• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:23 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Elena
    "Goodmorning", zei ik glimlachend terug en nam een slok van mijn koffie, die intussen al wat afgekoeld was. Ik voelde de warme vloeistof door mijn keel glijden. Ik was meteen al een stuk wakkerder. "Ook een kopje?" vroeg ik dan maar aan Vintain.
    [Maakt niets uit, ik en Femke zitten ook midden in de examens.]

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 15:53 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nala
    Ik mompelde wat naar hem, terwijl ik mijn melk leeg drink. Plots herinner ik me weer dat ik nog een halfvolle tas warme -nu vast koude- melk had staan op het salontafeltje. Ik sta mopperend recht en loop naar de woonkamer.
    Ik neem de tas op en terwijl ik naar de keuken terug loop ga ik met een grote boog rond de bank. "Niet nog eens hoor." mompelde ik. Maar ik concentreerde me zo op de bank, dat ik tegen de muur aan liep.
    "Auw! Dat meen je niet eh!"
    Ik zuchtte, terwijl ik naar mijn natte T-shirt keek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    Ook Vintain zag er niet helemaal wakker uit, ik glimlachte om zijn vermoeide hoofd, het is gisteren voor ons allemaal zwaar geweest. Mijn koffie was al wat koeler en voorzichtig nam ik een slokje, toen ik merkte dat de temperatuur precies goed was nam ik een grotere slok. Een heerlijk gevoel van warmte spoelde door mijn keel en verspreidde zich door mijn lichaam.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Syrinx is uit de RPG gestapt omdat ze echt te weinig tijd had om te kunnen schrijven :c}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Jammer, dan kunnen er , als ik me niet vergis, twee nieuwe personages bij.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Yes, en ik heb nog geen bericht gehad van AkatsukiXxX, maar ik ga wel ff een oproep doen in het Rollentopic, kay?}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Okeeeeeh, er was toch nog iemand die er graag wou bijkomen, maar we waren toen nog vol, vraag het eens aan haar.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Goed idee c:}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Boos mopperend om mijn natte shirt loop ik de keuken weer binnen.
    "Stomme muur, ik haat ochtenden."
    Ik giet wat er nog over is van de melk weg en zet de tas aan de kant. Het verwonderde me dat er niemand iets moest eten. Ja, ik was het gewend om niet te ontbijten, maar ik dacht dat het bij hun wel wat anders was.
    "Ik ga een ander T-shirt aantrekken." melde ik hen, waarna ik opnieuw naar boven liep.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Ik schud nee als Elena vraagt of ik koffie wil, en grijns dan voorzichtig naar Nala, die naar boven vertrekt om iets anders aan te trekken. Het leek alsof er niets was gebeurt, maar wij wisten allemaal wel beter.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik trek boven een simpel shirt aan. Snel loop ik weer naar beneden. Mijn hakken tikken op de trap en ik vrolijkte een beetje op door het geluid.
    Ik merk dat ik eindelijk wat wakkerder was geworden, maar ik sliep nog steeds half. Ik ga bij hun in de zetels zitten en leun een beetje achterover.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 12:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Who's Amy?]


    I can't define who I am.

    Zayngasm schreef:
    [Who's Amy?]

    {sorry, niet op letten
    Haal soms mijn personage's door elkaar
    Ik ben verschrikkelijk met namen! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Er komt nog iemand bij ^^ Ik werk zo de story bij, en dan zet ik alles er in ^^}
    {Goewd, ik heb de story en dit topic bijgewerkt ik heb de mensen waarvan ik zeker weet dat ze niet meer meedoen weg gehaald, de andere twee (waarvan ik het niet zeker weet) heb ik doorgestreept en er twee vraagtekens achter gezet.
    Ook heb ik in de story de mensen waarvan ik niet zeker weet of ze meedoen grijs gemaakt.
    Er komt dus een nieuw persoon bij, die springt zo snel mogelijk in. Ze staat nu ook al in de story ^^
    En dan nog iets, ik heb nu "vakantie" (alleen nog boeken inleveren en een schooluitje) dus ik dacht ineens, jullie misschien ook ^^ Maar ik ga twee weken weg en kan dan niet meedoen. En aangezien sommigen van jullie waarschijnlijk ook weg gaan weet ik niet wat slimmer is:
    De RPG een tijdje op stop zetten OF steeds mensen voor een paar weekjes uitschrijven (bijvoorbeeld ik ben twee weken weg, in die tijd ben ik in de RPG dan bij mijn oma oid)
    Ik weet niet wat jullie prettiger vinden??}

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:34 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Ik en Femke zijn op paardrijkamp van 11/07 tot 21/07. Dat uitschrijven lijkt me een beter idee, zo kan de rest toch nog verder als ze willen.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe