• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:23 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [ Jeej ^^]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:41 ]


    When you believe your dreams come true

    Vintain
    Ik lach door het 'hobbelige' taalgebruik van Nala en besluit te stoppen, aangezien we al terug bij het huis zijn. Als ik naar het raam kijk zie ik Sanne, die naar me kijkt. Ik sla mijn ogen neer en open de deur.


    I can't define who I am.

    Michelle
    Ik loop achter Sanne aan en plof neer op mijn stoel, waar mijn crackers nog steeds op tafel staan. Door het raam zie ik Vintain met Nala op zijn rug aan komen lopen. Ik grinnik eventjes, dan richt ik me weer op mijn eten dat ik met gulzige happen op eet. Na mijn drie crackers op gegeten te hebben. Loop ik naar het koffiezetapparaat en schenk mezelf nog een kopje in.
    'Willen nog meer mensen koffie?' vraag ik aan de anderen.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    "Ok, laat me nu maar zakken." lach ik. Ik klamp me aan hem vast en kan mijn lach bijna niet meer inhouden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne
    Opgeschrikt door Michelle draai ik me weer om. 'Yes, I do.' Door Luna aangestoken praat ik automatisch in het Engels terug.


    When you believe your dreams come true

    Vintain
    'Jaja...' Ik ga voorzichtig rechtstaan zodat Nala van mijn rug af kan glijden en loop de woonkamer in. 'Blegh, koffie,' ril ik en ga in een stoel zitten. 'Zo Michelle, voor de draad ermee.'


    I can't define who I am.

    [Bah, ik moet zo stoppen ;S]

    Luna
    Na dat antwoord pak ik wat boterhammen en doe er chocolade-hagelslag op voor Sanne. Dan pak ik nog boterhammen voor mezelf en doe hetzelfde erop, waarna ik het naar de tafel breng. "Inderdaad. Nu willen we het weten"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    'Met melk en suiker?' vraag ik aan Sanne terwijl ik een mok voor haar inschenk. Ik vind het nog een beetje te vroeg in de ochtend om Engels te gaan praten. Ik werp even een blik op de digitale klok van de magnetron. Acht uur, ik ben al twee uur op. Een zucht verlaat mijn lippen, het was echt veel te vroeg vanochtend. Ik pak mijn tweede kop koffie op en drink er een paar slokken uit. Het is niet meer gloeiend heet, maar nog wel best warm. Verschrikt zet ik de mok weer op het aanrecht en ik vul gauw een glas water uit de kraan. Deze klok ik achterelkaar mijn keel in. Gelukkig is mijn tong niet verbrand, dat gevoel is namelijk niet bepaald prettig.
    'Oké mensen, zijn we er klaar voor?' vraag ik om het moment nog eventjes te rekken.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 22:02 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne
    'Ja allebei graag' 'Dankuu,' zeg ik tegen Luna terwijl ik het aanpak en ga zitten op een van de stoelen. 'Nou begin maar Michelle.' terwijl
    Ik haar weer verwachtingsvol aankijk.

    [Jammer :( ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 22:02 ]


    When you believe your dreams come true

    Vintain
    Ik snuif, ga achter Michelle staan en leg mijn handen om haar heupen. 'Vertel het dan alleen aan mij, als je er toch omheen gaat draaien. Ik ben toch je állerbeste vriend?' glimlach ik zoet in haar oor. O god, ik kan er gewoon niet tegen als mensen geheimen voor me hebben. Ik ben zo nieuwsgierig als wat.


    I can't define who I am.

    Michelle
    'Ja, ja, ik begin al,' zeg ik terwijl ik me behendig uit Vintains greep los draai. Dan spring ik over de leuning van de bank en plof ik neer in de zachte donzen kussens.
    'Dus, eigenlijk is het niet mijn idee, maar dat van mijn oom,' begin ik, 'Hij vertelde me dat hier ergens een kudde wilde mustangs rondloopt en toen dacht ik dus: Awesome die wil ik zien. Maar dat mocht niet alleen dus... Zullen we samen op zoek gaan naar de kudde?' Verwachtingsvol kijk ik de groep rond, ik ben bang dat ze het een kinderachtig idee gaan vinden.
    'En... wat denken jullie?'
    {Mijn moeder kwam net binnen, die weet niet dat ik hier zit... Maar ze werd niet boos c: Ze was alleen een beetje verbaasd dat ik het al 2 jaar geheim hield ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 22:11 ]


    When you believe your dreams come true

    [Waar zit je :o]

    Vintain
    'Wauw, dat is zo vet!' roep ik en doe een maf dansje. 'Misschien kan ik ze vangen. Like a cowboy,' wenkbrauwwiebel ik. Oké, niet dat ik echt het gevoel had dat dat zou gaan lukken, maar alsnog was het super om wilde mustangs te zien. In het echt. En op Blue kon ik ook wel een cowboy zijn, dacht ik grijnzend.


    I can't define who I am.

    Michelle
    Ik glimlach, blij dat Vintain zo enthousiast reageerd. Dan kijk ik de rest aan.
    'Als jullie het ook een goed idee vinden kunnen we voorbereidingen treffen en morgen of overmorgen wel vertrekken,' zeg ik vrolijk.

    {Ik zit in de werkkamer van mn vader =S}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne
    'Mustangs?? Super vet!' Ik spring wild overeind waardoor bijna mijn bord op de grond valt. Het idee om mustangs in het echt te zien beviel mij wel.


    When you believe your dreams come true