• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:23 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Hmm, Ik laat Nala nog even liggen ^^
    Moet best grappig zijn als ze er nu iemand haar vind. Zo van: je slaapt ook overal behalve in je bed eh? xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    Ik werd langzaamaan wakker. Ik keek snel op mijn gsm en zag dat het nog maar iets van een zes uur was. Ik haalde wat kleding uit mijn koffer en liep ermee naar de badkamer. Ik douchte snel en trok mijn outfit aan. Ik werd meteen helemaal vrolijk van de felle kleurtjes.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 13:35 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Sow en wie gaat er nu eerst naar beneden? ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Michelle moet eerst nog ff aankleden ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Elena
    Toen ik uit de badkamer kwam, liep ik de trap af terwijl ik wat aan het prutsen was met mijn stretch. Ik kwam beneden en zag Nala in de zetel liggen slapen. Ook stond de tv nog aan. Ik zette deze eerst uit en ging dan bij de zetel zitten.
    "Nala, wakker worden", zei ik terwijl ik haar rustig wat door elkaar schudde.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nala
    Ik knipper wat met mijn ogen.
    "Uh, wat?"
    Ik zie Elena's gezicht boven me zweven en zucht geërgerd.
    "Nee, ik wil niet!"
    Ik trek het deken over mijn hoofd en nestel mezelf in de warmte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    "Oh komaan Nala, anders kan Vintain je niet leren paardrijden", zei ik wenkbrauwwiebelde even. Ik wist gewoon dat ik haar zo kon overhalen. Ik ging rechtstaan en liep naar één van de andere zetels. Mijn hakken maakten een tikkend geluid op het blinkende parket. Het was hier allemaal zo gezellig ingericht. Ik voelde me hier meteen thuis toen ik voor het eerst binnen kwam gisteren.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Michelle
    Na een tijdje naar mn kleding gestaard te hebben trok ik uiteindelijk iets makkelijks aan te trekken. Nog een beetje dood liep ik naar beneden waar Elena en Nala ook al zaten. Die waren vroeg op! Ik schepte wat koffie in het koffiezetapparaat en zette het toen aan. Sloom pakte ik een mok terwijl het rustgevende geluid van het apparaat op de achtergrond klonk. De heerlijke geur van verse koffie stroomde mijn neus binnen en toen het apparaat met een ping aangaf dat de koffie klaar was schonk ik deze gelijk in mijn mok.
    'Jullie ook?' vroeg ik aan Nala en Elena, gebarend om mijn beker koffie.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik duw boos mopperend de deken van me af. Maar het had wel gewerkt.
    Ik ging rechtstaan en liep met kleine oogjes richting de trap. Nog voor ik drie stappen kon zetten, bleef mijn voet achter de zetel haken. Ik viel voluit op de grond.
    "Auw." zei ik simpel. Ik zuchtte gefrustreerd en legde mijn hoofd op de grond. "Ik blijf hier wel liggen. Het veiligste."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    Ik grinnikte even door Nala die op de grond lag. Daarna keek ik glimlachend naar Michelle en zei: "Graag." Ik kon eerlijk gezegd wel een kop koffie gebruiken. Ik mocht dan wel wakker zijn, helder denken kon ik nog steeds niet, tenzij ik koffie kreeg natuurlijk.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nala
    "Bleuk. Nee dank je."
    Ik ga zuchtend rechtstaan en knipper met mijn ogen in de hoop wat wakkerder te worden. Niet dus.
    Verwensingen mompelend loop ik naar de trap, waar ik nog eens mijn teen tegen een trede stoot.
    "Auw." mompelde ik weer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    Ik zag Nala een beetje onhandige bezig zijn terwijl ik nog een mok pakte om koffie voor Elena in te schenken. Zachtjes grinnikte ik in mezelf om de acties van Nala, gelukkig was ik niet de enige onhandige hier. Langzaam, opdat de koffie niet over de rand van de mokken kwam liep ik naar Elena toe. Ik reikte haar een mok en en pakte toen de andere met mijn beide handen vast. De warmte trok via mijn handen door mijn armen en verwamde mijn lichaam. Zachtjes blies ik in de donkere vloeistof.
    'Wil je er trouwens nog iets in, of drink je 'm ook zwart?' vroeg ik toen aan Elena.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Elena
    "Zwart is perfect voor mij", zei ik met een glimlachje. Ik nam de mok stevig beet zodat ik er wat warmte van kreeg en blies net zoals Michelle wat in mijn koffie. Van de geur alleen al kon ik al iets helderder denken.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nala
    Ik loop naar boven en ga meteen onder de douche. Nadat het water me een heel klein beetje meer wakker had gemaakt, trok ik mijn kleren aan. Ik deed snel nog een klein laagje mascara op en liep toen op mijn hakken de trap weer af. Gelukkig was ik het gewend op hakken te lopen, want die lompheid bleef erin zitten.
    Ik liep de keuken binnen en keek in een paar kasten tot ik een glas vond. Ik nam melk uit de koelkast, vulde het glas en..
    "Auw." Ik had de deur van de kast open laten staan. Ik deed ze snel toe en vulde het glas melk. Wonder boven wonder morste ik niet. Ik nam het op en liep tot bij Michelle en Elena.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 14:17 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Sorrysorrysorry dat ik zo weinig reageer! De toetsweek is volgende week al dus ik moet echt aan de bak. Ik probeer wel te reageren, alleen wat minder. I'm sorry.]

    Vintain
    Woelend word ik uiteindelijk wakker, veel te vroeg voor mijn gevoel. Ik kan gewoon niet slapen als mijn voeten warm zijn. Mopperend schop ik de dekens van me af zodat mijn warme voeten contact maken met de koelere lucht. Opnieuw sluit ik mijn ogen, maar kan niet opnieuw in slaap komen. Zo langzaam als ik maar kan begin ik met omkleden als ik beneden stemmen hoor. Mijn haar zit totaal in de war, zie ik als ik wat water in mijn gezicht plons. Nevermind. Ik vis een Obey-snapback uit mijn koffer, die by the way totaal nog niet uitgepakt is, en plaats die op mijn hoofd. Als ik beneden aankom neem ik plaats op de bank. 'Goodmorning sunshine's.'


    I can't define who I am.