• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:23 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Michelle
    Ik schrik me dood als er ineens op het raam geklopt word, wie zou dat zijn op dit vroege uur? Ik loop naar de voordeur en trek hem open. Het volgende moment heb ik mijn armen al om de figuur die bij het raam staat geslagen.
    'Sanne!' roep ik enthousiast in haar oor, 'Je bent gekomen, ik wist helemaal niet dat je überhaupt zou komen!' Dan zie ik het paard dat naast haar staat. Ik sla meteen mijn armen om het beest heen.
    'Solero!'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne

    Ik hoor geluiden die betekenen dat er iemand aan komt, zodra ik de voordeur open zie gaan knuffel ik Michelle helemaal plat.
    ´Heeee Mies!´ roep ik. 'Je bent gekomen, ik wist helemaal niet dat je überhaupt zou komen!' schreeuwt ze keihard in mijn oor. ´Je vindt het toch niet erg? Ik dacht, ik kom even langs, of wat langer.´ Grijns ik naar Solero en mijn bagage. ´Als dat kan natuurlijk?´ Ik kijk haar met een onschuldige blik aan. Achter haar zie ik Luna aan komen lopen. ´Hé Luna, jij bent hier ook!´ Spring ik enthousiast in het rond.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 19:21 ]


    When you believe your dreams come true

    Elena
    Ik hoorde de stem van Sanne en stond onmiddellijk recht. Ik liep meteen naar de deur en riep: "Sanneeeeeeeeh!" Ondertussen was ik haar al om de hals gevlogen en begon haar te knuffelen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sanne

    Daar zie ik Elena ook aankomen lopen, zodra ze me ziet roept ze "Sanneeeeeeeeh!" terwijl ze mij al om de hals was gevlogen en me begon te knuffelen. ´Is dit een rëunie ofzo?´ vraag ik lachend. ´Je gaat me toch niet vertellen dat Vintain hier ook is, hè.´ vraag ik in het algemeen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 19:29 ]


    When you believe your dreams come true

    Luna
    "O jawel, hij is hier ook!" Zeg ik lachend terwijl ik mijn armen om Sanne heen sla. Ik knuffel niet zo lang als de rest, maar we zijn duidelijk blij om elkaar terug te zien. Ondanks dat ik haar zolang niet meer gezien heb, herken ik haar onmiddelijk. Het paard dat naast haar staat blijft al die tijd wel op zijn plaats, deinst slechts een enkel pasje terug. "We zijn hier met ongeveer de hele club op vakantie, bij Michelles nieuwe ranch"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sanne

    ¨Ik kom dus wel op het goede moment¨ zeg ik vrolijk terwijl ik glimlachend naar Luna kijk als zij mij een korte maar veel betekekende knuffel geeft. ¨Gezellig met onze hele groep, trouwens het is echt een mooie ranch! Hoe kom je hier nou weer aan?¨ vraag ik Michelle


    When you believe your dreams come true

    Michelle
    'Van m'n oom,' zeg ik ietwat beschaamd, 'dat klinkt toch niet heel verwent he? Ik wilde je ook uitnodigen maar ik kon je email aderes nergens vinden!' Ik begon weer hyperactief op en neer te springen.
    'Maar nu ben je er, mijn dag kan niet meer stuk! Ow en we hebben ook een nieuw iemand bij de groep, Nala heet ze. Vinatian gaat haar vanmiddag paardrijles geven.' Stuiterend kijk ik Sanne aan, 'Oh maar wat ben ik onbeleefd, de stallen zijn achter, je kunt daar Solero neerzetten en dan maak ik wat te eten voor je.'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Luna
    "En voor mij" Grijns ik. "Nee wacht, ik maak wel. Wat lust je?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sanne

    ´Fijne oom heb jij´ grijns ik. ´Ik had het ook wel van jou kunnen verwachten´ lach ik plagend. ´Rustig maar hoor, stuiterbal´ zeg ik als Michelle weer hyperactief op en neer te springen. ´Waar is Nala ik wil graag kenis met haar maken. Wacht gaat Vintain haar rij les geven? Moet ik daar meer over weten?´ vraag ik nieuwschierig terwijl ik de anderen nu ook aan kijk. ´Trouwens´ richt ik me weer op Michelle, ´ík was eigenlijk van plan om Solero mee te nemen naar de slaapkamer´ ik geef haar plagend een duwtje


