlach zachtjes, tot ik plots iets aan mijn arm voel kriebelen. Met de gedachte dat het een strootje is pak ik het op. Maar wanneer ik mijn hand open vouw, zie ik een enorme, zwarte spin.
    Ik gil het uit en gooi het beest van me af. Meteen begonnen de tranen over mijn wangen te stromen en ik sloeg hysterisch met mijn hand. Ik had echt een ware fobie voor spinnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Vanuit mijn ooghoeken had ik vaag gezien dat Nala iets zwarts in haar hand had, maar toen ze opsprong en begon te gillen keek ik pas op. Een spin, nam ik aan. Daar was ik ook niet echt fan van... Als er tranen over haar wangen lopen, sta ik op. 'Vind je het zo eng?' Met mijn pink vang ik de tranen op en veeg deze weg.


    I can't define who I am.

    Sanne

    'Ik ga Allegro voeren, jij vind het wel? ' hoor ik Michelle zeggen. 'Ja hoor' roep ik terug terwijl ik naar Solero's stal loop. ' Heey jochie, vermaak je je een beetje?' ik kriebel hem wat op zijn hals. Ik zie Vintain een trapje opschieten en even later gevolgd door Nala, die vinden elkaar echt leuk denk ik. Plotseling wordt ik op geschrikt van een harde gil die afkomstig is van de hooizolder. Geschrokken en nieuwsgierig dat ik ben klim ik snel het trappetje op om te kijken wat er aan de hand is. Daar zie ik Nala met tranen in haar ogen staan. 'Wat is er?' vraag ik geschokt. 'Gaat het wel? Ik ben trouwens Sanne en jij moet Nala zijn toch?' Vraag ik vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 2:05 ]


    When you believe your dreams come true

    Nala
    "Spin." huiverde ik. "S-sorry. Ik heb echt een fobie voor die beesten."
    Ik kijk naar Sanne en pers er een waterig glimlachje uit.
    "Oh ja. Hallo." Ik steek mijn hand uit, die trouwens nog steeds als een gek aan het trillen was, en liet ondertussen mijn ogen over de zolder glijden. Als ik nu nog zo een achtpotige gluiperd zou zien...
    Onbewust ging ik een beetje dichter bij Vintain staan. Ik voelde me veiliger in zijn buurt, alsof de spinnen nu niet aan me zouden kunnen. Ik wist wel dat ze zich niet door hem zouden laten tegenhouden, tenzij hij ze plat stapte natuurlijk, maar het zat in mijn hoofd. En het werkte een beetje. Mijn hand begon iets minder te trillen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 11:02 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Awwwhhh, Nalaaa]

    Luna
    Een hoge gil vanaf de hooizolder is zelfs te horen buiten de stallen. Maar ik zie dat Sanne al naar de giller toegaat, dus blijf ik beneden. Anders zitten we zo opgepropt boven..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Awwwhhh, Nalaaa]

    Luna
    Een hoge gil vanaf de hooizolder is zelfs te horen buiten de stallen. Maar ik zie dat Sanne al naar de giller toegaat, dus blijf ik beneden. Anders zitten we zo opgepropt boven..

    {Haha, ik weet het xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne

    "Spin." huiverde ze. "S-sorry. Ik heb echt een fobie voor die beesten." zegt ze. Ik zie dat ze nog helemaal natrilt. ¨Je hoeft niet bang te zijn hoor¨ zeg ik troostend. Ik vond haar wat onzeker over komen, maar dat kan natuurlijk ook nog van de schrik zijn. ¨Nou leuk je te ontmoeten, heb je ook een eigen paard?¨ vraag ik om het gesprek op een ander onderwerp te brengen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 12:07 ]


    When you believe your dreams come true

    Nala
    "Ja, maar ik heb haar nog maar een weekje of zo." ik glimlachte naar haar en probeerde een beetje te kalmeren.
    "Jij?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne

    ¨Oke, wat leuk!¨ zeg ik. ¨Ja Solero, ik heb hem ongeveer een half jaar.¨Gaan jullie mee naar beneden? Of blijven jullie liever nog even hier?¨ grijns ik naar haar en Vintain. Daarna loop ik naar het trappetje en kijk hun vragend aan.


    When you believe your dreams come true

    Nala
    Ik kijk even naar Vintain, maar wil hierboven niet langer blijven dan noodzakelijk.
    "We komen wel. Of, nou ja. Ik kom wel." glimlach ik, waarna ik snel naar het trappetje loop. Alles om van die zolder af te komen.


    “To live will be an awfully big adventure.”