• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:23 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Oeps, reageerde op de verkeerde bladzijde..]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 20:53 ]


    I can't define who I am.

    [Hoe ziet Sanne er trouwens uit? ^^]


    I can't define who I am.

    [ staat al in de story ;) moet je daar even kijken haha ]


    When you believe your dreams come true

    [ohjaa, stommm]

    Vintain
    Langzaam kom ik overeind, gaap en klop wat plukken hooi van mijn kleding af. 'Het plan? Ik dacht dat het er nooit van zou komen...' Ik loop richting het trappetje. 'Na u,' buig ik.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik grijns en loop het trappetje weer af.
    "Sorry, voor dat... hysterische gedoe van net." mompel ik. "Ik kan gewoon echt niet tegen spinnen." ik ril opnieuw, terwijl ik het me herinner.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna
    "What do you want?" Roep ik vrolijk terug XD


    Stop acting normal. It gets bored.

    Vintain
    'Ach joh, ik heb het ook niet zo op spinnen. Je bent echt niet de enige die zo reageert. Mijn zusje, die is pas erg. Ze schreeuwt het hele huis bij elkaar, zo'n 10 minuten lang. ' Als ik opzij kijk naar Nala glimlach ik lichtjes en knipoog. 'Het is niet belangrijk, je hoeft je niet te verontschuldigen... Trouwens, ik wil echt weten wat Michelle voor ons 'in petto' heeft,' ga ik maar gewoon over op een ander onderwerp.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik bloos zachtjes als hij naar me knipoogt.
    "Ja. Kom snel, dan komen we het meteen te weten." grijns ik. Ik begin meteen wat sneller te stappen. Nieuwsgierigheid, iedereen had het wel zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Het probleem is een beetje dat Eline offline is, haha]

    Vintain
    'Dus jij wilt snel gaan?' Ik ga ga voor haar lopen en til haar dan onhandig mijn rug op. Met mijn armen tussen haar knieholtes ren ik hobbelig en zo hard als ik kan door.


    I can't define who I am.

    Sanne

    'Chocola,' roep ik terwijl ik naar de keuken loop. 'Is er hagelslag want ik kan niet zonder hagelslag, zal ik anders even helpen?' vraag ik haar.


    When you believe your dreams come true

    Nala
    Ik slaak een verrast gilletje en klem meteen mijn armen om zijn nek. Maar dan erop lettend dat het niet zo hard is als de vorige keer. Ik schiet in de lach als hij hobbelend vooruit rent.
    "Vin-ta-in." het kwam er schokkend uit, door de hobbelige manier van rennen en mijn lachen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Jup, maar het ontbijt en zo kunnen we al doen}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mm, ik zou ff op haar wachten. Is wel zo leuk ^v^]

    Luna
    "Yes please" Ga ik nog steeds in het Engels door XD


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sanne
    'Merci beaucoup, dat wil ik op mijn brood,' grijns ik. Dan Ik kijk door het keuken raam naar buiten en zie Vintain met op zijn rug Nala aan komen rennen. Daar wordt ik toch een beetje stil van als ik zie dat hij nu zoveel lol met haar heeft.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 21:39 ]


    When you believe your dreams come true

    {Imma back \\(^.^)//}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page