• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito



    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 13:23 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Elena
    "Ik ga terug slapen", zei ik toen ik een geeuw onderdrukte. "Bedank om te luisteren, Vin", zei ik met een zwak glimlachje en drukte een kus op zijn wang. Ik liep terug naar mijn kamer en voor ik in m'n bed kroop, haalde ik een foto van mij en Maxime uit m'n koffer. Ik legde hem naast mijn kussen en glimlachte licht. Tranen vormden zich terug in mijn ogen, maar voordat ik besefte dat ze over mijn wangen rolden, was ik al terug aan het slapen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Michelle
    'Oh ja, helemaal vergeten!' Ik zie haar met vertwijfelde blik naar de dikke deken kijken.
    'Het komt uit de zadelkamer, ik leg het wel even terug. Loop je mee? Dan kan je dat gelijk zien.' Ik pak het deken over en kijk haar vragen daan.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    "Ja, ik volg wel." ik glimlach en loop achter haar aan. Als we de zadelkamer binnenkomen kijk ik met grote ogen rond.
    "Het is hier mooi, net als overal hier eigenlijk."
    Ik zag meteen het kastje van Faith, daar moet haar zadel inzitten. Want we hadden het al meteen op voorhand hierheen gestuurd. Anders werd het te zwaar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    'Dankje, ik heb alle spullen die ik al opgestuurd gekregen had ingeruimd. Je mag best eventjes in je kastje kijken hoor. Ik denk dat we morgen ons helemaal moeten installeren, spullen in de kasten et cetera.' Ik leun tegen de wasbak aan en wacht tot Nala klaar is met rondkijken.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik kijk even snel in mijn kastje en grijns als ik mijn gloednieuw zadel zie. Het was letterlijk op mijn kont gemaakt. De rest van mijn spullen waren allemaal ook nieuw.
    Ik doe het deurtje weer toe en loop glimlachend naar Michelle.
    "Ja. Hmm... morgen mijn eerste rijles." met Vintain. Ik begin onbewust weer te grijnzen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    Ik zie Nala's grijns als ze denkt aan haar eerste rijles. Die kan door niemand anders veroorzaakt worden dan door Vintain. Ze zijn schattig samen, ik denk dat het wel een leuk stelletje wordt en dat Vintain haar de liefde kan geven die ze verdient. Nu begin ik ook te glimlachen.
    'Zullen we dan terug gaan naar het huis, dan kunnen we gaan slapen,' zeg ik. Een kleine gaap ontsnapt uit mijn mond. Ik giechel.
    'Een beetje moe ben ik wel.'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik knik en loop samen met haar naar buiten.
    Als ik maar in slaap geraak. Door het hazenslaapje van net was ik eigenlijk al best uitgerust.
    Toen we binnen waren wende ik me weer tot Michelle.
    "Ga jij maar alvast naar boven. Ik maakt me nog wat warme welk klaar, zodat ik wat makkelijker in slaap val." glimlach ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik heb even gekeken of Wonderway nog gereageerd had, niet dus. Ze is niet online geweest sinds 9 juni (ik voel me net een stalker nu ^^) Ik denk dus niet dat ze nog mee wil doen. Ik weet überhaupt niet of ze nog online komt dus bij deze schrijf ik haar "uit". Okay?
    Dan een berichtje aan jullie allen: WILLEN WE ER NOG IEMAND (een jongen) BIJ??? Zo ja dan ga ik opzoek naar iemand die nog in wil springen.}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Michelle
    Ik glimlach naar Nala.
    'Oké, je vind het wel, hè? Dan ga ik slapen.' Ik strompel de trap op en laat me neerploffen op mijn bed. Ik heb geen puf om mijn pyama aan te trekken en val dus met mijn kleren en slippers nog aan in slaap.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik begin wat in de kast te rommelen en vind alles wat ik nodig heb. Ik laat de melk opwarmen, doe er een schep honing bij en ga tegen de keukenkast aanleunen. Ik roer een beetje in de nog te warme melk en staar naar buiten. Morgen werd een geweldige dag, beter dan vandaag. Minder ellende, dat hoopt ik toch

    {Ja, volgens mij is het best dat er nog een jongen bij komt.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mij lijkt het wel leuk ^v^]

    Luna
    Zodra alle paarden binnen staan loop ik achter Michelle en Nala aan naar het huis, laat ik Nala alleen om warme melk te halen, en loop alleen nog maar achter Michelle aan. Elena ligt al te slapen en Vintain is ook nog ergens, maargoed, die komt zo toch wel naar Michelle. Ik schop mijn schoenen uit en ga in het bed liggen. Het is alweer koud ;(


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Sorry dat ik zo weinig reageer de laatste tijd! Ik was vandaag ziek en had dus een dansweekend. Als er nog 1x word verteld wat ik heb gemist spring ik weer in ^^]


    I can't define who I am.

    {Elena is gaan slapen en Luna, Michelle an Nala hebben gewoon de paarden binnnen gezet. That's it eigenlijk. Nu staat Luna in de keuken warme melk te drinken}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nope, Nala staat melk te drinken. Luna is boven]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Tja... Meer is er eigenlijk niet gebeurd ^^ Ik had nog wel de vraag of we er een jongen bij willen (aangezien Wonderway waarschijnlijk niet meer meedoet) So what about you?}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page