    When you believe your dreams come true

    Sanne

    ´Sorry Luna, ik kom bijna niet door die kletsmajoor heen. Maar ik lust eigenlijk bijna alles wel. Hebben jullie al gegeten?´


    When you believe your dreams come true

    Michelle
    'Oh, dat kan ook,' zeg ik terwijl ik bedachtzaam een vinger tegen mijn kin leg, 'er is vast nog wel een bed vrij voor jou paardje. En nee ik heb nog niet gegeten, iemand,' ik kijk haar nadrukkelijk aan, 'stond ineens voor de deur waardoor ik mijn ontbijt niet volledig op kon eten. En zo veel praat ik niet, ik heb je gewoon gemist. Ow en dat over Nala en Vintain, ik denk dat die twee een stelletje worden ze zijn zo lief saampjes, maar dat vertel ik nog wel, nu moet je Solero naar de stal brengen en gaan eten!'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Wanneer iedereen naar de voordeur begint te rennen, kan ik mijn nieuwsgierigheid niet meer houden. Ik loop voorzichtig naar de deur en kijk van een afstandje toe. Ik moet onbewust grijnzen. Nog een hele hechte vriendin. Het moet toch zalig zijn, om toe te komen en alleen maar blije gezichten te zien.
    Ik had ook zo een warm onthaal gekregen hier en voelde me er blij door. Op die manier voelde ik me een steeds een beetje meer door de groep aanvaardt.
    Plot schoot iets me te binnen. Ze wist nog niet van mijn.... probleem. Toch zou ze er al snel mee geconfronteerd worden waarschijnlijk.
    Hier had ik geen zin in.
    Ik bleef gewoon van een afstandje kijken naar hun hypere gedoe en moest ondanks mijn vorige gedachten glimlachen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne

    ´Goede ideën heb ik hè! Wie stond er opeens voor de deur?´ ik ontwijk haar blik en kijk zoekend om me heen. ´Solero! jij was het hè, ik wist het wel!´´Ik heb jou ook gemist, jullie allemaal´ ik draai een rondje en wijs iedereen aan. Verder in de gang zie ik nog net dat er een meisje aan komt lopen, maar ze aarzelt en blijft toch op de achtergrond staan. Zal dat Nala zijn? Ik wil haar roepen maar door haar aarzelende houding besluit ik het maar te laten. ´Aaaah een stelletje? Dat moet ik zien.´ Meng ik mij weer in het gesprek. Ik begin al te fantaseren over een sprookjes bruiloft en kijk dromerig voor me uit. Als ik nog net het laaste woord hoor van wat Michelle net zei, namelijk het woord eten. Schiet ik weer uit mijn fantasiën en draai me meteen richting de stallen om samen huppelend naast Solero hem weg te brengen.´

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 22:24 ]


    When you believe your dreams come true

    Michelle
    Huppelend ga ik achter Sanne aan, nu is de groep bijna compleet.
    'Ik heb voor Solero nog geen stal, ik wist niet dat jullie zouden komen, maar ik heb voor de zekerheid gisteren alle stallen opgestrooid waardoor je gewoon een van onze prachtige boxen kunt uitzoeken. Oh en ik moet de paarden nog voeren! Helemaal vergeten! Wacht even!' Snel ren ik terug naar de rest van de groep.
    'Mensen, we zijn vergeten de paarden te voeren, en aangezien ik niet weet wat jullie paarden eten moeten jullie het zelf even doen, oké?' Na dit gemeld te hebben ren ik weer terug naar Sanne.
    'Zo, dan kunnen die arme beestjes ook eten, en nu moet ik heel eventjes ietsjepietsje minder hyper gaan doen.'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne

    Huppelend komt Michelle achter mij aan. 'Ik heb voor Solero nog geen stal, ik wist niet dat jullie zouden komen, maar ik heb voor de zekerheid gisteren alle stallen opgestrooid waardoor je gewoon een van onze prachtige boxen kunt uitzoeken.´ zegt ze. ´Ohh dat maakt niet uit hoor, ik heb het zelf ook nog maar net bedacht dat ik zou komen´ grinnik ik. Oh en ik moet de paarden nog voeren! Helemaal vergeten! Wacht even!' zegt Michelle opeens. Ik en Solero staan precies te gelijk stil en wachten tot Michelle weer terug is. ´Moet ik helpen met voeren?´ vraag ik netjes en kijk haar vragend aan.


    When you believe your dreams come true