• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:23 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Ik ben weg van 14/7 tot 31/7 (geloof ik) Dus dat overlapt elkaar wel deels ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    SupahBaby schreef:
    [Ik en Femke zijn op paardrijkamp van 11/07 tot 21/07. Dat uitschrijven lijkt me een beter idee, zo kan de rest toch nog verder als ze willen.]

    {Ja dat uitschrijven lijkt me goed.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Sorry sorry sorry dat ik niet gereageerd heb! Gisteren lag internet eruit en ik heb zo ongeveer de hele week vrij weinig tijd gehad. Eehhmm, die oproep is een goed idee.. en ik heb volgende week idd alleen nog maar een schooluitje, een gala (jaja, ik ga naar een andere locatie. Dus na de 2e gala XD) en boeken inleveren. Dit weekend heb ik wel wat minder tijd, aangezien ik zondag mijn verjaardag vier en dus niet echt online kan komen. Vanaf volgende week vrijdag ben ik er een week niet, en dan heb ik weer volop tijd. Dénk ik! Dus ik begin vast met een manier om uit te schrijven te bedenken.. tenzij jullie de hele RPG stilzetten fijner vinden?]

    Luna
    Op mijn oogleden brand warmte, het ziet er een beetje roodachtig uit, vermengt met zwart. Het vrolijke geluid van klikkende hakken over stenen of laminaat, het geluid van het zachte zingen van een vogel en het gedempte geluid van gepraat vanaf de benedenverdieping komt mijn oren binnen. Wow, wacht eens even.. de benédenverdieping? Ik schiet overeind in mijn bed en het duurt even voor de zwarte vlekken verdwenen zijn. Zodra ik weer wat zíé weet ik dat ik niet meer zal kunnen slapen, maar ook dat er heel veel mensen op de kamer weg zijn. Zoals Michelle en Vintain. Snel kijk ik op mijn mobiel - half 7. Wat zijn ze vroeg op.. en wat heb ik lang geslapen! Maar daardoor ben ik wel goed uitgerust. Ik vlieg mijn bed zo'n beetje uit, ga naar de badkamer, gooi een plens water in mijn gezicht, borstel mijn haren en kleed me om. In mijn kleren loop ik uiteindelijk maar naar beneden - weer helemaal in een goed humeur.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sanne Smith

    'Pap, dat is gemeen!' Schreeuw ik bijna. 'Liefje, we kunnen de stalling en het voer gewoon niet meer betalen, Solero moet weg'. 'Als ik nou een goedkopere vind, mag ik hem dan alsjeblieft houden?' 'We zullen zien.'

    Stamvoetend liep ik naar mijn kamer. 'Damn! Waar kan ik goedkope stalling vinden, er is hier bijna niks in de omgeving.'  Zuchtend kijk ik naar mijn foto's aan de muur. Dat waren nog eens leuke tijden met Michelle, Luna, Elena en Vintain. Hun heb ik al lang niet meer gezien........

    'Paaaaaaap. Schreew ik naar beneden. Stalling geregeld!'

    {Hee allemaal, ik ben nieuw hier :P ik ga nu eerst paardrijden, maar vanavond ben ik sowiezo online}

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 17:35 ]


    When you believe your dreams come true

    [Slim gedaan! Dat ze elkaar gewoon al lang niet meer gezien hebben!]

    Luna
    Zodra ik beneden ben plof ik in een stoel. "Goeiemorgen!"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    Ik zet mijn lege koffie mok neer op het moment dat Luna binnen komt.
    'Goeiemorgen!' zegt ze vrolijk.
    Ik glimlach naar haar,
    'Hallo, lekker geslapen? Wil je ook koffie?'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [@nakito: kleine tip, het is handiger moest je aanhalingstekens gebruiken.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [ oeps dat was ik nog vergeten, ik had het even snel op mijn mobiel getypt]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 17:55 ]


    When you believe your dreams come true

    [Is niets, ik begrijp het wel.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Haha, ik ook XD]

    Luna
    "Nope" Glimlach ik. "Ik drink wel melk bij het ontbijt"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    'Gadver, melk,' zei ik, lichtelijk gruwelend. Ik hield totaal niet van melk, het stonk zo en het was zo... wit.
    'Over ontbijt gesproken, wie heeft er honger? Ik wel namelijk,' zei ik terwijl ik me omdraaide naar een van de keukenkastjes. Ik pakte er een cracker uit en deed hier twee dikke plakken kaas op. Zo maakte ik nog twee andere crackers klaar en ik ging aan de keukentafel zitten.
    'Pak wat je wilt, er is zat,' zei ik tegen de rest van de mensen.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne

    Grijnzend zat ik in de auto, op naar Michelle. Wat zal ze opkijken, dacht ik enthousiast. Ik had wel ergens gelezen op internet dat ze nu een eigen ranch heeft dus ik ben mega benieuwd. Ongeduldig kijk ik op mijn mobiel hoe laat het is. ´Zijn we er bijna?´ vraag ik aan mijn vader die zo lief was mij direct heen te brengen. ´Ja, om precies te zijn na deze bocht.´

    Ik kijk mijn ogen uit. ´Woooooow´ is het eerste wat ik me kan bedenken. Hoe heeft ze dit nou weer geflikt. We rijden de oprijlaan op en komen tot stilstand. Snel spring ik uit de auto en haal Solero uit de trailer, m´n vader komt er al aan met mijn spullen. ´Zul je voorzichtig doen?´ ´Pap, ik ben geen klein kind meer.´ zucht ik geïrriteerd terwijl ik hem een stevige knuffel geef. ´Doei! Ik bel nog wel.´ Even zwaai ik hem uit waarna ik snel mijn weg vervolg naar het woonhuis.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 19:05 ]


    When you believe your dreams come true

    Elena
    "Oeh, eten!" bracht ik lachend uit. Ik ging naar de keuken en zocht de kastjes af naar een kom, een lepel en cornflakes. Toen ik deze had gevonden nam ik melk uit de ijskast en deed alles in de kom. Ik ging bij Michelle aan tafel zitten en begon rustig te eten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sanne

    Samen met Solero en mijn berg bagage loop ik naar het huis en klop heel hard op het raam, Solero helpt ook mooi mee door keihard in mijn oor te gaan hinniken. Gespannen wacht ik af..

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 19:04 ]


    When you believe your dreams come true

    Luna
    "Ik wil wel.." Ik stop halverwege in mijn zin omdat ik een hard geklop hoor, gecombineerd met een hard gehinnik wat direct beantwoord wordt door de paarden in de stal. "Mies! Ga jij maar!" Het is tenslotte haar ranch. Maar ik sta wel op, gewekt door nieuwsgierigheid.


    Stop acting normal. It gets bored.